پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 10:32
علیرضا بیرانوند | علیرضا بیرانوند و همسرش
کد خبر: 31798

مصدومیت علیرضا بیرانوند در ابتدای بازی با انگلیس

صحنه مصدومیت علیرضا بیرانوند در برخود با مجید حسینی را در ادامه ببینید.

تیم ملی ایران یکی از مطرح ترین تیم های فوتبال دنیا می باشد که توانسته افتخارات زیادی را به دست اورد. تیم ملی ایران در رنکینگ سالانه آسیا که توسط فیفا اعلام می شود در رده اول و در تیم های دنیا در رده 22 قرار دارد. تیم ملی ایران برای دومین بار پیاپی در سری مسابقات جام جهانی حضور پیدا کرده است و قصد دارد در این دوره افتخارات زیادی را به دست آورد. در مصاحبه ای با سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال خبری حاکی بر رونمایی از لباس جدیدی تیم ملی در تاریخ 17 آبان ماه داده شده است.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس در نخستین دیدار از گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش کار سختی مقابل گرانقیمت‌ترین تیم جام خواهد داشت اما یوزهای ایرانی برای تاریخ‌سازی در جام جهانی از انگیزه‌ بالایی در این مسابقه برخوردارند و شاگردان کی‌روش به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته‌ای مقابل انگلیس نیستند.

تیم ملی انگلیس نیز با هدایت گرت ساوت‌گیت به عنوان فینالیست یورو با هدف قهرمانی در مسابقات جام جهانی پای این مسابقات گذاشتند و باتوجه به ستاره‌های که در اختیار دارند یکی از گزینه‌های مدعی جام به شمار می‌روند.

اما کارلوس کی‌روش با ترکیبی غیرمنتظره نفرات زیر را برای این دیدار فوق‌العاده حساس درنظر گرفته است:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، مجید حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی،احسان حاجی صفی، علی کریمی، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی. 

 

مصدومیت علیرضا بیرانوند در ابتدای بازی با انگلیس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27d95e