شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 09:57
مهران مدیری | مهران مدیری و جشنواره | همسر مهران مهران مدیری
کد خبر: 28015

مهران مدیری نسخه دورهمی را پیچید | خداحافظی تلخ مهران مدیری با تلویزیون

پس از حاشیه‌های پیش‌آمده بر سر برنامه «دورهمی» و اظهارات اخیر مهران مدیری، شبکه نسیم ترجیح داد با اتمام ماه محرم و صفر، فعلا جدول پخش جدید خود را بدون «دورهمی» ببندد.

مهران مدیری بازیگر و کارگردان مطرح کشورمان است که به خوانندگی نیز مشغول است. مهران مدیری جزو سلبریتی های مطرح کشورمان است که هیچگونه اطلاعاتی راجب همسر ایشان نیست و یکی از پر بحث ترین اخبار فضای مجازی است. شایعات زیادی راجب همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است که ایشان و دخترشان این شایعات را تکذیب کرده اند. به تازگی عکسی از ایشان ویک خانوم جوان در فضای مجازی منتشر شده است که به عکس همسر ایشان لغب گرفته که این خبر هنوز نه تکذیب شده و نه تأیید.

مهران مدیری نسخه دورهمی را پیچید

مهران مدیری

پیش از حاشیه‌های پیش آمده، شبکه نسیم اعلام کرده بود که قصد دارد، قسمت‌های باقی‌مانده از مسابقه «دورهمی» را پس از ایام صفر پخش کند و این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. اما با اعلام برنامه‌های پاییزی تا اینجا نامی از برنامه مهران مدیری به چشم نمی‌خورد هرچند روابط عمومی نسیم اعلام کرده است، ساعت و زمان پخش دیگر برنامه‌های جدید شبکه نسیم متعاقبا اعلام خواهد شد.

روابط عمومی شبکه نسیم دیگر برنامه‌های پاییزی این شبکه را شامل موارد زیر اعلام کرد:

سری جدید برنامه های «آب و آتش» و «شوتبال»، برنامه جدید «لالایی» با اجرای گیتی خامنه ، «میشه که بشه»، «چهار شگفت انگیز» ، «ویتامین خ»، «قندون»، «سریال اولین انتخاب»، «هفت ترانه»، «نسیما»، «در حلقه رندان» ، «قلقلک» ، « نما » و پخش بخش‌های نیمه نهایی و فینال برنامه «تهمتن».

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس چهار مستند «جنگ و لبخند» به کارگردانی حسین همایون‌فر از سه شنبه ۵ مهر تا جمعه ۸ مهر ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می شوند.

برنامه «قاب عاشقی» نیز از سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود که به مرور فیلم «عقاب‌ها» به عنوان پربیننده‌ترین فیلم جنگی تاریخ سینمای ایران با حضور علی مزینانی، تهیه‌کننده این فیلم اختصاص دارد.

همچنین روایتی از فیلم «مرز» به عنوان نخستین فیلم سینمای دفاع مقدس با حضور جمشید حیدری کارگردان آن در آخرین قسمت از این مجموعه برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

مسابقه «آب و آتش» به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری با اجرای شهاب عباسی و سیاوش مفیدی شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.

همچنین بخش‌های پایانی از سری اخیر برنامه تهمتن با اجرای بهداد سلیمی و آیدین ختایی، چهارشنبه تا جمعه ، از ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود تا قهرمان دوره جدید معرفی شود. نخستین قسمت از این سری، چهارشنبه هفته جاری، ۶ مهرماه، پخش خواهد شد.

برنامه «هفت ترانه» که پیش‌تر با عنوان هفت آوا از شبکه نسیم در ایام محرم و صفر به روی آنتن می رفت از این پس با اسم هفت ترانه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ با پخش موسیقی های نواحی و محلی به شکل مسابقه ونظرسنجی پخش خواهد شد.

برنامه دوربین مخفی«نسیما» ، محصول دیگری از شبکه نسیم است که از خرداد پخش خود را آغاز کرده و در این ایام و در قسمت‌های ۱۰ دقیقه‌ای هربار به موضوعی متفاوت می‌پردازد.

مجموعه تلویزیونی «اولین انتخاب»، به کارگردانی مهدی صباغ زاده و به قلم عباس نعمتی و حمید طاهری در ژانر طنز  که چند سال قبل از شبکه پنج پخش شده، از شنبه  ۹مهر ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می شود. این سریال درباره پسری به نام مسعود است که به عنوان خواستگار به خانه خانواده پزشکی می رود. در پی این خواستگاری ساده اتفاقاتی رقم می‌خورد.

بازیگرانی از جمله: اکبر عبدی، مجید مظفری، افشین هاشمی، سعید پیردوست،لاله اسکندری و ...در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

حواشی اظهارات اخیر مهران مدیری همچنان ادامه دارد.بویژه که بعد از درخواست ویدئویی‌اش برای عدم پخش دورهمی از تلویزیون، با واکنش تند تهیه‌کننده برنامه مواجد شد و او گفت که مهران مدیری دستمزدش را به طور کامل دریافت کرده و این برنامه در مالکیت صداوسیماست و او حقی در قبال برنامه دورهمی ندارد.

