جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/14 05:19
پژمان بازغی | دختر پژمان بازغی | همسر پژمان بازغی
کد خبر: 28368

عکس های منتشر شده از دختر پژمان بازغی | دختر پژمان بازغی اینستاگرام را ترکاند

عکس منتشر شده از دختر پژمان بازغی در اینستاگرام که همه را شوکه کرد

پژمان بازغی بازیگر مطرح و خوشنام کشورمان است که مدت زیادی از بازیگری دور بوده. پژمان بازغی بعد از دوری از بازیگری به اجرا در برنامه کودک پرداخت و در برنامه پرطرفدار کودک شو مشغول بوده است. پژمان بازغی با خانوم سمتانه مهاجر ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دختری به نام نفس می باشد که در سال 1387 متولد شده است.

پژمان بازغی

​بیوگرافی کامل پژمان بازغی

نام : پژمان بازغی

زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون

متولد : 19 مرداد 1353 تهران

پیشه : بازیگر

والدین : فریبرز بازغی

همسر : مستانه مهاجر (ازدواج 1382)

فرزندان : نفس (تولد 1387)

قد : 174 سانتیمتر

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 مجری و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

پژمان بازغی

خانواده و کودکی

در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد.اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.دوخواهر به نامهای کاملیا و مریم دارد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

پژمان بازغی

بیوگرافی مستانه مهاجر

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد ، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

او تهیه کننده فیلم اسرافیل نیز هست.

سکته پژمان بازغی

پژمان بازغی ، شبانگاه جمعه 12 شهریور با حضور در برنامه «دورهمی» از ماجرای ایست قلبی خود ، ترک سیگار و عشق و ازدواج گفت.

او به ماجرای بستری شدن خود در سال گذشته هم اشاره کرد و افزود : «سال گذشته در ماه رمضان مشغول بازی در فیلمی بودم که در بیمارستان ضبط می شد؛ از آن جایی که آسانسورهای این بیمارستان همیشه شلوغ بود ، چند باری از پله ها بالا و پایین رفتم. پس از اتمام کارم نیز به باشگاه رفتم و کمی ورزش کردم و پس از آن نیز برای بازی فوتبال در جام رمضان به ورزشگاه رفتم. در آن زمان من روزی دو پاکت سیگار می کشیدم و گمان می کردم ورزش کردن ضرر آن را جبران می کند ، در حالی که فعالیت زیاد من تنها باعث می شد غلظت خونم افزایش یابد. در حین بازی بودم که به ناگاه بیهوش شدم. در حقیقت 20 ثانیه ایست قلبی کردم و پس از هشت دقیقه ، قلبم دوباره شروع به فعالیت کرد. پس از این اتفاق بود که سیگار کشیدن را ترک کردم.»

پژمان بازغی

فعالیت بازیگری پژمان بازغی

پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

پس از آن به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت 2 سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی تاخصوص مرحوم حسین پناهی به ایفای نقش می پردازد. بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند.

وی همراه سیروس مقدم با دریایی ها سفر می کند و در سال 80 برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می پردازد.

برادر کوچکترش هم علاقه زیادی به این پرده نقره ای دارد و در 2 فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است.

پژمان بازغی

فیلم های سینمایی

    اعتراف (1373-1375)

    جوانی (1376)

    بلوغ (1377)

    دختری در قفس (1380)

    دوئل (1381-1382)

    سربازهای جمعه (1382)

    تارا و تب توت فرنگی (1382)

    کافه ستاره (1384)

    ریسمان باز (1386)

    خواب لیلا (1387)

    خاطره (1388)

    فاصله (1388)

    ندارها (1389)

    دولت مخفی (1391)

    شهر تنهایی (1391)

    ماموریت در تهران (1392)

    انارهای نارس (1392)

    خنده های آتوسا (1393)

   این سیب هم برای تو (1393)

   ناهید (1393)

  من و شارمین ( 1394)

  بارکد (1394)

  هلن( 1394)

  زار ر ( 1395)

  اسرافیل ( 1395)

پژمان بازغی

پژمان بازغی در مجموعه های تلویزیونی

    آژانس دوستی

    این یک دادگاه نیست 

    گروه ویژه

    زیر آسمان شهر 

    گمگشته (1380)

    دریایی ها

    گذر عاشقی

    مرد هزار چهره (1386)

    مرد دو هزار چهره (1387)

    تاوان (1389)

    همچون سرو (1389)

    مادر (1389)

    بوی باران (1392)

    فرشته ها بر فراز اسمان (1392)

   دولت مخفی (1392)

   گذر از رنج ها (1393)

   مسابقه ستاره بیست (داور، 1393)

   خندوانه شرکت کننده در مسابقه لباهنگ 1395

پژمان بازغی

شبکه خانگی

    خیابان یک طرفه (1390)

    قلب یخی(1391)

    شام ایرانی (1393)

پژمان بازغی و همسرش مهمان برنامه دورهمی شدند

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 18 اسفندماه 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر از هنرمندان کشورمان بود.

