یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 03:22
آتیلا پسیانی | همسر آتیلا پسیانی | آتیلا پسیانی در بیمارستان
کد خبر: 28006

آتیلا پسیانی در بیمارستان بستری شد | حال بد آتیلا پسیانی همه را نگران کرد

آتیلا پسیانی هنرمند بازیگر این روزها در بستر بیماری است و تحت درمان قرار دارد.

آتیلا پسیانی بازیگر مطرح و خوشنام کشورمان است. آتیلا پسیانی در سال 1336 در تهران متولد شده است و لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر دارد. آتیلا پسیانی در یک خانواده هنری متولد شده است پدر و مادر ایشان نیز بازیگران تئاتر بوده اند.

آتیلا پسیانی

در مراسم خاکسپاری امین تارخ ‌ امیر اقایی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون ایران از بیماری آتیلا پسیانی خبر داد و برایش ارزوی سلامتی کرد.

پیام امیر اقایی برای اتیلا

امیر آقایی در این مراسم پیام آتیلا پسیانی را برای حضار قرائت کرد. این پیام با این عبارت آغازشد:رفیق روزگار دور من باورم نمی‌شود که لبخند زیبایت سهم عکس شده باشد.

او پس از قرائت پیام این هنرمند پیشکسوت، به حاضرین در مراسم به بیماری آتیلا پسیانی اشاره کرد و از مردم خواست برای سلامتی وی دعا کنند.

آتیلا پسیانی

بیوگرافی و زندگینامه آتیلا پسیانی

نام :آتیلا

نام خانوادگی :پسیانی 

متولد :1336

محل تولد :تهران

والدین :جمیله شیخی 

فرزندان : ستاره پسیانی - خسرو پسیانی

همسر :فاطمه نقوی 

آتیلا پسیانی متولد سال 1336 در تهران است , لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دارد , وی فرزند «جمیله شیخی» و همسر «فاطمه نقوی» بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است.

مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود.دو فرزند دارد ، یک پسر و یک دختر ، دخترش ستاره نیز بازیگر است .

بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد.

آتیلا پسیانی

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی

فاطمه نقوی متولد سال 1333 در تهران است , لیسانس روان شناسی کودک از مدرسه عالی شمیران دارد ,وی بازیگر سینما و تئاتر است , بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد. از فعالیتهای هنری اش عبارتند از :فیلم های دایره , نسل سوخته , دو فیلم با یک بلیت , گنج , گال و ….

آتیلا پسیانی

بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی

ستاره پسیانی متولد سال 1361 در تهران است , او بیش از 15 سال است که بازیگر است و بیشتر کار تئاتر می کند و در سینما و تلویزیون فعالیت کمی دارد , وی در سال 1388 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد , از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از فیلم های روایت های ناتمام، موج سوم، زن سوم , ورود آقایان ممنوع و سریال بچه های من و کلاه قرمزی 88 و نمایش های متولد 61 , تریو , خانه, مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش, تجربه های اخیر و ….


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4be7vd