جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/22 01:01
مهران مدیری | پست جنجالی مهران مدیری | حذف مهران مدیری
کد خبر: 28700

مهران مدیری پست خود را از فضای مجازی پاک کرد | دلیل حذف مهران مدیری مشخص شد

حذف پست جنجالی مدیری با گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای مجازی همراه شده اما یکی از نزدیکان او به خبرنگار تسنیم می‌گوید: آقای مدیری به خاطر برداشت‌های اشتباه از گفته‌هایش، تصمیم به حذف این پست گرفته است.

مهران مدیری بازیگر سرشناس و خوشنام کشورمان است. مهران مدیری در کنار کار بازیگری به خوانندگی و کارگردانی نیز مشغول است. وی سالیان زیادی در برنامه دور همی به عنوان مجری مشغول به فعالیت بوده است. مهران مدیری بعد از حواشی اخیر کشور به فوت مهسا امینی واکنش نشان داد و حواشی زیادی برای خودش ساخت.

مهران مدیری شب گذشته پست جنجالی اش را حذف کرد. حالا خبر حذف این پست، تیتر بسیاری از کانال های فضای مجازی شده است. این پست به ویدیویی مربوط می شد که مدیری در آن به بخشی از اتفاقات اخیر اعتراض کرده بود و در آستانه پخش دورهمی خواسته بود که حتی فریمی از تصاویر او از تلویزیون پخش نشود.

البته قدیر کاشانی تهیه کننده برنامه «دورهمی» در واکنش به این اظهارنظر به تسنیم گفته بود: ساخت، تولید، انتخاب مجری، تعیین محتوا و پخش «دورهمی» از اختیارات سازمان صداوسیماست.

ویدیوی مدیری در روزهای پراضطراب گذشته با حواشی زیادی همراه داشت تا جایی که ماجرای خروج از کشور نیز بر شدت این حواشی افزود و ماجرا تا ضبط پاسپورت او پس از ورود به کشور نیز پیش رفت.

حالا حذف این پست هم به مانند روزهای پس از انتشار آن، گمانه زنی ها در فضای شبکه های اجتماعی را افزایش داده و سوالی که از شب گذشته برای بسیاری پیش آمده این است که چرا مدیری این پست را حذف کرد؟ طبق معمول برخی آن را ناشی از فشار نهادهای امنیتی تفسیر می کنند و در باورپذیری هر قضاوت دیگری تشکیک می کنند اما به نظر می رسد واقعیت ماجرا با این روایت متفاوت است.

مدیری پس از بازگشت به کشور سکوت اختیار کرده اما یکی از نزدیکان او در گفتگو با خبرنگار تسنیم در توضیح انگیزه اش از حذف این پست می گوید «باتوجه به حواشی پیش آمده و برداشت های اشتباه از گفته های آقای مدیری، ایشان ترجیح داده این پست را حذف کند تا از صحبت هایش سوءاستفاده نشود و به نوعی از فضای اغتشاش و آشوب حمایت نکرده باشد.»

به نظر می رسد با گذشت ایام و تأمل پیرامون اتفاقات بسیار تلخی که بعد از درگذشت تأسف بار مهسا امینی روی افتاد و بر شدت ناراحتی ها در جامعه ایران افزود، فضای دیگری میان افراد شناخته شده در حال شکل گیری است. گروهی از هنرمندان و فرهیختگان در روزهای اخیر تلاش های معناداری را در راستای تقویت مدارا و همدلی میان جامعه ایران و دعوت به تحمل «دیگری» در دستور کار خود قرار داده اند.

مهران مدیری

بیوگرافی کامل مهران مدیری

نام :مهران

نام خانوادگی :مدیری

تاریخ تولد :18 فروردین 1346

محل تولد :تهران

زمینه فعالیت:بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، خواننده، مجری

سالهای فعالیت:از سال 1368 تاکنون

فرزندان :فرهاد و شهرزاد

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

مهران مدیری

مهران مدیری در دوران جنگ

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

ازدواج و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری سالها قبل ازدواج کرد و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و هیچ تصویر و مصاحبه ای از همسر ایشان در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

فرهاد پسر مهران مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است و در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 می باشد، او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.

مهران مدیری

ورود مهران مدیری به دنیای هنر

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم در دانشگاه پذیرفته شد اما به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.

خوانندگی مهران مدیری

مهران مدیری علاوه بر بازیگری و کارگردانی در حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می کند. مدیری صدای خوبی دارد و تاکنون چند کنسرت را با استقبال بسیار بالای مخاطبان در روی صحنه اجرا کرده است. او تیتراژ برخی از کارهای خود مانند دورهمی، شب های برره و باغ مظفر را خودش خوانده است.

مهران مدیری

درخشش مهران مدیری در تلویزیون

سریال باغ گیلاس اولین حضور جدی مهران مدیری در عرصه بازیگری بود که در سال 1372 ساخته شده و با استقبال خوبی مواجه شد. او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت.

مهران مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران مطرح امروزی را در عرصه طنز فراهم آورد.

ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت.

این بازیگر و کارگردان موفق کشورمان پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت.

او در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45raem