پژمان بازغی بازیگر کشورمان به همراه همسرش مستانه مهاجر مهمان برنامه دورهمی شد و از اتفاقات زندگی مشترک و زندگی هنری شان در این برنامه صحبت کردند.

پژمان بازغی که یکبار دیگر مهمان برنامه دورهمی شده بود ، اینبار با همسرش در این برنامه حضور پیدا کرد و به گفتگو با مهران مدیری نشست. مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی این روزها به عنوان تهیه کننده فیلم سینمایی اسرافیل را روی صحنه دارد و همین بهانه ای شد تا با حضور در برنامه دورهمی درباره فیلمش صحبت کند.

پژمان بازغی و همسرش هم سن هستند

مهران مدیری صحبت با پژمان بازغی و همسرش را با طرح سوالات حرفه ای آغاز کرد و پرسید :کدام موفق تر هستید و کدام در این حرفه قدیمی ترید که مستانه مهاجر گفت :به نظرم هر دوی ما موفق هستیم و هرکدام در مسیر خودمان ولی پژمان چندماهی کارش را زودتر از من آغاز کرده است . پژمان کارش را از سال 71 در مرکز گیلان آغاز کرد و من از سال 72 به وارد این حرفه شدم و در این بین پژمان بازغی به هم سن بودن با همسرش اشاره کرد و گفت من متولد مرداد 1353 هستم و همسرم اردیبهشت 53 و در واقع دو ماه از من بزرگتر است.

مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی درباره نحوه ورودش به دنیای تدوین گفت :من هنر را دوست داشتم اما خیلی اتفاقی وارد این حرفه شدم و توسط یکی از اقوام معرفی شدم اما در دانشگاه تدوین خواندم و از ابتدا تصمیم داشتم که کارگردان شوم اما فعلا که تا مرحله تهیه کنندگی پیش رفته ام. من روحیه قدرت طلبی دارم و دوست دارم همیشه تاثیرگذار باشم ، برای همین موضوع تهیه کنندگی را انتخاب کردم.

گفتگوی جنجالی نجمه جودکی با پژمان بازغی در مردم گرام

نجمه جودکی مجری جوانی است که سابقه اجرای برنامه های تلویزیونی زیادی را دارد . این مجری جوان که اخیرا به عنوان مجری برنامه مردم گرام کار خود را اجرا میکند در برنامه ای که میزبان پژمان بازغی بود با طرح سوالاتی خاص جنجال برانگیز شد. به همین بهانه گفتگویی با نجمه جودکی انجام داده ایم و در این باره با او صحبت کرده ایم که در ادامه خواهید خواند.

مصاحبه نجمه جودکی با پژمان بازغی در «مردم گرام» در جاهایی به مجادله شباهت پیدا کرد و با واکنش های شدید در شبکه های اجتماعی رو به رو شد. توضیحات جودکی درباره این مصاحبه پرتنش را بخوانید.

گفت و گوی نجمه جودکی با پژمان بازغی چند روزی است در شبکه های اجتماعی بازتاب ویژه ای پیدا کرده. بخش هایی از این گفت و گو در رابطه با سوپراستار نشدن بازغی و اجرای او در تلویزیون که بیشتر به یک جور مجادله میان این دو نفر روی آنتن تلویزیون شباهت دارد، بین مخاطبان دست به دست می شود و خب واکنش های منفی زیادی را هم برانگیخته است. با وجود اینکه معتقدیم برخلاف جو موجود، جودکی در حین چالش با بازغی، بی احترامی خاصی نسبت به او نکرده اما در کل نسبت به بخش هایی از این مصاحبه نقد هایی داریم که در گفت و گو با این مجری مطرح می کنیم.

گفتگو با نجمه جودکی درباره اجرا در مردم گرام

«مردم گرام» هنوز تعریف مشخصی بین مردم پیدا نکرده یعنی ما به عنوان مخاطب نمی دانیم هدف این برنامه چیست. اگر در رابطه با مسائل شهری است، چرا با بازیگران مصاحبه چالشی می کنید؟ به طور کلی این برنامه چه هدفی دارد؟

به طور کلی رویکرد این برنامه درباره شهر است اما درون این بستر با هنرمندان هم گفت و گو می کنیم و آنها را به چالش می کشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzo86