پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/05 06:45
نرگس محمدی | ازدواج نرگس محمدی | همسر نرگس محمدی | نرگس محمدی در قطر
کد خبر: 32191

نرگس محمدی با استایل جام جهانی در قطر غوغا کرد | نرگس محمدی ملی پوش شد

نرگس محمدی با انتشار عکس های خود قبل از بازی ایران و ولز در جام جهانی حاشیه ساز شد

نرگس محمدی بازیگر مطرح و خشونام کشورمان است که حواشی کمی دارد. نرگس محمدی ازدواج کرده است و همسر ایشان آقای علی اوجی از تهیه کنندگام خوب کشورمان است. نرگس محمدی به تازگی با انتشر عکس هایی با استایل جام جهانی در کشور قطر نشان داد برای تشویق تیم ملی خود به قطر سفر کرده است. نرگس محمدی این عکس را قبل از دیدار دیروز ایران ولز منتشر کرده است که با هم می بینیم.

نرگس محمدی

بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

نام:نرگس

نام خانوادگی :محمدی

تاریخ تولد :1364/1/9

محل تولد :تهران

تحصیلات :تحصیلکرده رشته پرستاری

زمینه فعالیت :بازیگری

وضعیت تاهل :متاهل

نام همسر:علی اوجی

نرگس محمدی

زندگی شخصی نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 9 فروردین 1364 در تهران متولد شد.

او دارای یک خواهر و یک برادر دوقلو به نامهای سارا و محسن می باشد. خانم محمدی در رشته پرستاری فارغ‌التحصیل شده و به دلیل علاقه به بازیگری، در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با استقبال خانواده از هنر، به بازیگری روی آورد.

مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود به همین دلیل با محیط های هنری آشنایی داشته و به بازیگری علاقه مند بود اما به اصرار خانواده در رشته دیگری تحصیل کرد و سپس به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد.

سارا خواهر نرگس محمدی نیز در عرصه بازیگری فعالیت کرده و دارای مدرک دکترای روانشناسی است. او با نقش کوتاهی در سریال معمای شاه فعالیت هنری خود را آغاز کرده و سریال گاندو جدیدترین نقش آفرینی او می باشد.

ازدواج و همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1396 و 32 سالگی با علی اوجی تهیه کننده و بازیگر کشورمان ازدواج کرد. این بانوی هنرمند که با حضور در برنامه دورهمی از مجرد بودن خود گفته بود با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیسکسل در مشهد حضور داشته و به خواستگاری او پاسخ مثبت داده بود.

خانم محمدی و علی اوجی بار دیگر به عنوان یک زوج در برنامه دورهمی شرکت کرده و از زندگی خود صحبت کردند.

نرگس محمدی

بیوگرافی مختصری از علی اوجی همسر نرگس محمدی

علی اوجی تهیه کننده، مجری طرح، بازیگر و نویسنده کشورمان متولد 17 اسفندماه 1362 در تهران است. او یکی از تهیه کننده های مشهور موسیقی است و با خواننده هایی همچون رضا یزدانی، مانی رهنما و برزو ارجمند در تهیه برخی از آلبوم ها همکاری داشته است.

علی اوجی علاوه بر تهیه کنندگی موزیک در زمینه تهیه فیلم نیز فعالیت کرده و تاکنون در فیلم هایی همچون خائن کشی، بی مادر و روزی روزگاری آبادان در مقام تهیه کننده حضور داشته است.

این هنرمند بازیگری خود را با سریال پژمان آغاز نموده و بیشتر در فیلم و سریال های مهران مدیری نقش آفرینی کرده است.

فیلم و سریال های مشترک نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی بعد از ورود به عرصه بازیگری در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده و در برخی از آنها همچون فیلم های خائن کشی، پدر گواردیولا، 2888  و سریال پیکسل با همسرش علی اوجی همکار بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vqjej