شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 08:32
علی کریمی | ازدواج علی کریمی | همسر علی کریمی | ماشین علی کریمی
کد خبر: 28014

واکنش کوبنده علی کریمی به خبر پلمب ویلایش | علی کریمی حجت را تمام کرد

علی کریمی که شب گذشته اخباری مبنی بر پلمب ویلای او در لواسان منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

علی کریمی بازیکن مطرح فوتبال ایران و باشگاهی جهان است. علی کریمی در تاریخ 17 آبان 1357 در شهر کرج متولد شده و سه فرزند دارد. علی کریمی با خانوم سحر داوری ازدواج کرده است و سه فرزند به نام های هیما ، هاوش و هیرسا حاصل ازدواجش می باشد. به تازگی حواشی زیادی برای جادوگر فوتبال ایران درست شده است که ایشان را مجاب به مهاجرت کرده است.

علی کریمی که شب گذشته اخباری مبنی بر پلمب ویلای او در لواسان منتشر شده بود، در واکنش به پلمب ویلایش در یک استوری اینستاگرام نوشت: «فدای سر مردمم ...» و در استوری دیگری نوشت: «خانه بدون خاک ارزشی ندارد.»

علی کریمی

البته ویدئویی از صبح امروز در فضای مجازی انتشار یافته که به نظر می‌رسد خانه علی کریمی رفع پلمپ شده است.

علی کریمی

علی کریمی در اینستاگرام رکورد شکست

 بعد از فوت مهسا امینی و واکنش های اعتراضی او نسبت به این ماجرا، محبوبیت این اسطوره نزد مردم بیشتر شده و تعداد دنبال کننده‌های او در اینستاگرام به 12 میلیون نفر رسیده . به این ترتیب وی یک رکورد فوق‌العاده را در فضای مجازی ثبت کرده است.

مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران  فضای مجازی داشته است.

حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در اظهاراتی جنجالی خواستار توقیف اموال علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران شد!

 مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت.

ساعاتی پیش در فضای مجازی اعلام شد که پلیس اینترپل برای علی کریمی فوتبالیست سابق درخواست اعلان قرمز کرده است.

تصویری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن گویا برای علی کریمی فوتبالیست سابق که در جریانات اخیر، هدایت اغتشاشگران را برعهده داشته است، از سوی پلیس اینترپل اعلان قرمز صادر شده است.

فرآیند صدور اعلان قرمز به این صورت است که ابتدا باید درخواست قضائی ارائه شود و سپس پلیس اینترپل اعلان قرمز صادر کند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که تا به این لحظه هنوز درخواست رسمی از سوی مقامات قضائی به مقامات انتظامی جهت صدور درخواست قرمزِ علی کریمی که هم اکنون در دبی حضور دارد، ارائه نشده است.

علی کریمی

کریم باقری، فوتبالیست مشهور ایران با انتشار متن و تصویری از علی کریمی، در برابر حواشی اخیر علیه او دفاع کرد.

علی کریمی

روز گذشته حسن عباسی به علی کریمی و آزمون حمله کرده بود.

مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران  فضای مجازی داشته است.

حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در اظهاراتی جنجالی خواستار توقیف اموال علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران شد!

علی کریمی تهدید به مرگ شد؟ 

پیرو اتفاقات اخیری که راجع به اعتراضات خیابانی و مواضع علی کریمی رخ داده، حالا حمید رسایی هم در اظهاراتی کریمی را با نیما زم قیاس کرده، نیما زم که با کانال تلگرامی آمدنیوز به شهرت رسیده بود، عاقبت با ترفندهای امنیتی به داخل کشور کشیده و سرانجام اعدام شد. آنچه در اظهارات رسایی عجیب به نظر می‌رسد شبیه‌سازی موقعیت زم و کریمی است. گویی که او تلویحا کریمی را تهدید به مرگ کرده است.

پس از واکنش علی کریمی مبنی بر خبر توقیف اموالش، حمید رسایی هم در استوری دیگری به او پاسخ داد.

رسایی نوشت: «به اموال مردم ضرر زدی، باید حساب پس بدی (اگر قبل از فرار از کشور اموالت را نفروخته باشی). توقیف اموالت، مقدمه توقیف خودته. از تو لات‌تر، نیما زم بود که آخرش وقتی پس‌گردنی خورد، به غلط کردن افتاد. عاقبت تو هم گرفتار شدن تو چنگال قانونه»

حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در اظهاراتی جنجالی خواستار توقیف اموال علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران شد!

درخواست توقیف اموال علی کریمی روی آنتن زنده!

رسایی همچنین به عنوان یک پیشنهاد برای اصلاح روندهای مقابله با بدحجابی، خواستار برخورد با سلبریتی هایی شد که در فضای مجازی تصاویر بدون حجاب خود را به نمایش می گذارند و نوجوانان و جوانان بدحجاب از آنها به عنوان یک الگو پیروی می کنند.

مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران  فضای مجازی داشته است

علی کریمی طی چند روز گذشته با انتشار پیام‌های متعددی از اعتراض‌ها نسبت به مرگ مرحوم مهسا امینی حمایت کرده است.

