پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/15 00:49
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 28381

قیمت زیتون پرورده خانگی ارزان شد

شاید بتوان اهمیت این میوه پر خاصیت را از آوردن نام آن و قسم به آن در قران، دریافت، از این رو از این میوه تلخ به سادگی نگذرید و یا ما همراه باشید تا با طرز تهیه زیتون پرورده اصل شمالی گیلانی آشنا شوید.

این میوه در جهان حدودا بیست گونه درخت دارد که دارای برگهای همیشه سبز و کوچک بوده و دارای خواص دارویی درمانی زیادی نیز می باشند و در تمامی کشورهای دنیا از پر مصرف ترین محصولات غذایی حساب می شوند. این محصولات به عنوان یک افزودنی و چاشنی به وعده های اصلی غذا و یا پیش غذا به شمار می آیند که با داشتن چربیهای فراوان و سالم و کربوهیدرات کم از آن روغن گیری نیز می شود که مصرف آنها به شدت برای سلامت قلب و عروق مناسب می باشد.

 

شما می توانید این چاشنی خوشمزه را به صورت فله یا بسته بندی به طور عمده و در تناژهای بالا از مجموعه آراد برندینگ خریداری نمایید، بدین منظور راه های ارتباطی موجود در صفحه در بیست و چهار ساعت شبانه روز باز بوده و سفارش شما ثبت می گردد و در نزدیک ترین زمان با شما تماس کرفته خواهد شد.

زیتون پرورده خانگی

از بهترین و باکیفیت ترین فرآورده های خانگی می توان به زیتون پرورده خانگی اشاره کرد که بسیار خوشمزه می باشد و در تهیه خانگی آن از تمبر هندی و پونه نیز استفاده می کنند زیتونهایی که برای زیتون پرورده به کار می برند به دو صورت زیتون سیاه و سبز است که تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند همچنین هر دو آن دارای طرفداران متعددی می باشند که استفاده از آن در کنار غذا را در کشورهای زیادی در جهان رواج داده است.

در دو دهه گذشته، علاقه به تولید و مصرف زیتون پرورده، کشت زیتون را به کشورها و مناطق خارج از حوزه مدیترانه اعم از: چین، استرالیا، هند و آمریکای جنوبی گسترش داده است و در نیمکره جنوبی، بیشترین زمین برای کشت زیتون در آرژانتین قرار دارد که باید گفت تا سال ۱۹۹۰در این کشور سطح زیر کشت زیتون به طور کل تقزیبا ۳۰۰۰۰ هکتار بود.

 

hhhhhh

 

زیتون را می توان میوه محبوب در بین مردم دانست که فرآورده هایی را می توان از آن تهیه نمود و اگر می خواهیدبه خرید زیتون پرورده خانگی بپردازید پیشنهاد می کنیم مناسب ترین قیمت زیتون پرورده خانگی آن را خریداری نمایید.برخی از افراد در تهیه زیتون پرورده از مواد افزودنی استفاده می نمایند تا از تغییرات ناشی از فشاد و میکرو ارگانیسمها ممانعت به عمل آورد که در نهایت سبب افزایش ماندگاری می شود، باید بدانید که آلودگیها به مواد غذایی حساس هستند و سریعا جذب می گردند و برای اینکه از جذب میکروبها و آلودگیها جلوگیری شود از مواد نگهدارنده مانند اسید سوربک استفاده می کنند که رشد میکروبها را کنترل می نماید و محلولی است که باید در آب ریخته شود که کلسیم، نمکهای پتاسیم و سدیم آن به عنوان سوربات شناخته می گردد.

طرز تهیه زیتون پرورده شمالی

 

در این قسمت، پیش از بیان طرز تهیه زیتون پرورده شمالی به بیان خواص این میوه فوق العاده می پردازیم و سپس طرز تهیه زیتون پرورده را نیز به طور کامل توضیح خواهیم داد.

زیتون دارای انواع گوناگونی می باشد که به به صورت نارس سبز بوده و در صورت رسیدن به رنگ سیاه تغییر رنگ می دهد و هر یک دانه از آن حدود سه الی پنج گرم وزن داشته و به مقدار فراوانی دارای ویتامین E می باشد.

دانه زیتون از کاهنده های اصلی فشار خون بوده و با قابلیتهای تسکین دهنده خود دردهای رماتیسمی و دردهای مفاصلی را کاهش می دهند، قابض بوده و مقوی معده می باشند که در افزایش اشتها موثر می باشند. این دانه مقوی یک تب بر طبیعی است و اثر ضد دیابتی نیز دارد که ادرار آور بوده و به این صورت در کاهش فشار خون موثر است. زیتونها بر عملکرد درست صفرا کنترل خوبی دارند و سنگهای صفراوی را دفع و یبوست را نیز درمان می کند و با داشتن مقادیر بالای چربی منبع خوبی از اسید اولئیک و اسید چرب غیر اشباع امگا9 می باشند و با داشتن این ویژگی از التهابات و مخصوصا التهابات روده جلوگیری کرده و برای درمان آسم و آرتوز نیز موثر شناخته شده اند.

 

fdsssss

در واقع زیتون پرورده شمالی ، چاشنی لذیذ شمالی می باشد که در اصل بومی گیلان بوده و در استانهای شمالی دیگر نیز یافت می شود که برای تهیه آن باید زیتونها را به مدت ده الی سی دقیقه در آب قرار دهید تا شوری آن بر طرف شود و سپس آن را آبکش نمایید.یک ظرف بزرگ برداشته و تمامی موادها به غیر از زیتون و گردو را در آن بریزید و به خوبی مخلوط نمایید و درون ظرفی دیگر زیتونهای آبکشی شده را با پودر گردو مخلوط کرده و سپس به آن ظرف بزرگ و حاوی محتویات، اضافه نمایید نکته ای اصلی در باب درست کردن این چاشنی، اضافه کردن نمک در آخر کار می باشد، چرا که ممکن است زیتونهای تهیه شده ذاتا نمکی باشند و موجب شور شدن چانی شود.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد . ..


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkdax