چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/30 09:19
علی دایی | مادر زن علی دایی | عروسی علی دایی
کد خبر: 29164

عکس لو رفته از عروسی مریم امیر جلالی مادر زن علی دایی | مادر زن علی دایی حاشیه ساز شد

عکس منتشر شده از عروسی خانوم مریم امیر جلالی که به دلیل شایعاتی در فضای مجازی مادر زن علی دایی نسبت داده شده است را می بینیم در عروسی خود

علی دایی فوتبالیست مطرح و خوشنام کشورمان است که در زمینه مربی گری نیز فعالیت زیادی داشته. علی دایی تا الان دو مرتبه ازدواج کرده است و دو فرزند به نام های ئنیز و نورا حاصل زندگی ایشان می باشد. چندین سال است که شایعاتی مبنی بر ازنکه مریم امیر جلالی مادر زن آقای علی دایی می باشد در فضای مجازی و رسانه های زرد جنجال زیادی را به پا کرده است. به تازگی خانوم امیر جلالی به این حواشی واکنش نشان داده است.

علی دایی

واکنش مریم امیر جلالی به شایعات

مریم امیر جلالی مادر زن علی دایی نیست

مریم امیر جلالی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به شایعات اخیر در پیرامون زندگی اش واکنش نشان داد.

شایعه ای مبنی بر خویشاوندی علی دایی با مریم امیر جلالی هنرمند سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است، این شایعه باعث واکنش و گلگی مریم امیر جلالی شد.

امیر جلالی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از خودش در کنار علی دایی را گذاشته و در پست خود نوشته است:دوستان اینجوری شایعه میسازن بعضی ازمردم بیکار وازخدابی خبر ما .تاحالا اقای مجید یاسر داماد من بودن حالا جاشون دادن باقای علی دائی نازنین که هردوشون برای من باعث افتخارن ولی چرا ؟ چرامدام نشستین وبجای درست فکرکردم همش سرتون توزندگی مردومه والا این کارها دورازانسانیته هفته پیش هم شایعه شد که مریم امیرجلالی درپارتی شبانه دستگیر شده واقعا دست همه شایعه سازان درد نکنه .بهتره برید بزندگی سراسرفاجعه خودیه سرک بکشید این وصله ها بمن نمی چسبه 

علی دایی

بیوگرافی و زندگینامه کامل علی دایی

نام :علی 

نام خانوادگی :دایی

تاریخ تولد :1 فروردین 1348

محل تولد :اردبیل

پست :مهاجم 

لقب :شهریار

قد 193

فعالیت کنونی :سرمربی 

علی دایی

زندگینامه علی دایی

علی دایی اول فروردین 1348 علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.

علی دایی که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت هایی دست یافته است.

علی دایی در سال 1366 در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.

اما علی دایی از این اتفاق نا امید نشد و در همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب پذیرفته شد و دو ترم به تحصیل پرداخت. این پایان ماجرای تحصیل شهریار ایران نبود. علی دایی در سال 1367 مجدد در کنکور شرکت کرد و در رشته متالوژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و مدرک لیسانس خود را در بهمن ماه 1371 از این دانشگاه معتبر دریافت کرد.

علی دایی که به عنوان بازیکن سخت کوش و خستگی ناپذیر شناخته میشود در تحصیل به لیسانس متالوژی قانع نبوده و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

 علی دایی علاوه بر موفقیت های فوتبالی و تحصیلی در تجارت نیز موفق بوده و هم اکنون گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران می باشد.

علی دایی

مشاغل علی دایی به پوشاک ورزشی محدود نشده و در ساختمان سازی نیز فعال است.

فعالیت های اقتصادی و محبوبیت ورزشی علی دایی را از نیکوکاری و کارهای خیرخواهانه غافل نکرده و در سال 1385 یک هنرستان کار و دانش در شهرک گلستان اردبیل با تمامی تجهیزات به نام ابوالفضل دایی(پدرش) ساخت و تحویل آموزش و پرورش ناحیه 1 داد.

