جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/12 12:07
سریال ستایش
کد خبر: 30103

پخش فصل چهارم سریال ستایش در شبکه نمایش خانگی

پخش فصل چهارم سریال ستایش در شبکه نمایش خانگی حاشیه شد.

به گزارش رصد ورزشی: سریال ستایش ساخته شده در سه فصل می باشد و یکی از پر طرفدار ترین سریال های ایرانی است. سریال ستایش با بازی نرگس محمدی،داریوش ارجمند و ... ساخته شد و توانست خیلی از رکورد ها را به نام خودش ثبت کند. به تازگی شایعاتی مبنی بر ساخت فصل چهارم سریال ستایش در فضای مجازی منتشر شده است که صحت ندارد و این سریال در قسمت سوم خودش به پایان رسیده است.

سریال ستایش

امروز آرمان زرین‌کوب، تهیه‌ کننده سریال «ستایش» از ساخت فصل چهارم این سریال خبر داد. در پی استقبال مخاطبان از بازپخش سریال «ستایش» از شبکه آی فیلم در خرداد و تیر ۱۴۰۱ ، تهیه‌کننده این سریال برای تولید فصل چهارم آن اعلام آمادگی کرد.

پس از پخش قسمت آخر سریال ستایش ۳، مخاطبان و بیننده های این سریال منتظر فصل چهارم آن بودند که حالا در خبرهای جدید ۴ در تیر ۱۴۰۱، تهیه کننده این سریال اعلام کرد که ستایش ۴ ساخته میشود

آرمان زرین‌کوب، تهیه‌ کننده سریال «ستایش» از ساخت فصل چهارم این سریال خبر داد. در پی استقبال مخاطبان از بازپخش سریال «ستایش» از شبکه آی فیلم در خرداد و تیر ۱۴۰۱ ، تهیه‌کننده این سریال برای تولید فصل چهارم آن اعلام آمادگی کرد.

سریال ستایش

آرمان زرین‌کوب، تهیه‌ کننده سریال ستایش: روزی نیست که ما در کوچه و خیابان با این درخواستِ مردم روبرو نشویم که چرا ادامه ستایش ساخته نمی‌شود؟ ما هم پاسخ می‌دهیم که دستِ ما نیست و تلویزیون باید تصمیم بگیرد؛ شاید با مدیران تازه نفس و جدید این اتفاق بیفتد و سفارش فصل جدید بدهند.

همان‌ طور که گفتم «ستایش» را می‌ توان ادامه داد، مگر اینکه بازیگر توانش را نداشته باشد و یا شرایطی به وجود آید که نتوانیم عوامل را گردهم آوریم. جالب است بدانید همین الان بخواهیم فصل جدید «ستایش» را آغاز کنیم با آقای ارجمند تماس بگیریم و بگوییم قرار است «ستایش ۴» ساخته شود با تمام مشکلات، ضعف جسمانی و هر نکته دیگری، مطمئنم اولین نفری خواهند بود که انرژی می‌گذارند و از ما می‌خواهند کار را شروع کنیم؛ چون می‌دانند مردم چه ارتباطی با این سریال گرفته‌اند.»

همچنین پیشتر سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در سریال ستایش در پاسخ به سوال بلاخره فصل چهارم سریال «ستایش» ساخته می شود یا خبر، گفت: به نظر من آقای مطلبی نویسنده این سریال آنقدر توانایی بالایی دارند که حتی اگر از وی درخواست کنند ستایش ۴ را هم بنویسد حتما داستانی را خلق خواهد کرد.

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز که ایفاگر کاراکتر «انیس» در سریال «ستایش» بود ادامه داد: به نظر من سرنوشت تمامی کارکترهای «ستایش» مشخص شده و اگر بخواهد ادامه پیدا کند احتمالا داستان مربوط به اولادهای آن ها باشد.

سریال ستایش

وی افزود: در کل فکر می کنم ۳ فصل ستایش کافی بود هرچند آقای مطلبی آنقدر نویسنده خوبی هستند که اگر قرار باشه یک روایت جدیدی را بنویسند حتما موفق خواهند شد.

سریال ستایش در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و براساس فیلمنامه‌ای از سعید مطلبی تهیه و تولید شده است و حالا قرار است فصل چهار آن نیز ساخته شود.

هنوز فیلمنامه ای به نگارش نیامده و بازیگران و داستان آن مشخص نیست که پس از اطلاع رسانی توسط عوامل، ما نیز در این بخش بروزسانی لازم را خواهیم کرد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48q65a