جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/05 03:30
کی‌روش | کارلوس کی‌روش| کی‌روش سرمربی ایران
کد خبر: 32173

اولین واکنش کارلوس کی روش به بازداشت وریا غفوری

کی روش به بازداشت وریا غفوری واکنش نشان داد.

در این بین واکنش کارلوس کیروش هم به این موضوع جالب است. کارلوس کیروش که بعد از برتری شیرین تیم ملی مقابل ولز در جام جهانی مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود، در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در مورد بازداشت وریا،  به شدت کارلوس کیروش ابراز تاسف کرد و گفت واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شده است. کارلوس کی روش در شرایط فعلی مورد توجه عموم مردم کشور است.کارلوس کی روش محبوب مردم ایران است.

وریا چند سال در تیم ملی شاگرد کارلوس کیروش بود و سال ۲۰۱۵ نیز همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور داشت. کارلوس کیروش از این موضوع ابراز ناراحتی کرد.

وریا غفوری که پس از کنار گذاشته شدن از سوی استقلال مورد توجه فولاد قرار گرفته بود، پس از مذاکرات طولانی با مدیران این باشگاه به جمع شاگردان نکونام ملحق شد. وریا غفوری 34 ساله که پیش‌تر تصویر حضورش در تمرین فولاد منتشر شده بود، در حالی به این تیم پیوست که در اردوی ترکیه شاگردان نکونام حاضر نشده بود اما در نهایت مذاکراتش با این تیم به نتیجه رسید و قرارداد را امضا کرد.

وریا غفوری به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام بازداشت شد

وریا غفوری

وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام بازداشت شد.

وریا غفوری، بازیکن فولاد و کاپیتان سابق استقلال پس از این بازی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار نداشت که به عکس تیمی استقلالی‌ها دعوت شود، اظهار کرد: دوره این کارها گذشته است.

این آقای مدیرعامل با بی‌معرفتی کامل من را کنار گذاشت. جالب این جاست که یک خط توضیح نداد و مثل یک ترسو، قایم شد و هیچی نگفت. او نشان داد که به ریش نیست، به ریشه است. آدم باید انسان باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا نباید رفتار بهتری با او در این بازی می‌شد، گفت: حرف من الان این نیست. بلکه این است که تا کجا ریشه دارید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36b8nz