پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/24 06:07
رونالدو
کد خبر: 31179

مقصد بعدی رونالدو کجاست؟ | جدایی رونالدو بعد از جام جهانی

با مصاحبه تندی که کریستیانو رونالدو علیه منچستریونایتد انجام داد، جدایی او از این تیم در آینده‌ای نزدیک چندان دور از ذهن نیست.

خشم فرخورده کریستیانو رونالدو از سه ماه نیمکت‌نشینی در منچستریونایتد سرانجام فوران کرد و او در مصاحبه جنجالی‌اش با پیرس مورگان ستون‌نویس نشریه سان، از خجالت تقریباً تمامی دست اندرکاران باشگاه به خصوص سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ درآمد و پل‌های پشت سرش با شیاطین سرخ را نابود کرد.

با حرف‌هایی که رونالدو مسئولان و اعضای کادر فنی فعلی و پیشین منچستریونایتد زد، ماندن او در این تیم از رفتنش عجیب‌تر خواهد بود. با اظهارات پیرس مورگان درباره پاسخ شگفت‌انگیز رونالدو به او درباره تیم بعدی‌اش هم احتمال رفتن ستاره پرتغالی از اولدترافورد بسیار بیشتر به نظر می‌رسد. همچنین باشگاه نیز شب گذشته (دوشنبه) بیانیه‌ای در انتقاد از رویکرد رونالدو منتشر کرد که در آن وجود نشانه‌‌هایی از پایان دوران حضور ستاره 37 ساله در جمع شاگردان اریک تن‌هاخ دیده می‌شد. در این بیانیه آمده است: «در خصوص مصاحبه صورت گرفته از سوی کریستیانو رونالدو و پوشش رسانه‌ای آن، باشگاه اعلام می‌کند که بعد از بررسی همه جانبه ابعاد این مصاحبه، پاسخ مقتضی را ارائه خواهد کرد. تمرکز ما روی آماده‌سازی تیم برای نیمه دوم فصل و حفظ روند خوبی باشد که تیم مدتی است در پیش گرفته است.

اظهارات جنجالی رونالدو دنیای فوتبال را به هم ریخت؛ منچستریونایتد به من خیانت کرد!

تعداد باشگاه‌هایی که از نظر اقتصادی توان پرداخت هزینه‌های جذب رونالدو از جمله حقوقش را دارند محدود است وبه همین دلیل هم او در تابستان سال گذشته نتوانست به تیمی برود که او را به لیگ قهرمانان برگرداند اما با ماجرایی که به تازگی به وقوع پیوسته است، می‌توان انتظارش را داشت که رونالدو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از منچستریونایتد جدا شود، حتی به بهای از دست دادن بخش قابل توجهی از حقوقش. یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن گزینه‌هایی هستند که درباره‌ پیوستن رونالدو به آنها گمانه‌زنی می‌شود اما شاید محتمل‌ترین گزینه یکی از تیم‌های لیگ MLS آمریکا شود. در همین حال نشریه رپوبلیکا و سایت بتفر، مدعی شده‌اند که باشگاه رُم به طور جدی به امکان برگرداندن رونالدو به سری A فکر می‌کند تا او با سرمربی سابقش در رئال مادرید، ژوزه مورینیو تجدید دیدار کند.

رُم یکی از تیم‌هایی بود که در تابستان نیز درباره پیوستن رونالدو به آن شایعاتی وجود داشت اما عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان او را از پیوستن به این تیم منصرف کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d97jj