در ابان 1392  یک دبستان 6 کلاسه اهدایی نازی صفاری، مقیم آمریکا که به همت علی دایی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس احداث شده، در روستای آزادده صالح آباد در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید که این پروژه دارای 400 متر مربع زیربنابوده که برای احداث آن مجموعا 300 میلیون تومان هزینه شده بود. 

علی دایی به نمایندگی از جامعه ورزشکاران در سومین دو سالانه نشان نیکوکاری که 12 اسفندماه 1392 برگزار شد نشان نیکوکاری را دریافت کرد.

علی دایی

ازدواج علی دایی

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه 1383 صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال 1384 در مصاحبه ای با سایت تبیان در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت:همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت:همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می گوید:همسرم فرزند اول خانواده است.

نکته جالب در مورد ازدواج دایی مهریه همسرشان است. «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه شان مثل مهریه حضرت فاطمه(س)، «آب» است. خیلی ها فکر می کردن که مهریه همسرم سکه های زیادی است، به قول این جدیدی ها!... اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

اولین فرزند علی دایی در سال 1388 به دنیا آمد. دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد و می گوید:دوست دارم نورا به همه چیز برسد.

علی دایی هر موقعیتی که برایش پیش بیاید دخترش را با خود همراه میکند. 

علی دایی

بیزینس های علی دایی

ورزشکاران عمر حرفه ای کوتاهی دارند و به همین دلیل باید هر چه سریع تر فکری اساسی به حال خود کنند تا پس از پایان دوران حرفه ای و قهرمانی شان راه دیگری به غیر از ورزش برای کسب درآمد داشته باشند.

علی دایی معروف ترین چهره فوتبال ایران در گفت و گوی تازه به زوایای مختلف زندگی شخصی، حرفه ای و مخصوصا اقتصادی خود پرداخته است.

سال هاست گفته می شود که آقای گل جهان مهم ترین بیزنس من ورزش ایران است. درباره این که او مغز اقتصادی توانمندی دارد بارها صحبت شده است و این که چقدر راه های تجارت و درآمدزایی را می شناسد. به هر حال هر چه هست به نظر می آید ثروت قابل ملاحظه کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست.

- اگر برگردیم به عقب، بین فوتبال و بیزینس کدام را انتخاب می کردید و رمز موفقیت شما در عرصه تجاری چیست؟

علی دایی : من از ابتدای فوتبالیست شدنم وارد بیزینس شدم. اولین پولی که گرفتم مربوط به سال 93 مقدماتی جام جهانی آمریکا می شود. آن موقع بهترین بازیکن و آقای گل شدم. با پول هایی که جمع کرده بودم با شراکت دوستم، مغازه ای در منیریه خریداری کردیم. از سال 93 تا الان این شراکت ادامه دارد. من دنبال ماشین عوض کردن نبودم و با توجه به اینکه پدرم کار فرش می کرد و قبل از آن در اردبیل برای خودش تجارتی داشت با بیزینس غریبه نبودم و به آن علاقه داشتم. سالی که در هیروشیما مصدوم شدم پرسپولیس تمام حق و حقوقم را قطع کرد. اگر بیزینسی برای خودم نداشتم چه می کردم؟ من از همان روزها به اینجا رسیدم.

علی دایی در ادامه صحبت هایش در مورد دو دختر خود گفت:

دختر بزرگم اسمش دنیز و در انگلیس درس می خونه و کالج می ره و انشالله یه سال دیگه دانشگاه می ره، بعد از اون هم نوراست که با منه اونم داره تحصیلاتش رو می گذرونه تا ببینیم خدا چی می خواد، دنیز 16 سالشه و نورا 11 سالشه، نورا به من پدر میگه و دنیز به من بابا میگه. نورا و دنیز از سه سالگی زبان انگلیسیشون عالیه و نورا داره آلمانی هم یاد میگیره اما زیاد آلمانی رو علاقه نداره و عاشق اینه که زبان کره ای یاد بگیره.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p99v6