یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/02 11:59
سردار آزمون | تولد سردار آزمون | خانواده سردار آزمون | حاشیه سردار آزمون
کد خبر: 29373

ماه عسل رویایی سردار آزمون با همسر مولتی میلیاردیش | زیر لفظی 15 میلیاردی سردار آزمون به همسرش

عکسی از سردار آزمون در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی در بر داشته است.

سردار آزمون بازیکن مطرح فوتبال کشورمان است که در لیگ آلمان و تیم مطرح بایرن لورکوزن بازی می کند. سردار آزمون در تاریخ 11 دی 1373 در شهر شمالی کشور متولد شده است. سردار آزمون به تازگی خبر ازدواجش را رسانه ای کرده است و قصد دارد بعد از جام جهانی ازدواج کند و یکی از شرایط اطدواجش گلزنی در جام جهانی بوده است. یه تازگی خبر مصدومیت سردار آزمون در لیگ آلمان رسیده است که گویا این بازیکن هفته ها مصدوم است و احتمال زیاد مسابقات جام جهانی را از دست خواهد داد.

عکسی از سردار آزمون در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی در بر داشته است.

سردار آزمون

آیا سردار آزمون برای جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌شود؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به مصدومیت و جدول زمانی بهبودی مورد انتظار او بیندازیم.

در ۴ اکتبر، سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران، در جریان بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو، در حالی که بدن خود را گرم می‌کرد، دچار «پارگی عضله ساق پا» شد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که او ۶ تا ۸ هفته از میادین دور خواهد بود و به طور بالقوه امیدها برای حضور او در جام جهانی قطر به کم‌ترین حد خود رسیده است.

دکتر ناصر حیدری، نگاه دقیق تری به این آسیب دیدگی سردار آزمون داشته و تاکید کرده که ستاره باشگاه بایرلورکوزن به جام جهانی خواهد رسید. این پزشک متخصص در این باره گفت: عضله سه سر ران به مجموعه ای از ۳ ماهیچه در امتداد پشت ساق اشاره دارد. عضله دو قلو با توجه به نیروهای زیاد و تغییرات سریع در طول و انقباض عضلانی در معرض بیشترین خطر آسیب است. این ماهیچه‌ها به هم می‌رسند و تاندون آشیل را تشکیل می‌دهند.

این ماهیچه‌ها را می‌توان به عنوان یک قطعه طناب بزرگ ساخته شده از الیاف متعدد نیز در نظر گرفت. من معتقدم که تا درجه دوم عضله دو قلوی پای او سالم است؛ یعنی اساساً پارگی جزئی تنها برخی از الیاف تشکیل دهنده این طناب است. او فقط باید ۳-۴ هفته دور از بازی باشد و برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده خواهد شد.

سردار آزمون و بیوگرافی

نام:سردار

نام خانوادگی:آزمون

تاریخ تولد :11 دی 1373

محل تولد :گنبد کاووس

قد :1٫85 متر

رشته ورزشی :فوتبال

پُست :مهاجم

زندگی شخصی سردار آزمون

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

سردار آزمون

ماجرای نامگذاری سردار آزمون

پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

داستان زندگی سردار آزمون

یکی از بزرگ ترین شانس های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.

سردار آزمون، به تبعیت از پدرش ابتدا ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته مهارت خوبی داشت، ولی یکی از مربیان فوتبال از او دعوت کرد تا در تیم جدیدی که در شهرشان دایر شده بود، حضور پیدا کند. پدر و مادر سردار از این دعوت استقبال کردند و این گونه بود که وارد عرصه ی فوتبال شد.

سردار آزمون

مذهب سردار آزمون

وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن های ایران و سنی مذهب می باشد.

علاقه به اسب سردار آزمون

سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند.

سردار آزمون

علایق و سلایق سردار آزمون

غذا:چکدرمه، یک غذای ترکمنی است که برنج و گوشت دارد

فوتبال:پیراهن رئال مادرید را به تن کنم

الگوی خارجی سردار آزمون:زلاتان ابراهیم وویچ

الگوی داخلی سردار آزمون:علی دایی

ورزش حرفه ای سردار آزمون

سردار آزمون در مهر 1391 از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.

وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن 7 گل در 6 بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی 2014 برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی 2014 بازماند.

سردار آزمون

هدشات آزمون در جام جهانی 2018

او در جام ملت های آسیا 2015 در میان ملی پوشان ایران حضور داشت و موفق شد 2 گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می آمد. وی در اسفند 1393 به صورت قرضی به روستوف پیوست.

در 22 خرداد 1396 تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی 2018 روسیه پیوست.

همچنین آزمون در تیم روستوف موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

افتخاران سردار آزمون در لیگ ایران

کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای 91-1390 به همراه تیم سپاهان اصفهان

سردار آزمون

افتخارات سردار آزمون در روسیه

کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال روسیه برگزار شده در سالهای 16–2015 به همراه تیم روستوف

افتخارات فردی سردار آزمون مهاجم تیم ملی

کسب عنوان بهترین گلزن قهرمانی جوانان زیر 19 سال در بازیهای آسیا در سال 2012

به دست آوردن مقام بهترین گلزن جام صلح و دوستی در سال2012

تیم منتخب فصل در لیگ برتر فوتبال روسیه در سالهای 15–2014, 16–2015

کسب عنوان بازیکن ماه در لیگ برتر فوتبال روسیه در تاریخ می 2016

دستیابی به عنوان بهترین بازیکن فصل در روستوف در سالهای 16–2015

سردار آزمون

شرط عجیب خانواده عروس برای ازدواج آزمون

سردارآزمون بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ سؤال محمد حسین میثاقی گزارشگرفوتبال (کی ازدواج می کنی) درباره ازدواجش چنین گفت:

ان شاا... به زودی بعد از جام جهانی، الان فکر می کنم خواستگارین بابا اینا، گفتند داریم میریم خواستگاری گفتم بابا خواستگاری می خواد چکار اما از اردو برگشتم خواستگاری هم میرم.

حل شده است قضیه اما به زور دادن اونم تک دختر منم تک پسر رفتیم اونجا گفتن نمیدیم گفتم آقا جعفر این کار رو نکن!

شوخی می کنم خدا رو شکر هم از طرف خانواده آناهیتا خانم به من کمک کردند تو فوتبالم و هم خانواده خودم دستشون درد نکنه، جواب مثبتم انشاالله بعد از اردو به من بدن، چون هر دفعه که میگم، میگن باید گل بزنی تو تیم ملی! نمی دونن جزو سه نفر برتر تاریخ ایرانم!


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bbpy