چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/11 08:23
الهام چرخنده | بیو گرافی الهام چرخنده | فرزندان الهام چرخنده
کد خبر: 30061

آخرین تصویر دو نفره الهام چرخنده و همسر طلبه اش | روحانی که همسر الهام چرخنده است کیست

الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.

الهام چرخنده بازیگر جنجالی و پر حاشیه کشورمان است که در تاریخ 4 تیر 1357 در کاشان متولد شده. الهام چرخنده با بازی در فیلم عروس مهتاب به شهرت رسید. الهام چرخنده تا الان سه مرتبه ازدواج کرده است و همسر سوم ایشان یکی از روحانیون کشورمان است. الهام چرخنده چند سالیست که به همراه شوهر روحانیش در کربلا زندگی می کند.الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.

الهام چرخنده

الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.

الهام چرخنده

صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله_الحسین

سلام ..

تا انتها بخون ...

از روی پل ماشین رد میشه . دستم تو دستاته . میگی برگرد سمت چپ .. چشمم تو خیسی اشک بازم گنبد خوش نقش قمر بنی هاشم رو میبینه .. ناخود آگاه دست به پنجره اتومبیل میکشم انگار زندانی که منتظره تا چند لحظه دیگر آزادش کنند ..

از اتومبیل که پیاده میشیم .. انگار سشوار رو تو درجه بالا مستقیم رو صورتت گرفتن ..

میگی: خانومم وسایل رو بزاریم خونه بعدش استراحت کنیم ؟

اونوقت هوا بهت..

کلامت رو قیچی میکنم !

سید جان بریم ..

عکسی از الهام چرخنده در لباس سفید عروس در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

الهام چرخنده

الهام چرخنده گفت: سلبریتی ها عمق ندارند هر کس در مسیر اهل بیت(ع) و قهرمانان واقعی چون زینب کبری(س) و فاطمه زهرا(س) قرار گیرد زندگی و آخرت خود را بیمه کرده است.

الهام چرخنده در اجتماع بزرگ بانوان زینبی با عنوان همایش حجاب و عفاف که عصر چهارشنبه با حضور جمعی از خانواده ها در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیار خدا را شاکرم که با لطف اهل بیت توانستم از مسیر گناه و خطا بازگردم و زندگی جدیدی را آغاز کنم

الهام چرخنده

بیوگرافی کامل الهام چرخنده

نام اصلی : الهام چرخنده

متولد : 4 تیر 1357 کاشان

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

علت شهرت : چادری شدن یک شبه

مدرک تحصیلی : دانشجوی انصرافی معماری

سالهای فعالیت : 1375-1394

قد : 175 سانتیمتر

همسرها : آقای شعبانی(همسر اول) ، فرشید نوابی(همسر دوم) و محمد درویشی(همسر سوم)

فرزندان : شایان شعبانی(از همسر اول) و ارسطو نوابی(از همسر دوم)

الهام چرخنده متولد 4 تیر 1357 در کاشان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است

دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معماری است ، فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد سپس به سمت موسیقی و خوانندگی رفت و حالا فعال تبلیغی چادر است.

چهره جنجالی

هنگامی که نام الهام چرخنده را جستجو کنید با عبارات همسر سوم الهام چرخنده کیست و الهام چرخنده الان کجاست و چرا الهام چرخنده مومن شد و الهام چرخنده بی حجاب و عروسک الهام چرخنده و پیمان شعبانی همسر الهام چرخنده و الهام چرخنده در شبکه مهاجر مواجه می شوید که اوج جنجالی بودن این چهره را نشان می دهد.

اصالت و محل تولد

در یک خانواده سنتی بدنیا آمده است و اصالتا بختیاری از طایفه هفت لنگ است ، او پس از یک ترم تحصیل در دانشگاه انصراف داد و فعالیت خود را در طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

الهام چرخنده

از تئاتر تا سینما

بازیگری را با تئاتر شباشب آغاز کرد سپس با معرفی همسرش فعالیت خود را در سینما از سال 1375 با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

درخشش با فیلم سینمایی شب یلدا در سال 1380 چهره اش را شناخته تر شد.

وضعیت ازدواج و همسر الهام چرخنده

الهام چرخنده تاکنون سه بار ازدواج کرده که دو مورد آن به طلاق ختم شده.

ازدواج اول و دوم

خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد.از افرادی چون پیمان شعبانی و عباس شعبانی به عنوان همسر اول الهام چرخنده نام برده می شود.

او برای بار دوم در سال 1375 وقتی 18 ساله بود با فرشید نوابی بازیگر 19 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد.

