سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 14:30
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس و دانشگاه ها
کد خبر: 31929

تعطیلی مدارس برای آنفلوآنزا؟! | مدارس برای آنفولانزا تعطیل می شوند؟

اگر حضور دانش آموزان در مدارس برای سلامت آنها خطر داشته باشد، از طریق استانداری به ما ابلاغ می‌کنند و ما نیز تابع قانون خواهیم بود.

تعطیلی در هفته اول مهر یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر کارمندان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. احتمال تعطیلی مدارس می رود و در این رابطه اطلاعیه ای مطرح نشده است. اگر حضور دانش آموزان در مدارس برای سلامت آنها خطر داشته باشد، از طریق استانداری به ما ابلاغ می‌کنند و ما نیز تابع قانون خواهیم بود.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در کرج، در خصوص تعطیلی مدارس به واسطه شیوع آنفولانزا، گفت: ما به عنوان آموزش و پرورش مخالف هر نوع تعطیلی در مدارس هستیم اما سلامت دانش آموزان بسیار مهم و تشخیص این حوزه با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان است.

حجرگشت بیان کرد: هرگاه وزارت بهداشت و علوم پزشکی بررسی و تشخیص دهند که ممکن حضور دانش آموزان در مدارس برای سلامت آنها خطر داشته باشد، از طریق استانداری به ما ابلاغ می‌کنند و ما نیز تابع قانون خواهیم بود.

وی یادآور شد: اگر مدارس ما به هر دلیلی با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت تعطیل شود، آموزش تعطیل نخواهد شد ما زیر ساخت‌های مناسب برای آموزش غیر حضوری داریم،  در صورت تعطیلی آموزش از طریق غیرحضوری انجام خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axw8l