پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/29 06:33
بازیکن فوتبال
کد خبر: 31630

بازیکنی که از زاغه‌ها به شهرت رسید/ زندگی در محله بدنام

بازیکن سابق تیم فوتبال سائوپائولو که تابستان گذشته با ۹۵ میلیون یورو از آژاکس به یونایتد منتقل شد، گفت: من در زاغه هایی بزرگ شدم که در واقع یک جهنم کوچک است.

به گزارش رصدورزشی: به نقل از الجزیره، آنتونی، وینگر برزیلی که در آستانه حضور با تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر است، در مورد زندگی خود صحبت کرد. ستاره جدید منچستریونایتد در پلتفرم «Players Tribune» که در سال ۲۰۱۴ برای ورزشکاران حرفه ای ایجاد شد تا داستان زندگی خود را منتشر کنند، در مورد زندگی سخت خود صحبت به میان آورد.

بازیکن سابق سائوپائولو که تابستان گذشته با ۹۵ میلیون یورو از آژاکس به یونایتد منتقل شد، گفت: «من در جهنم به دنیا آمدم. این شوخی نیست. من در زاغه هایی بزرگ شدم که در واقع یک جهنم کوچک است».

او ادامه داد: محله ما جای بدنامی است، در پانزده قدمی جلوی در خانه ما همیشه دلالان مواد مخدر مشغول کار بودند و مواد را از این دست به دست دیگر می دادند.

آنتونی افزود : در واقع، یکی از اولین خاطرات من این است که پدرم یک روز از روی مبل بلند شد و سر چند نفر داد زد که کمی از خانه دور شوند و آرامش ما را بهم نزنند. در آن لحظه ما مشغول تماشای بازی فوتبال بودیم.

زندگی روزمره

این بازیکن ۲۲ ساله پس از پیوستن به آژاکس در سال ۲۰۲۰ در قراردادی ۵ ساله به ارزش حدود ۲۲ میلیون دلار، در عرض دو فصل به ستاره تبدیل و راهی منچستر یونایتد شد.

برخلاف دوران فوتبالی فوق‌العاده‌اش که به سرعت تبدیل به ستاره شد، دوران کودکی آنتونی بر اساس آنچه در مورد زندگی‌اش در خیابان‌های اوساسکو، در حومه سائوپائولو می‌گفت، اصلاً آرام نبود. وی در جایی زندگی می کرد که «دیدن سلاح» بخشی از زندگی روزمره بود.

ستاره برزیلی افزود: ترس ما از اینکه پلیس در خانه ما را بزند از اسلحه بیشتر بود. پلیس یک بار در تعقیب مجرم، به خانه ما هجوم برد، گرچه چیزی پیدا نکردند، اما وقتی جوان هستید، لحظاتی از این نوع بر شما تاثیر می گذارد.

از روی جسد پریدم

آنتونی به لحظه ای اشاره کرد که هیچ کس نمی تواند آن را فراموش کند. او گفت: یک روز صبح در راه رفتن به مدرسه، وقتی ۸ یا ۹ ساله بودم، با مردی روبرو شدم که در کوچه دراز کشیده بود و حرکت نمی کرد. وقتی نزدیک شدم، فهمیدم که مرده است».

وی افزود: اما دیدن اینگونه صحنه ها در محله ما معمول بود. هیچ راه دیگری برای من وجود نداشت، باید به مدرسه می رفتم، تنها کاری که کردم این بود که چشمانم را ببندم و از روی جسد بپرم.

در جام جهانی قطر، آنتونی این فرصت را خواهد داشت تا نبوغی را که از ستارگان بزرگ کشورش آموخته است، در ترکیب تیته، نشان دهد.

تیم ملی برزیل پس از نتایج فوق‌العاده‌ای که در مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی به دست آورد، یکی از برجسته‌ترین نامزدهای قهرمانی در جام جهانی قطر به شمار می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4be5gd