یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/13 06:19
جام جهانی قطر | مصدومین جام جهانی قطر | غایبین جام جانی قطر
کد خبر: 30128

یکی دیگر از ستارگان فوتبال جام جهانی قطر را از دست داد | جام جهانی قطر دیگر لذت ندارد

باشگاه لایپزیگ غیبت تیمو ورنر در جام جهانی قطر را تأیید کرد.

جام جهانی قطر بیست و دومین دوره از رقابت های جام جهانی می باشد که در کشور امارات در حال برگذاری می باشد. جام جهانی قطر با حضور 32 تیم مطرح دنیا به صورت رسمی از روز 29 آبان ماه با بازی قطر و اکوادور برگذار می شود.

 

تیمو ورنر مهاجم آلمانی پس از آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست خواهد داد. ورنر در اوایل پیروزی ۴-۰ برابر لایپزیگ مقابل شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید.

باشگاه لایپزیگ اکنون تایید کرده است که این بازیکن جام جهانی را از دست خواهد داد. در بیانیه باشگاه آمده است: «تیمو ورنر شب گذشته در دیدار مقابل شاختار دونتسک از ناحیه مچ پا آسیب دید. آزمایشات امروز نشان داد که او متأسفانه رباط مچ پای چپ او پاره شده و بنابراین تا پایان سال ۲۰۲۲ از میادین دور خواهد بود.»

ورنر ۲۴ گل در ۵۵ بازی برای آلمان به ثمر رسانده و هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی، نشان داده که از دست این مهاجم چقدر برای تیمش مهم خواهد بود. او گفت: «خبر بسیار ناراحت کننده‌ای است. من واقعا برای تیمو متاسفم که جام جهانی را که مصمم به بازی در آن بود، از دست خواهد داد. مهمتر از همه، غیبت او ضایعه بزرگی برای تیم است. همه ما برای او آرزوی بهبودی داریم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39k7bo