یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/03 16:46
علی شادمان
کد خبر: 29478

نامزدی علی شادمان با دختر بور آلمانی | رقص مشتی علی شادمان اینستاگرام را ترکاند

علی شادمان در سریال پر بیننده یاغی با دختر مورد علاقه اش نامزد کرد.

علی شادمان (زاده:1375 در ایلام ) بازیگر ایرانی است. علی شادمان کار بازیگری را در نوجوانی از سال 1385 با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال ها ، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است. علی شادمان بازیگر سینما است. علی شادمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد.

علی شادمان

بازیگری علی شادمان در سریال یاغی برای او حاشیه ساخت. او در این سریال با ابرا دختری چشم رنگی نامزد است که با اصرار مادرش به آلمان به صورت موقت مهاجرت می کند این درحالی است که هر دو آنها عاشق یکدیگر هستند.

 رقص مشتی علی شادمان را در ادامه ببینید.

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 آذر 1375 در ایلام است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد.

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده در ایلام به دنیا آمد، پدر او مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است.

محمد علی شادمان فرزند اول خانواده می باشد و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد.

ازدواج علی شادمان 

علی شادمان مجرد می باشد و خبرهای موثقی از ازدواج او منتشر نشده است.

علی شادمان

علاقمندی های علی شادمان

علی شادمان که از کودکی بازیگری را تجربه نمود، از سال ها پیش مستقل بوده و زیاد اهل بیرون رفتن از خانه نیست، او بیشتر زمانش را صرف مطالعه ، ورزش در باشگاه و دیدن فیلم می کند، به عکاسی علاقمند بوده و به شکل حرفه ای اینکار را انجام می دهد.

ورود علی شادمان به عرصه هنر 

علی شادمان یکی از استعدادهای جوان بازیگر در سینمای کشورمان است که کار خود را از کودکی در سینما آغاز کرد، او سال 1385  در 10 سالگی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت.

رسول ملاقی پور به دلیل توانایی علی شادمان در نواختن ویولن، او را انتخاب کرده و مسیر جدیدی را برایش گشود. این هنرمند پس از بازی در میم مثل مادر در فیلم «صد سال به این سال ها» ایفای نقش نمود که اکران نشده است.  

علی شادمان در سومین تجربه خود در سریال سرزمین کهن بازی کرد و از  13 تا 15 سالگی درگیر ایفای نقش در این سریال بود.

 نقش آفرینی او به دلیل عدم پخش ادامه سریال سرزمین کهن دیده نشد اما در سال 1394 با بازی در نقش کیوان پارسا کنار مهراوه شریفی نیا در سریال «کیمیا» شهرت قابل توجهی به دست‌آورد.

علی شادمان

سریال محکومین، ماه و پلنگ و دیوار به دیوار 1 و 2 از دیگر کارهای علی شادمان در تلویزیون است.

از بازیگری تا کارگردانی علی شادمان

علی شادمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد. او با اینکه در دانشگاه در رشته کارگردانی تحصیل نمود اما بازیگری را بیشتر از کارگردانی دوست دارد و دغدغه اصلی اش بازیگری است.

بر اساس گفته های خودش کارگردانی خوانده است که در حکم چشم سومی برای نظاره و تقویت بازی اش باشد.

علی شادمان

بازی علی شادمان در تئاتر

علی شادمان بازی در تئاتر را نیز تجربه کرده است، او بازی در تئاتر را یک لذت وصف نشدنی دانسته و سعی می کند هر سال با یک اثر نمایشی ایده آل روی صحنه برود.

مروری بر فیلم های علی شادمان

علی شادمان در یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1400 ساخته شده است.

این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی، درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان را به تصویر می کشد. علی شادمان در سریال یاغی نقش جاوید (نقش اصلی سریال) را بر عهده دارد که جوانی از محله‌های پایین شهر تهران و بی شناسنامه بوده و شخصیتی نه چندان سیاه و بد و البته نه زیاد سفید و بی گناه دارد و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند در تلاش برای تهیه شناسنامه ای برای خود است.

