دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 10:40
فوتبال ایران
کد خبر: 28016

پخش زنده بازی فوتبال ایران و سنگال | ساعت بازی فوتبال ایران و سنگال

تیم های ملی ایران و سنگال فردا در ورزشگاه خانگی تیم آدمیرا واکر اتریش به میدان خواهند رفت این بازی از ساعت ۱۸ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال ایران با تیم فوتبال سنگال دیدار می کند. سرمربی تیم فوتبال ایران کارلوس کی روش است. تیم فوتبال ایران سعی در شکست تیم فوتبال سنگال دارد. تیم فوتبال ایران فردا ساعت 18 به مصاف با تیم فوتبال سنگال خواهد رفت.

فوتبال ایران

پخش زنده بازی فوتبال ایران و سنگال

 دیدار حساس و دوستانه تیم های ملی ایران و سنگال، فردا در اتریش برگزار می شود. این بازی قرار است که در استادیوم BSFZ – Arena یا همان ورزشگاه موشن اینوست آره‌نا، استادیوم خانگی تیم آدمیرا واکر اتریش برگزار شود.

آدمیرا واکر فصل قبل در قعر جدول رده بندی بوندس لیگای اتریش قرار گرفت و به دسته دوم سقوط کرد. اما دلیل حضور ایرانیان پرتعداد در آدمیرا واکر، این تیم برای علاقه مندان به فوتبال، نامی آشناست.

در سال 2004 بود که این تیم توسط یک تاجر ایرانی خریداری شد و او نیز، حشمت مهاجرانی را به عنوان مدیرفنی تیم انتخاب کرد. آنها سه بازیکن ایرانی به نام های خداداد عزیزی، مهدی پاشازاده و جواد رزاقی را خریداری کردند که البته سرمایه گذاری آنها با شکست روبه‌رو شد چرا که در پایان فصل، آدمیرا واکر به دسته پایین تر سقوط کرد.

فوتبال ایران

علاوه بر این، بازیکنان ایرانی دیگری مانند علی لطیفی نیز پیراهن آدمیرا واکر را بر تن کرده اند که البته حضور این بازیکن نیز دستاوردی برای تیم اتریشی به همراه نداشت.

ورزشگاه موشن اینوست آره‌نا در سال 1967 تکمیل شد و 12 هزار نفر گنجایش دارد. این استادیوم تاکنون چندین بار تغییر نام داده و در شرایطی که سالهای دور میزبان چند بازیکن ایرانی بوده، فردا نیز پذیرای دیدار حساس میان ایران و سنگال خواهد بود.

کاروان تیم ملی فوتبال سنگال برای بازی با ایران وارد اتریش شد.سنگال با سادیو مانه وارد اتریش شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی فوتبال ایران و سنگال، فردا در دیداری دوستانه و در ورزشگاه تیم آدمیرا واکر اتریش به مصاف هم می روند تا مرحله آماده سازی خود برای جام جهانی در این فیفا دی را پشت سر بگذارند.

تیم ملی سنگال 2 روز پیش در دیداری دوستانه که در شهر اورلئان فرانسه و در 100 کیلومتری پاریس برگزار شد، با 2 گل بولیوی را شکست داد و صبح امروز با پروازی راهی اتریش شد تا خود را برای بازی با شاگردان کی روش آماده کند.

صفحه رسمی فدراسیون فوتبال سنگال در تیک تاک، ویدیوهایی از استقبال هواداران تیم ملی این کشور در فرودگاه فرانسه منتشر کرد که طبیعتا سادیو مانه در متن این ویدیوها قرار داشت و هواداران به دنبال گرفتن عکس یادگاری با ستاره بایرن مونیخ بودند.

فوتبال ایران

جدیت کی‌روش برای شکست تیم فوتبال سنگال

جدیت کی‌روش برای شکست طلسم منفی (عکس)کارلوس کی‌روش از تقابل با سنگال خاطرات خوبی ندارد و به دنبال شکست این تیم همراه با ایران است.جدیت کی‌روش برای شکست طلسم منفی (عکس)

به گزارش “ورزش سه” شاید اگر باخت تلخ برابر سنگال در ضربات پنالتی نبود، کی‌روش حالا همراه با تیم ملی مصر به جام جهانی رفته بود و هرگز‌ در اتریش مشغول آماده‌سازی ستاره‌های ایران نبود.

جدا از این مورد، آلیو سیسه همراه با شاگردانش در تیم سنگال یک‌ جام را از کی‌روش گرفته‌اند. درست وقتی که او با فراعنه به فینال جام ملت‌های آفریقا رسید، باز هم در ضربات پنالتی بازنده از زمین خارج شد تا دست کی‌روش و‌ صلاح به جام قهرمانی نرسد.

فوتبال ایران

این دو‌ اتفاق مهم حالا انگیزه‌ای شده تا کی‌روش فقط به شکست سنگال همراه با ایران فکر کند. هدفی مهم که باعث شده سرمربی پرتغالی را جدی‌تر از همیشه در تمرینات ببینیم.

وی در تمرین امروز تیم ملی پا به پای بازیکنان بخش‌های تمرینی را اجرا کرد. به طوریکه ابتدا تاکتیکش را برای بازیکنان با جزییات تعریف می‌کرد و سپس از آن‌ها می‌خواست که دستوراتش را اجرا کنند.

فوتبال ایران

آنطور که پیداست کی‌روش تاکید ویژه‌ای به استفاده مناسب از کناره‌های زمین و هم‌چنین ضربات ایستگاهی دارد. تمرینی که بازیکنان دفاعی را برای مقابله با هجوم حریف و بازیکنان هجومی برای طراحی حملات درست به آمادگی می‌رساند.

همانطور که در عکس پیداست، مخاطبان کی‌روش اغلب بازیکنان خط میانی تیم ملی هستند. درست همان مهره‌هایی که عصای دست سرمربی داخل زمین و در مسابقات سخت خواهند بود.

دقایقی پیش کانال رسمی فدراسیون فوتبال، کلیپ کوتاهی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرد که یک نکته مهم در آن‌ نمایان بود.

فوتبال ایران

سردار آزمون که تمرین گروهی روز گذشته را به دلیل انجام کارهای فیزیوتراپی از دست داده بود، بعد از آماده شدن توسط کادر پزشکی تیم ملی، در اختیار کادر فنی قرار گرفت و در تمرین امروز حضور داشت.

این آخرین تمرین تیم ملی قبل از جدال تدارکاتی با سنگال بود و آماده شدن سردار آزمون می‌تواند خبر خوشی برای کارلوس کی‌روش باشد. این مهاجم در صورت صلاح‌دید کادر فنی می‌تواند مقابل سنگال بازی کند. ایران از ساعت ۱۸:۳۰ فردا دومین مسابقه تدارکاتی خود را مقابل قهرمان آفریقا انجام می‌دهد.

پخش زنده بازی فوتبال ایران و سنگال | ساعت بازی فوتبال ایران و سنگال 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9rvd