جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/18 05:37
فرهاد مجیدی | همسر فرهاد مجیدی | ازدواج فرهاد مجیدی
کد خبر: 28538

حمله به فرهاد مجیدی در امارات | فرهاد مجیدی فرار کرد

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در امارات شب شلوغی را پشت سر گذاشت

فرهاد مجیدی بازیکن و مربی سابق استقلال است. فرهاد مجیدی کارنامه درخشانی در فوتبال کشورش دارد. فرهاد مجیدی بعد از خداحافظی از فوتبال به صورت مربی بازگشت و هواداران استقلال را خوشحال کرد. فرهاد مجیدی در حال حاظر در امارات است و مربیگری تیم اتحاد کلبا را در اختیار دارد. جذاب ترین حاشیه از بازی اتحاد کلبا و شباب الاهلی دبی، نه تقابل فرهاد مجیدی با لئوناردو ژاردیم بود و نه حتی جدال سرمربی کلبا و احمد نوراللهی به عنوان دو ایرانی شاغل در فوتبال امارات.

شاید مهم ترین حاشیه در این بازی هنگام خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه راشد دبی شکل گرفت. جایی که او در محاصره ایرانی های مقیم امارات قرار گرفت و دخالت نیروهای امنیتی حاضر در استادیوم را به همراه داشت.

سرمربی ایرانی اتحاد کلبا به همراه یکی از نیروهای خدماتی این باشگاه که چمدان مجیدی را در دست داشت و پشت او حرکت می کرد هنگام خروج از ورزشگاه با هوادارانی مواجه شدند که پیراهن آبی استقلال را بر تن داشتند و در این میان با دیدن مجیدی شعارهایی بر زبان آوردند. او که علاوه بر کسب محبوبیت بین هواداران در دوران بازی اش، به واسطه کسب قهرمانی بدون باخت در لیگ گذشته، به اسطوره ای برای هواداران استقلال تبدیل شده است، در دبی نیز از این حجم از استقبال شگفت زده شد.

درحالی که هواداران برای ثبت عکس یادگاری قصد داشتند خود را به مجیدی نزدیک کنند، چهار نیروی امنیتی که در ورزشگاه حضور داشتند دور مجیدی را گرفتند تا او به سمت اتومبیل شخصی اش برود. در این میان صالح مصطفوی که دستیار مجیدی در کلبا است خطاب به نیروهای امنیتی اشاره می کرد از اینور حرکت کنید تا زودتر از میان جمعیت خارج شوند.

فرهاد مجیدی در ادامه با کمک پلیس دبی چند قدمی جلو رفت اما هواداران پشت سر او حرکت می کردند و می گفتند به خاطر مجیدی از شهرهای مختلف امارات خود را به دبی رسانده اند تا او را از نزدیک ببینند. موضوعی که باعث شد، سرمربی سابق استقلال به خواست خودش چند دقیقه ای به ثبت عکس های یادگاری با هواداران بپردازد. در ادامه وقتی که آن افراد سعی داشتند بیشتر به سرمربی ایرانی اتحاد کلبا نزدیک شوند، نیروهای امنیتی و پلیس دبی برای تامین امنیت او وارد شدند و چند نفر اطراف مجیدی را به گوشه ای هدایت کردند تا از استادیوم خارج شود و در نهایت هم چنین اتفاقی افتاد.

مجیدی همراه با اتحاد کلبا حالا با کسب هفت امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد و به همین دلیل نزد هواداران این تیم اماراتی هم مقبولیت دارد.

منبع: خبرورزشی

منبع : رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nr9nr