جاوید در این سریال به دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری) علاقه داشته و قصد ازدواج با او را دارد اما ... .

پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مه‌لقا باقری، الیکا ناصری و... از بازیگران دیگر این سریال هستند.

علی شادمان

علی شادمان در میم مثل مادر

فیلم میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقی پور است که به عنوان نماینده ایران در هشتادمین دوره جوایز اسکاردر سال 2007 انتخاب شد.

علی شادمان در این فیلم نقش کودکی را بازی می کند که دچار مشکلات تنفسی و معلولیت است اما مهارت زیادی در نواختن ویولن دارد. این فیلم سرآغازی برای ورود علی شادمان به دنیای بازیگری شد.

علی شادمان  در مردن در آب مطهر

مردن در آب مطهر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی است که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجرحضور داشت.

این فیلم  قصه ی چند جوان مهاجر افغان را روایت می کند که قصد رفتن به اروپا به شکل غیرقانونی را دارند و... . 

علی شادمان در این فیلم نقش سهراب را به خوبی ایفا کرد و به همراه ندا جبرائیلی با زبان افغان صحبت کرده و بسیار خوش درخشیدند. او برای بازی در این فیلم ، نامزد جشنواره فجر برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

علی شادمان

علی شادمان در سریال کیمیا

کیمیا سریالی به کارگردانی جواد افشار است که زندگی دختری به نام کیمیا با بازی مهراوه شریفی نیا را در زمان قبل و بعد از انقلاب و جنگ به تصویر می کشد. 

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار دومین کار تلویزیونی علی شادمان است که توانایی او را بیش از قبل نشان داد. او در این سریال نقش برادر کیمیا را بازی کرد که در جنگ اسیر شد و بعد از آزادسازی خرمشهر در حالی به وطن بازگشت که پای خود را از دست داده بود.

مهراوه شریفی‌ نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، سید مهرداد ضیایی، مهدی پاکدل، علی شادمان، رضا کیانیان، کاظم هژیرآزاد ، رضا توکلی و... از بازیگران کیمیا هستند.

سرزمین کهن بدشانسی بزرگی بود، چون زمانی پخش خواهد شد که هیچ کمکی به پیشرفت تو نمی کند!

من به جرات خوش شانس ترین بازیگر بدشانس ایرانم؛ چون در آثار خوبی بازی کردم، اما بسیاری از آنها به دلایلی دیده نشدند. «صد سال به این سال ها» همچنان توقیف است، «زمانی برای دوست داشتن» فقط در جشنواره های مختلف شرکت کرد، «رویای سینما» اصلا اکران نشد، از «سرزمین کهن» فقط چند قسمت اولش پخش شد و فعلا معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد و فیلم «اروند» که بی نظیر است در بدترین شرایط ممکن اکران شد. با همه اینها آنقدر خوش شانس بودم که با بهترین های سینما و تلویزیون همکاری کنم.

خستگی «سرزمین کهن» بعد از چند سال هنوز به تن من مانده است. در 13 سالگی دو سال تمام هر روز ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شدم تا 8 شب کار می کردم، معلم خصوصی از 8 تا 10 شب به من درس می داد و بعد درس ها را مرور می کردم تا ساعت 12 شب که می خوابیدم! اما این همه انرژی که صرف آن کردم بعد از هشت سال هنوز در جهان سرگردان است و به خودم برنگشته؛ الآن اگر این سریال پخش بشود فقط برای من افتخاری است که زمانی با یک گروه حرفه ای همکاری کرده ام، همین! 

 

 

اشتباه علی شادمان در سکانس رولت روسی 

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی یکی از مجموعه های پر مخاطب در شبکه نمایش خانگی است که بازیگران مطرحی در آن حضور دارند.

