دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 05:27
فریبا نادری | همسر فریبا نادری | ثروت فریبا نادری
کد خبر: 28011

عکس لو رفته از فریبا نادری در دبی غوغا کرد | فریبا نادری مهاجرت کرد؟

عکس منتشر شده از فریبا نادری و نرگس محمدی در دبی که حاشیه ساز شد

فریبا نادری بازیگر مطرح و کم حاشیه کشورمان است. فریبا نادری در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است ولی با بازی در سریال ستایش توانست شهرت زیادی به دست آورد. فریبا نادری تا الان دو مرتبه ازدواج کرده است. همسر اول ایشان کاگردان مطرح کشورمان بود که به واسطه بیماری سرطان در گذشت.

فریبا نادری

بیوگرافی جذاب فریبا نادری

نام :فریبا

نام خانوادگی :نادری

تاریخ تولد :23 فروردین 1363

سالهای فعالیت :1382 تاکنون

همسرها :مسعود رسام(فوت شده)، مهرداد طباطبایی

فرزندان :یک دختر به نام یارا

زندگی شخصی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند. او حاضر نیست نقشی مغایر با میل خود را قبول کند. فریبا نادری حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او برای انتخاب، سلیقه شخصی است.

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های بی بضاعت هستند.

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد. خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

ازدواج اول فریبا نادری با مسعود رسام در سال 85 بود که با وجود 27 سال اختلاف سنی، آنها زندگی عاشقانه ای را تجربه کردند.

مسعود رسام کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیونی بود که از جمله آثار او می توان به سریال های دنیای شیرین، سرزمین سبز، مجید دلبندم، محله بروبیا، شازده کوچولو، همسران، تولدی دیگر، دریایی ها، مروارید سرخ، دنیای شیرین دریا، چاق و لاغر، قطار ابدی و خانه سبز اشاره کرد.

زندگی مشترک آنها زیاد ادامه نداشت و مسعود رسام، همسر اول فریبا نادری چند سال پس از ازدواج براثر بیماری سرطان درگذشت.

ازدواج فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد.

بعد از درگذشت مسعود رسام فریبا نادری اعلام کرد که هرگز با اهالی سینما ازدواج نمیکند و همسر او هم شغلی خارج از حیطه هنر دارد.

فریبا نادری

مادر شدن فریبا نادری

فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش در سوم اسفندماه سال 96 برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش یارا حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید.

رستوران فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سنیما و تلویزیون کشورمان خردادماه سال 96 رستورانی را با نام دلی جان تاسیس کرد.

در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری هنرمندانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پژمان بازغی، مستانه مهاجر، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی و مریم کاویانی حضور داشتند.

فریبا نادری

ورود فریبا نادری به عرصه بازیگری

فریبا نادری به صورت اتفاقی به دنیای بازیگری راه یافت. یک روز که به همراه دوستش برای تست بازیگری رفته بود، مسعود رسام از او نیز خواست که تست بدهد و همین راهی برای ورودش به دنیای بازیگری بود.

خانواده فریبا نادری مخالفت جدی با بازیگر شدن او داشتند و حتی زمانی که قرارداد سریال مروارید سرخ را بست در قرارداد قید کرد که باید خانواده اش هم در پشت صحنه حضور داشته باشند اما با این وجود باز هم مادرش مخالفت میکرد.

اولین سریال فریبا نادری

فریبا نادری در اولین تجربه بازیگری در سریال مروارید سرخ مسعود رسام مقابل دوربین رفت.

مروارید سرخ سریال پربازیگری به کارگردانی و نویسندگی مسعود رسام در سال 1383 بود که فریبا نادری در آن برای اولین بار ایفای نقش کرد و با بازیگران زیادی از جمله مهدی پاکدل، یوسف تیموری، پوپک گلدره، سحر زکریا، هایده حائری، خشایار راد، مهرداد ضیاییف فریده دریامج و... همبازی بود.

فریبا نادری

فریبا نادری در سریال ستایش

یکی از ماندگارترین نقش های فریبا نادری در تلویزیون بازی او در سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی است که در فصل دوم و سوم این مجموعه به ایفای نقش پرداخت.

فریبا نادری در سریال ستایش ایفاگر نقش پری سیما همسر سوم صابر و برادرزاده انیس بود که در فصل سوم نقش پررنگ تری داشت و در واقع داستان قصه با ماجراهایی که پری سیما رقم میزد میچرخید.

پری سما با شخصیت جدی و انتقام جویانه ای که دارد با برنامه ریزی خود را به صابر نزدیک میکند و بعد به عقد او در می آید تا از این طریق بتواند اموال حشمت فردوس را بالا بکشد و برای این کار از هیچ تلاشی فروگذار نیست اما عاقبت تلخی برای او رقم میخورد.

فریبا نادری در سریال از سرنوشت 1

سریال از سرنوشت به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سال در سال 1398 است که در 4 فصل ساخته شد.

فصل اول این سریال درباره کودکی هاشم و سهراب و سختی های دوران زندگی آنها به خاطر بزرگ شدنشان در پرورشگاه بود. خانواده ای از 6 سال قبل برای سرپرستی سهراب با بازی راستین عزیزپور اقدام کرده بودند اما تصادف و آسیب دیدگی صورت مادر خانواده، کار آنها را به تعویق انداخته بود.

فریبا نادری در این سریال نقش مادرخوانده سهراب را در کنار هنرمندانی همچون مهدی صبایی، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، مجید واشقانی، شبنم فرشادجو ایفا کرده است.

فریبا نادری

فریبا نادری در شام ایرانی

فصل چهارم برنامه شام ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1398 ساخته شد.

این برنامه یک مسابقه با 4 شرکت کننده است که در هر شب یک نفر میزبان بقیه شده و از آنها به صرف شام پذیرایی می کند.

هنرمندان و چهره های مشهور بسیاری در این برنامه شرکت کردند و فریبا نادری در فصل چهارم این برنامه با فاطمه گودرزی، نسیم ادبی و شهره سلطانی همگروه بود.

فریبا نادری عکس دخترش را منتشر کرد

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به مناسبت روز پدر و با انتشار دلنوشته ای برای همسرش ، از عکس دخترش یارا رونمایی کرد.

فریبا نادری با انتشار این عکس نوشت :امروز و هر روز روزِ توست ک در هر شرایطی از دورانِ زندگی مثل کوه پشتم بودی و دوستم داری. میدونم و میبینم که با همه توان برای اینده دخترمون تلاش میکنی و ایمان دارم بهترین پدر خواهی بود براش عشقم. خوشحالم ک روزی برای تشکر از این همه مهربونیت هست...

ولادت حضرت علی (ع) بر همگی شما مهربونا تهنیت باد...

سوم اسفند 1396 بود که فریبا نادری با انتشار این پست خبر از تولد دخترش یارا داد و نوشت :تو را با نفَسم،لبخندهایم،أشکهایم و تمام زندگی ام دوست دارم. قدَمت به خیر دخترکم. مرسی برای تبریک و دعای خیری ک بدرقه راهِ من و خانواده ام میکنین....

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان پس از 8 سال از درگذشت مسعود رسام همسر سابقش با مهرداد طباطبایی از فعالان حیطه لبنیات ازدواج کرد و خبر مادر شدنش را در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ko6vq