سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 03:51
جام جهانی قطر | بازی های ایران در جام جهانی قطر | ساعت و تاریخ بازی های جام جهانی قطر
کد خبر: 31050

جام جهانی قطر | تاریخ و ساعت بازی دوم ایران در جام جهانی

ساعت و زمان بازی ایران و ولز که دومین بازی شاگردان کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز می باشد مشخص شده.

طبق برنامه اعلام شده برای مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که از مدت ها قبل در اختیار هواداران و تیم های حاضر در این رقابت ها قرار گرفته است ساعت و زمان بازی ایران ولز که دومین بازی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی قطر نیز به حساب می آید مشخص شده.

 

زمان بازی ایران ولز

تاریخ و زمان بازی ایران ولز و تمام بازی های جام جهانی بعد از قرعه کشی مسابقات اعلام شد تا تیم ها بتوانند برای حضور قدرتمند در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ برنامه ریزی کنند. زمان بازی ایران و ولز از این حیث مورد اهمیت است که مردم دو کشور قصد دنبال کردن این مصاف را دارند؛ به خصوص تماشاگرانی که نمی توانند بازی ایران ولز را از نزدیک تماشا کنند برای آنکه از گیرنده های تلوزیونی شاهد این بازی باشند زمان بازی ایران ولز را جست و جو می کنند.

جام جهانی قطر

زمان پخش بازی ایران ولز

زمان پخش بازی ایران ولز و سایر بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که از شبکه سوم سیما پخش می شود مشخص شده؛ شبکه سه برنامه ویژه ای برای روی آنتن بردن مسابقات جام جهانی تدارک دیده که در مدت زمان برگزاری این بازی ها پخش می شود. مشخصا زمان پخش بازی ایران ولز نیز طبق ساعت اعلام شده برای این دیدار خواهد بود و راس ساعت به صورت زنده پخش می شود.

این و ولز سومین بازی ایران در جام جهانی است و اولین بازی جام جهانی ایران نیز مقابل نگلیس خواهد بود.

 

تاریخ بازی ایران ولز

تاریخ بازی ایران ولز طبق آنچه تدوین و برنامه ریزی شده بدین ترتیب خواهد بود که این دیدار از ‌ساعت ۱۳:۳۰ جمعه ۴ آذر برگزار می شود.

با توجه به آنکه ولز در جام جهانی، دومین رقیب تیم ملی ایران است؛ پیروزی مقابل آنها می تواند شاگردان کی روش را به صعود از گروه B جام جهانی 2022 امیدوار کند.

ورزشگاه ایران ولز

ورزشگاه بازی ایران و ولز طبق برنامه ریزی و آنچه پیش تر اعلام شده مشخص است؛ این دیدار در ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار می شود.

ورزشگاه احمد بن علی در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ با دیدار فینال امیر کاپ بین السد و العربی (۲-۱) رسما افتتاح شد؛ این ورزشگاه ۴۰۰۰۰ هزار نفر ظرفیت دارد.

 

تیم داوری دیدار ایران ولز

تیم داوری دیدار ایران ولز هنوز مشخص نیست.

ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ علاوه بر ولز به مصاف انگلیس و آمریکا نیز خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dzyn