علی شادمان بازیگر جوان و با استعداد کشورمان با ایفای نقش کاوه در این سریال به خوبی توانست استعداد بازیگری خود در نقش های مختلف را نشان دهد. او در چند قسمت اخیر خود بیشتر با مهدی صباغی، بازیگر سینما و تئاتر همکاری کرده و ارتباط دوستانه ای میان آنها به وجود آمده است.

علی شادمان در مورد مهدی صباغی در اینستاگرام خود نوشت:

طول کشید تا کَلام، آن کلام واقعی و لازم بین دو هَم بازی بینمان منعقد شود اما شد فرا تر از دو هَمکار ، مثل دو برادر ... 

در سریال سکانسی داریم به اسم « رولت روسی »

برای آن سکانس زیبا بسیار ایده داشتم. چندین تغییر حس که بنظر خودم در اتود ها خوب شده بودند، اشک و لبخند و خشم و حسرت و ترس توامان ...

فکر میکردم قرار است چه بازی درخشانی کنم؛ سر صحنه مهدی جلویم نشست و سکانس را یکبار تمرین کردیم ...

مهدی در طول تمرین کوچک ترین حرکتی نکرد. عضلات صورتش ، بیانش و بدنش یک تکان هم نخورد ؛ دوستانه چند پیشنهاد به او دادم !

اما او با یک لبخند ریز گفت : داداش ساختمش تو ذهنم ...

و من با خودم میگفتم :اشتباه ساختی داداش !

چند روز بعد شهرام جان راف کات ( تدوین اولیه ) سکانس را نشانم داد ... فَکم قفل شده بود

گفتم :ای وای چقدر من اشتباهم و چقدررر مهدی دُرُسته ...

رسمن شش هیچ من را زده بود، بی حرکت جوری من را در سکانس به درو دیوار زده که عالمان دانند، میتوانید به سکانس مراجعه کنید و لِه لورده شدن من را تماشا کنید ، نمونه ی دقیقِ ورجلا زدن الکی یک بازیگر است برای ایجاد حِس در سکانس ، مقابل بازیگری که سکانس را فهمیده و با کاری نکردنش اتفاقن بسیار کار میکند ...

تجربه ی عجیبی بود. از این درس ها «مهدی صباغی» به من بسیار داد،  او یک بازیگر پُخته ، شش دانگ ، عمیق و تئاتری است اما فراتر و مهم تر از اینها  او «آدم» است ، حسابی و دریا دل ...

به رفاقت با او میبالم و تعصبش را می کشم. خداحفظش کند برای هنر این خاک و برای ما که دوستش داریم ، باید قَدرش را دانست.

علی شادمان:خوش به حال من که بازیگرم

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته که هر هفته از شبکه نمایش خانگی توزیع می شود از همان قسمت اول توانست در جذب مخاطب و روایت داستان موفق عمل کند.

در این سریال که اتفاقات آن در دهه شصت رخ می دهد بازیگران مطرحی مانند حامد بهداد، سحر دولتشاهی و علی شادمان حضور دارند.

علی شادمان بازیگر با استعدادی که از دوران کودکی وارد عرصه هنر شد تاکنون مسیر موفقیت در بازیگری را به خوبی طی کرده و در این سریال می توان توانایی او در شخصیت پردازی فیلم ها را به خوبی مشاهده کرد.

او که در این سریال ایفاگر نقش کاوه است بعد از پخش قسمت اخیر این مجموعه، عکسی را از رقص خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

علی شادمان

علی شادمان در مجنون ترین حالت ممکن

علی شادمان با انتشار عکسی از سکانس رقص خود نوشت:

این عکس شاید زیبا ترین فریمی ست که از من گرفته شده

غمگین ترین حالت من است

مجنون ترین حالت من

دوستش دارم بی حد و اندازه ... ممنون سینما

تو بند بند وجود منی

خوش به حال من که بازیگرم

 

 

خاطره علی شادمان از شخصیت اشکان خروس در شنای پروانه

علی شادمان برای رسیدن به نقش اشکان در فیلم شنای پروانه و متفاوت بودن آن در اینستاگرامش نوشت:

برای ساختن اشکان دنبال یک حیوون می گشتیم که اشکانو شبیه ش کنیم؛

یه روز محمد گفت بریم بازار پرنده فروشا آدم ببینی و لَحن و ایستِ جنوب شهری دَستت بیاد ...