حالا مدیر کل دفتر موسیقی صداوسیما خبر داده که دستمزد مهران مدیری برای دورهمی، ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

مهران مدیری

مهران مدیری تلویزیون را تحریم کرد

: حتی یک فریم از تصاویر من و دورهمی پخش نشود

تنها کاری که از من بر می‌آید/ لطفا به حرف مردم گوش کنید

مهران مدیری، بازیگر سینما و تلویزیون در یک پست اینستاگرامی ضمن تسلیت درگذشت مهسا امینی از مدیران کشور خواست با مردم خشونت نکنند، به حرف مردم گوش کنند. او همچنین گفت نمیخواهد هیچ فریمی از او و به هر بهانه ای و از هر شبکه ای، پخش شود.

مثل همیشه سکوت را می‌پسندد. مهران مدیری را البته به طنز اجتماعی می‌شناسند و یادمان نرفته که در سال‌های آخر دولت گذشته چطور بی‌مهابا به مسئولان می‌تاخت. او که این روزها با تبلیغ فروشگاه رفاه درآمدی نجومی دارد، درباره مهسا امینی لب از لب نگشود.شمرگ مهسای 22 ساله چنان دلخراش بود که جز معدودی نتوانستند در برابر آن سکوت کنند. این که فعالان اجتماعی و بخش بزرگی از مردم با ابراز همدلی و اشک و تاثر این مرگ هولناک را دنبال کردند، بی‌دلیل نبود. او انگار که دختر و خواهر همه ما بود و شکل از دست رفتنش چنان غم‌انگیز و باورنکردنی بود که از احزاب سیاسی تا رییس‌جمهور و مردم یکسره متاثر شدند و به صدا درآمدند. کمتر به یاد داریم که حادثه‌ای اینچنین توانسته باشد فضای جامعه را بشوراند و این همه چهره را به واکنش وادار کند. برای مرگ مهسا بیشترین ابراز ناراحتی را شاهد بودیم. اظهاراتی که اغلب با اعتراض همراه بود و گشت ارشاد و برخوردهای نادرست و خشن با زنان و جوانان با بیشترین انتقاد همراه شد. از بازیکنان تیم‌ملی فوتبال که تقریبا همه به موضوع واکنش نشان دادند یا حسن یزدانی در بلگراد. از اصغر فرهادی تا قریب به اتفاق هنرمندان ایرانی به زبان آمدند و از این اتفاق گفتند.

مهران مدیری را البته به طنز اجتماعی می‌شناسند و یادمان نرفته که در سال‌های آخر دولت گذشته چطور بی‌مهابا به مسئولان می‌تاخت. او که این روزها با تبلیغ فروشگاه رفاه درآمدی نجومی دارد، درباره مهسا امینی لب از لب نگشود.

مهران مدیری

بیوگرافی و تصاویر مهران مدیری

نام : مهران

نام خانوادگی : مدیری

تاریخ تولد : 18 فروردین 1346

محل تولد : تهران

فرزندان : فرهاد و شهرزاد

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مهران مدیری

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.   

ورود به دنیای بازیگری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

مهران مدیری

باغ گیلاس

مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مهران مدیری

پرواز 57

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران، نادر سلیمانی و نصرالله رادش از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

 ساعت خوش

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را در عرصه طنز فراهم آورد. ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد ، مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. حمید لولایی، رضا عطاران، رضا شفیعی جم و نادر سلیمانی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند. پخش مجموعه ساعت خوش دراوج خودش متوقف شد طوری که عوامل و بازیگران این سریال را هم شوکه کرد، مهران مدیری بعد از این سریال برای مدتی ممنوع التصویر شد.

مهران مدیریپاورچین

مدیری پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14 ، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت. مدیری در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. پیمان قاسمخانی سرپرستی نویسندگان این سریال را به عهده داشت، سریال درباره مردی به نام فرهاد(مهران مدیری) برره ای است که برای تحصیل به تهران آمده و با مهتاب ازدواج میکند و داماد سرخانه میشود. جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و سحر ذکریا از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند.

نقطه چین

مدیری در سال بعد یعنی در سال 1382 طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و با استقبال خوب مردم روبرو شد، رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد طوری که بیشتر مردم این سریال را با نام بامشاد میشناختند. مهران مدیری همانند کارهای قبلی خود در این مجموعه به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی حضور داشت و نقش اردلان پشندی را ایفا کرد. سعید پیردوست، سیامک انصاری و محمدرضا هدایتی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

مدیری بعد از ساخت سریال دردسر والدین در سال 1384 طنزی متفاوت به نام شب هایی برره را کارگردانی کرد ، این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می افتد. اصطلاحات وکلمات جدیدی که توسط نویسندگان این مجموعه ساخته و در سریال به کار برده میشد تا مدتها بر سر زبان مردم بود و به جرات می توان گفت این مجموعه طنز یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طنزهای چند دهه اخیر صدا و سیمای ایران بود.  

مهران مدیری

 سیامک انصاری، مهران مدیری و شقایق دهقان

او در سال 1385 مجموعه طنز باغ مظفر را ساخت، این سریال با آنکه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد ولی نتوانست به اندازه شب های برره موفق باشد. داستان سریال درباره دو خان است که در یک باغ زندگی میکنند و به خاطر اختلاف سلیقه با مشکلاتی مواجه میشوند که داستان سریال را جذاب میکند. مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی نقش مظفرخان را بازی میکند که دو فرزند دارد که نقش آن ها را سیامک انصاری و سحری جعفری جوزانی بازی میکنند

مهران مدیری نسخه دورهمی را پیچید | خداحافظی تلخ مهران مدیری با تلویزیون


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oz8vl