درخواست حکم اعدام برای علی کریمی

 خبرگزاری فارس نوشت: ماجرای فوت مرحوم مهسا امینی در چند روز گذشته به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده و کاربران نسبت به این حادثه واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند. اما در این میان عده‌ای از جمله برخی سلبریتی‌ها همصدا با رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار پیام‌هایی تشنج‌آفرین در شبکه‌های اجتماعی دست به هیاهو علیه نظام و گشت ارشاد زده و بر آتش آشوب‌های ایجاد شده دمیدند. علی کریمی یکی از این سلبریتی‌ها است که سابقه جنجال آفرینی در فضای مجازی در کارنامه او دیده می‌شود.

این فوتبالیست سابق تیم ملی با انتشار پیام‌ها و استوری‌های متعددی در اینستاگرام و توئیتر در چند روز گذشته مردم را تشویق به ادامه اعتراض و اغتشاش کرده و به وضوح بر التهاب این روزها افزوده و خود را در قامت لیدر جریان اغتشاش و آشوب در ماجرای مرحوم مهسا امینی نشان داده است.

به طور مثال علی کریمی با انتشار یک فیلم از کتک زدن ماموران امنیتی در تجمع اعتراضی به مرگ مهسا امینی در استوری اینستاگرام و نوشتن جملات «بزنی، می‌خوری» و «زدی ضربتی ضربتی نوش کن» از این اعتراض‌ها حمایت علنی و معترضان را به اغتشاش در خیابان‌ها تشویق کرده است. 

این فعالیت و اقدامات ضد امنیت ملی علی کریمی در فضای مجازی با واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده و کاربران خواستار برخورد قانونی با او شده‌اند. در ادامه برخی از این واکنش‌ها از نظرتان می‌گذرد.

خبرگزاری فارس نوشت: همانگونه که در توئیت برخی از کاربران نیز مشاهده می‌شود برخورد قانونی با این اقدامات ضدامنیتی امثال علی کریمی که با انتشار پیام‌های همسو با شبکه‌های ضدانقلاب باعث افزودن تنش و تداوم آشوب در کشور می‌شوند باید در دستور کار مراجع مربوطه قرار گیرد و مسلما این افراد در خون کسانی که با تحریک آن‌ها به خیابان‌ها آمده و در این اغتشاشات کشته می‌شوند شریک هستند.

مطلب خبرگزاری فارس درحالی است که علی کریمی رسما اعلام کرد که یک اکانت فیک به جای او مطلب منشتر می کند و مطالب منتشر شده مطلب او نیست 

درخواست حکم اعدام برای علی کریمی

اغتشاش و تخریب اموال‌عمومی از حسابِ علی‌کریمی/ خودشان نیستند، اموالشان که هست

سایت اصولگرای روزپلاس نیز نوشت  این روزها با نگاهی به صفحه‌ی بعضی سلبریتی‌های هنری و ورزشی مشاهده می‌کنیم در حال انتشار مطالبی هستند که در آن به تهییج معترضین می‌پردازند و حتی ابایی از توهین به نیروانتظامی کشور ندارند. عده‌ای از این افراد مرعوب اکانت‌های فیک منافقین و برخی مردم فریب‌خورده شده اند و از ترس کاهش محبوبیت به صورت نظام و انقلاب و اسلام چنگ می‌زنند و برخی دیگر همراه با دشمنان قسم خورده نظام به تمام معنا مردم را برای اغتشاش تحریک و حتی آموزش‌هایی به مخاطبان خود ارائه می‌دهند.

سردسته این سلبریتی‌‌ها فردی نیست جز علی کریمی، هرچند افرادی چون مهران مدیری که از بیت‌المال صداوسیما ارتزاق میلیاردی می‌کند و برخی از مجموعه‌های اقتصادی و فرهنگی نیز با نمایش ذات و اعتقادات واقعی خود بر علیه نظام اسلامی فعالیت ‌هایی را انجام دادند.

اما علی کریمی به عنوان آغاز کننده و یکی از بازیگران نقش‌های اصلی در تحریک مردم به اغتشاش و تخریب اموال عمومی است، وی که طبق شنیده‌ها در دبی حضور دارد و با انتشار مطالبی سعی در تشویق معترضین بر آشوب و اغتشاش دارد.آن‌هم آشوبی که منجر به آسیب به وسایل عمومی و بیت‌المال و نیروهای انتظامی کشور می‌شود.

روزپلاس پیشنهاد می‌دهد که خسارات وارده به بیت‌المال از اموال سلبریتی‌هایی که به تشویق مردم به آشوب پرداختند، پرداخت شود تا به سلبریتی‌ها فهمانده شوند آن‌ها در برابر صحبت‌ها و موضع‌گیری‌های خود مسئولند، هرچند برخورد قضائی با این اقراد لازم و از وظایف نیروهای امنیتی و قضایی است اما فعلا که خود این افراد در خارج از کشورند، اموالشان برای تامین ضررهای وارده به بیت‌المال که در دسترس است.

واکنش کوبنده علی کریمی به خبر پلمب ویلایش | علی کریمی حجت را تمام کرد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nr7yx