همینجوری که داشتم بازارو گَز می کردم دیدم یک حُجره بر عکس همه که پُر از پرنده های مختلف بودن ، فقط یک خروس لاری توش هست که خیلی هم عجیب بود ، ازش عکس گرفتم ، به محمد نشونش دادم و گفتم فکر کنم این ریختیه، گُفت خودشه بریم بسازیمش . 

این بود که اشکان شُد «اشکان خروس» 

 

 

علی شادمان:خوش به حال من که بازیگرم

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته که هر هفته از شبکه نمایش خانگی توزیع می شود از همان قسمت اول توانست در جذب مخاطب و روایت داستان موفق عمل کند.

در این سریال که اتفاقات آن در دهه شصت رخ می دهد بازیگران مطرحی مانند حامد بهداد، سحر دولتشاهی و علی شادمان حضور دارند.

علی شادمان بازیگر با استعدادی که از دوران کودکی وارد عرصه هنر شد تاکنون مسیر موفقیت در بازیگری را به خوبی طی کرده و در این سریال می توان توانایی او در شخصیت پردازی فیلم ها را به خوبی مشاهده کرد.

او که در این سریال ایفاگر نقش کاوه است بعد از پخش قسمت اخیر این مجموعه، عکسی را از رقص خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

علی شادمان در مجنون ترین حالت ممکن

علی شادمان با انتشار عکسی از سکانس رقص خود نوشت:

این عکس شاید زیبا ترین فریمی ست که از من گرفته شده

غمگین ترین حالت من است

مجنون ترین حالت من

دوستش دارم بی حد و اندازه ... ممنون سینما

تو بند بند وجود منی

خوش به حال من که بازیگرم

عکس خاطره انگیز و زیبای علی شادمان با اولین عشق اش

این روزها سریال یاغی با بازی تحسین برانگیز علی شادمان در حال پخش است. در سریال یاغی اثر محمد کارت علی شادمان در نقش جاوید گنجی ظاهر شده است، جوانی جنوب شهری که عاشق دختری به نام ابرا(الیکا ناصری) است و با مشکلات زیادی در راه عشقش روبروست. عاشقانه های خاص ابرا و جاوید در یاغی این سؤال را در ذهن بسیاری از مخاطبان و طرفداران علی شادمان ایجاد کرده که آیا او در واقعیت نیز عاشق است؟ در این بخش از نمناک عکس اولین عشق علی شادمان را منتشر کرده ایم.

 

 

عکس مادر علی شادمان، اولین عشق زندگی اش

بازیگر نقش کیوان در سریال کیمیا نه تنها با خواهرش رابطه دوستانه و خوبی دارد بلکه بسیار علاقمند به خانواده بوده و مادرش را اولین عشق زندگیش می‌داند و با انتشار تصویری متفاوت از خود و مادرش در اینستاگرامش نوشته است:

من

روی شانه های تو

همیشه همین بوده

اگر جسمم هم نبوده

غم ها و درد هایم روی شانه هایت بوده...

شادی هایم روی لبت به شکل یک تبسمِ با شکوه.

ای که من از « تو »

تو هم‌ دلیلی و هم مدلول هر چه که هست و هستم.

تو قدرتمند ترین زن زندگی منی

تو بند بند وجود منی

تو فرشته ی منی

تو اولین عشق زندگی منی

تو به واقع با شکوهی

« مامان »

تولدت مبارک من، بابا جانم و آرینا جانم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bebx5