سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/23 13:11
تیم ملی فوتبال ایران
کد خبر: 28794

اعلام لیست تیم ملی فوتبال ایران | غایب های بزرگ تیم ملی فوتبال را بشناسید

اعضای تییم ملی ایران مشخص شد .ملی پوشان ایران از بعد ازظهر امروز تا دوشنبه در اختیار کادر فنی تیم ملی خواهند بود و در کمپ تیم های ملی تمرینات ریکاوری را پشت سر می گذارند.

تیم ملی فوتبال ایران یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران فعالیت می‌کند. مرکز ملی فوتبال ایران، میزبان تمرین این تیم و دیگر رده‌های تیم ملی فوتبال ایران است. نخستین بازی رسمی تیم ملی نیز در ۳ شهریور ۱۳۲۰ در کابل و برابر افغانستان انجام شد که با تساوی به پایان رسید. ورزشگاه امجدیه نخستین ورزشگاه خانگی این تیم بود و از سال ۱۳۵۳ و گشایش ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴، تیم ملی در این ورزشگاه از حریفان خود میزبانی می‌کند. سرمربی تیم ملی ایران  کارلوس کی روش است.

اعلام لیست تیم ملی فوتبال ایران

ملی پوشان ایران از بعد ازظهر امروز تا دوشنبه در اختیار کادر فنی تیم ملی خواهند بود و در کمپ تیم های ملی تمرینات ریکاوری را پشت سر می گذارند.

این هفته همان ۱۶ بازیکنی که در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشتند به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که عبارتند از: علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، رامین رضاییان، امید نورافکن، مرتضی پورعلی‌گنجی، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، میلاد سرلک، وحید امیری، محمد خدابنده‌لو، محمد محبی و مهدی ترابی.

در واقع بازیکن جدیدی به اردوی تیم ملی دعوت نشد. البته کارلوس کی‌روش به دلیل سفر به قطر بازی های هفته نهم را ندید و در بازگشت به ایران ممکن است در مورد دعوت از بازیکنان جدید تصمیم بگیرد. در نهایت باید گفت این هفته، همان ۱۶ بازیکن قبلی در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.   


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yj8ly