پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 11:45
کد خبر: 31804

ساکا مقابل ایران آقای گلی خواست!(عکس)

ستاره ریزنقش آرسنال مرد اول انگلیس در دیدار مقابل ایرانی بود.

سنگین‌ترین باخت تمام تاریخ تیم ملی فوتبال ایران در جام‌های جهانی در حالی با ۶ گل مقابل انگلیس رقم خورد که بوکایو ساکا که نسبت به ستاره‌هایی مثل گریلیش و رشفورد ترجیح داده شده و در ترکیب سه شیرها قرار گرفته بود، ستاره این تیم برابر شاگردان کی‌روش لقب گرفت.

گرت ساوت‌گیت که روی نفوذهای سریع بوکایو ساکا حساب باز کرده بود، با نمایش درخشان این بازیکن مواجه شد و او توانست پس از ایجاد یک موقعیت جدی در دقیقه ۲۷، در هر دو نیمه گلزنی کند.

ساکا در دقیقه ۴۳ پس از اینکه هری مگوایر ارسال زیبای لوک شاو را با ضربه سر به او رساند، با یک شوت روی پای دیدنی به گوشه سمت راست دروازه ایران، گل دوم انگلیس را به ثمر رساند تا مزد بازی خوب خود را بگیرد.

ستاره ۲۱ ساله آرسنال که در این فصل چهار گل در لیگ جزیره به ثمر رسانده، در نیمه دوم هم در جناح راست نفوذهای خطرناکی انجام داد که در دقیقه ۶۲ روی یک ضد حمله سریع، دریبل‌های پیاپی و سه سر توپ چشم‌نواز، با یک ضربه بغل پا گل دوم خود و چهارم انگلیس را به ثمر رساند تا امیدهای شاگردان کی‌روش برای بازگشت کاملا از بین برود.

شب گذشته انر والنسیا، ستاره خط حمله اکوادور موفق شد دو بار دروازه قطر را باز کند و شروع فوق‌العاده‌ای در جام جهانی داشته باشد که امروز هم بوکایو ساکا در تقابل با ایران درخشان ظاهر شد و دو گل زد تا به صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها برسد.

ساوت‌گیت پس از اینکه خیال‌اش بابت پیروزی پُر گل انگلیس مقابل ایران راحت شد، بوکایو ساکا را در دقیقه ۷۰ از زمین بیرون کشید تا او را برای دیدارهای آینده دراختیار داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kbn7