با وجود اینکه سال 1392 در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو منتشر شد.

ازدواج سوم و مهاجرت

در شهریور ماه 1396 الهام چرخنده خبر ازدواج سومش را رسانه ای کرد.

سید محمد درویشی از روحانیون کشورمان میباشد که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم خانم الهام چرخنده میباشد که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.

بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می کنم. مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم ، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم.

الهام چرخندهفعالیت در ماهواره

او و همسر سابقش فرشید نوابی در دهه 1380 مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره ای مهاجر بودند که برنامه ای به سبک آمریکن آیدل بود.

این زوج به مدت 8 سال در خارج از کشور با شرایط آزاد مشغول کار بودند.

خوانندگی و ترانه سرایی

چرخنده پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

زیور آوای باران

در سال 1388 با ممنوع شدن فعالیت شبکه های ماهواره ای به ایران بازگشت و در سال 1392 در نقش زیور با سریال آوای باران به شدت طعم شهرت را تجربه کرد.

جنجال چرخش چرخنده و چادری شدن

خانم بازیگر نوروز سال 1393 وقتی 36 ساله بود با انتشار یک ویدیو با پوشش چادر و تبریک عید به رهبر انقلاب خبر از چرخش ناگهانی روحیات اش داد.

همین اقدام با حمایت گروهی باعث شد او بعنوان سمبل تبلیغاتی چادر شروع به فعالیت های اجتماعی کند ، وی در مراسم اکران های دانشجویی جشنواره مردمی ادعا کرد که 3٬900 نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده اند.

توهین ناموسی!

ایشان در یکی از سخنرانی های خود در دانشگاه برای دانشجویان از حضور آنجلینا جولی در افغانستان صحبت می کرد که یکی از دانشجویان از او پرسید که شما آنجا بودید؟!

در این لحظه چرخنده با الفاظی ناپسند پاسخ داد : نه مامانت بوده!

او در دفاع از توهین خود به مادر دانشجو گفت : زدی ضربتی ، ضربتی نوش کن … وی باز هم ادامه می دهد کسی که اینطور میگه باید اینطور پاسخ بشنود.

الهام چرخندهگلشیفته فراهانی

وی در کنایه ای تند گلشیفته فراهانی را چنان کوچک خواند که به بیان خود او «اسمش را هم در خاطر نداشت». وی در مورد او گفت که در خارج لباس های نامرئی می پوشد «کنایه به ماجرای برهنگی اش» و اخیرا نیز مدعی شد که در یک فیلم «افغانی» برهنه شده است.

والیبالیست تیم ملی بودم

چند سال در عرصه ملی در رشته والیبال توپ زدم و با افتخار قاری قرآن در مهدیه تهران بودم و سال ها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کردم.

گوگوش دوم

سال ها پیش موقعیتی که من داشتم و می توانستم در بهترین سالن های خارج از کشور کنسرت بگذارم و بروم جای کسانی چون گوگوش بنشینم را نپذیرفتم.

الهام چرخندهزینب زمان

بارها هم خودم و هم فرزندم کتک خوردیم و می دانم حفظ این حجاب و حسینی بودن سخت است ولی من راهم را انتخاب کرده ام چون از یک پاپتی پرگناه برگشته ام.

از حضرت زینب و امام حسین کمک گرفته ام و فکر می کنم در برابر سختی های حضرت زینب که ایشان را در خار مغیلان کشیدند من کسی نیستم.این سختی ها چیزی نیست و همه می توانیم زینب زمان خود باشیم.

ما مسلمانان و شیعیان بزرگانی چون حضرت خدیجه و زینب و فاطمه را به عنوان قهرمانان واقعی داریم و نباید اسیر سلبریتی ها که هیچ عمقی ندارند و تو خالی هستند شویم.

افشاگری خواهران منصوریان

در سال 97 خواهران ورزشکار منصوریان افشا کردند 4 سال پیش خانم چرخنده با وعده پول آنها را چادری کرده اما بعدا به وعده هایش عمل نکرده است.

الهام چرخندهدر قطعه هنرمندان دفنم نکنید

الهام چرخنده در یکی از سخنرانی هایش گفت دوست ندارد که در قطعه هنرمندان ، دفن شود؛ البته پیش از او فرج الله سلحشور نیز چنین مطلبی را گفته بود که از دیدگاه هنرمندان ، توهین آمیز بود.

آخرین تصویر دو نفره الهام چرخنده و همسر طلبه اش | روحانی که همسر الهام چرخنده است کیست


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqooy