دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/11 10:39
پارسا پیروزفر | همسر پارسا پیروزفر | ازدواج پارسا پیروزفر
کد خبر: 30065

حمله عجیب به پارسا پیروزفر در روز روشن | پارسا پیروزفر مبهوت ماند

روزنامه کیهان اعتراض دیرهنگام پارسا پیروزفر را رمزگشایی کرد و نوشت او پس از پخش آخرین قسمت سریال جدیدش، یادش افتاد اعتراض کند.

پارسا پیروزفر بازیگر و کارگردان مطرح و دوس داشتنی ایرانی است که در تاریخ 22 شهریور 1351 در تهران متول شده. پارسا پیروزفر به تازگی با بازی در سریال یاغی مورد توجه مردم قرار گرفته است. وی مدت زیادی از فعالیت هنری در کشورش به دور بود و مشغول کارگردانی تأتر در خارج از کشور بود. پارسا پیروزفر در فیلم جدیدش غوغا کرده که سکانسی از آن را می بینیم.

حمله عجیب به پارسا پیروزفر در روز روشن

روزنامه کیهان اعتراض دیرهنگام پارسا پیروزفر را رمزگشایی کرد و نوشت او  پس از پخش آخرین قسمت سریال جدیدش، یادش افتاد اعتراض کند.

اشاره کیهان به سریال یاغی است که چند روز پیش آخرین قسمت آن پخش شد. 

کیهان نوشته است:‌ پارسا پیروزفر با چند روز تأخیر نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. این بازیگر که در سریال «یاغی» بازی می‌کند، تا به حال ساکت بود، اما پس از پخش قسمت آخر این سریال، به صحنه شبکه‌های اجتماعی آمد و اعتراض کرد! 

به نوشته کیهان «ظاهرا او نگران پرداخت دستمزد خود بوده و حالا با پخش آخرین قسمت سریال یاغی نگرانی‌اش برطرف شده و نوبت به اعتراض رسیده است!»

بیوگرافی کامل پارسا پیروزفر

نام و نام خانوادگی:پارسا پیروزفر

تاریخ تولد:22 شهریور 1351

محل تولد:تهران

تحصیلات:لیسانس نقاشی

تاهل:مجرد

زمینه فعالیت:بازیگر ،کارگردان نمایش، نقاش، نمایشنامه نویس و مترجم

آغاز فعالیت بازیگری:از 1370 تاکنون

پارسا پیروز فر در تاریخ 22 شهریور سال 1351 در تهران متولد شد.

کودکی پارسا پیروزفر

علاقه پارسا پیروزفر به نقاشی باعث شد تا در سالهای دبیرستان و تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک، داستان های مصوری را خلق کند. این آثار مصور که در آن خود قصه گو و تصویرگر آن است تاکنون چاپ نشده و فقط در وب سایت رسمی پارسا پیروزفر منتشر شده اند.

پارسا پیروزفر دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان در سال 1374 است. او در سال 1380 نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد.

پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانه ای مصاحبه نکرده است.

پارسا پیروزفر

ورود پارسا پیروزفر به عرصه هنر

پارسا پیروزفر در سال های 1386، 1389 و 1390، به تدریس بازیگری در مدرسه فیلمسازی و پژوهش های سینمایی هیلاج پرداخته است. او همزمان با پرداختن به بازیگری سینما و بازیگری و کارگردانی تئاتر، در مقاطع زمانی متفاوتی به نقاشی، ترجمه آثار نمایشی، طراحی صحنه و لباس برخی از کارهای خود می پردازد.

علاوه براین پس از اتمام دبیرستان و تا کنون در زمینه های مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمه سازی، ساختن بنرهای تبلیغاتی و دوبله نیز فعالیت کرده است.

صداپیشگی پارسا پیروزفر

یکی از دغدغه های پارسا پیروزفر صدا پیشگی بوده است به طوری که در سالهای 1371 تا 1375به این حرفه پرداخته است. او در نمایشنامه های رادیویی و تعدادی نمایش ویژه کودکان به صورت نوار کاست نیز همکاری داشته است.

پارسا پیروزفر

آغاز بازیگری پارسا پیروزفر 

پارسا پیروزفر برای اولین بر در نقش شیخ سالک که نقشی کوتاه در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1373 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. او در همان سال، همزمان با تحصیل در رشته نقاشی، متد استانیسلاوسکی را نزد مهین اسکویی، کارگردان، مدرس تئاتر و مترجم آثار نمایشی آموخت.

 

 

 

 

مروری بر نقشهای پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سیدمازیار هاشمی در سال 1400 است که از شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

این سریال که به زندگی جوانی به نام جاوید(علی شادمان) و مشکلات او از گرفتن شناسنامه تا رفتن به مسیر درست کشتی و رسیدن به دختر مورد علاقه اش را نشان می دهد.

پارسا پیروزفر در سریال یاغی نقش بهمن را ایفا می کند که صاحب باشگاه کشتی است و علاوه براین یک مرکز تفریحی را اداره می کند.

طناز طباطبایی بازیگر شخصیت طلا مطلا، نقش همسر او را در این سریال ایفا می کند و امیر جعفری، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسگری، الیکا ناصری، مهدی حسینی نیا و جواد خواجوی بازیگران دیگر این سریال را تشکیل می دهند.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر نمایش ماتریوشکا

پارسا پیروزفر در سال 1394، نمایش 8 اپیزودی ماتریوشکا را که بر اساس داستان های کوتاه آنتون چخوف ترجمه کرده و نوشته بود را به صورت نمایش های کوتاه و مرتبط، به صورت تک نفرهاجرا کرد.

نمایش ماتریوشکا پنجمین کار پارسا پیروزفر در مقام کارگردانی بود که به مدت دو سال در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا نظیر لس آنجلس، سن دیگو، برکلی، مونترآل و ونکوور با استقبال زیادی اجرا شد. پارسا پیروزفر برای بازی در نمایش ماتریوشکا موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در بخش بین‌الملل سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در سال 1395 شد.

پارسا پیروزفر در سریال در پناه تو

سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1374 را می توان انقلابی در ساخت سریالهای بعد از انقلاب دانست. این سریال با معرفی چهره های جوان و با استعدادی همچون لعیا زنگنه، حسن جوهرچی، رامین پرچمی و پارسا پیروزفر، یکی از سریالهای پر بیننده در دهه هفتاد بود. بازیگران این سریال اگرچه در فیلم و سریالهای قبل از در پناه تو نیز حضور داشتند اما با حضور در این سریال شهرت بیشتری کسب کردند.

نقش پارسا پیروزفر در این سریال به دلیل ممیزی های بسیار، کمرنگ شده و بخش زیادی از بازی او حذف شد اما حضور اندک او در سریال در پناه تو، بسیار قابل توجه بود.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در سریال در قلب من

سریال در قلب من، عنون دومین سریال به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1377 بود که با حضور بازیگران مطرحی همچون حمیده خیرآبادی، ثریا قاسمی، ایرج راد، علی دهکردی و لعیا زنگنه، باعث معروفیت بیشتر پارسا پیروز فر شد.

پارسا پیروزفر در نقش برادر لعیا زنگنه بود که در یک خانواده با وضعیت مالی اندک زندگی می کرد. پدر او راننده ایرج راد بوده و داستانهای مختلفی در این سریال به تصویر کشیده شد.

پارسا پیروزفر در سریال سفر سبز

سریال سفر سبز به کارگردانی محمدحسین لطیفی یکی از سریالهای پرمخاطب پارسا پیروز فر در سال 1381 بود. پارسا پیروزفر در این سریال نقش مرد جوانی را بازی می کرد که در کودکی توسط خانواده ای آلمانی به فرزندخواندگی پذیرفته شده و به آلمان رفته بود. او پس از سالها به ایران باز می گردد تا خانواده واقعی خود را پیدا کند.

پارسا پیروزفر در این سریال با امین تارخ، محمدرضا شریفی نیا، سارا خوئینی ها، لادن مستوفی، هایده حائری و گوهر خیراندیش همکاری کرد.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در سریال در چشم باد

در چشم باد سریالی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی است که در سال 1388 از شبکه یک پخش شد. پارسا پیروز فر در این سریال خلبان است و پس از ترک نامزدش و جنگ با متفقین، دستگیر شده و به خارج تبعید می شود. او در زمان اسارت، عشق دوران کودکی خود یعنی لیلی《ستاره صفراوه》 را در ارتش شوروی پیدا کرده و به همراه او فرار می کند.

پارسا پیروز فر در این سریال با بازیگران مطرحی همچون کامبیز دیرباز، ماه چهره خلیلی، اکبر عبدی، سعید نیکپور، سحر جعفری جوزانی و... همکاری کرد. او برای بازی در این سریال کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از دوازدهمین جشن دنیای تصویر شد.

پارسا پیروزفر در فیلم دختران انتظار

دختران انتظار فیلمی به کارگردانی رحمان رضایی در سال 1378 بود که پارسا پیروز فر در نقش دانشجوی پزشکی با نیکی کریمی بازی کرد. هر دوی آنها دچار بدهی مالی شده و به اجبار با یکدیگر عقد کردند و در این دوران به هم علاقه مند شدند اما پایان فیلم برای بینندگان قابل انتظار نبود.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در فیلم مهمان مامان

مهمان مامان یک فیلم کمدی خانوادگی به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1382 بود که پارسا پیروز فر به همراه گلاب آدینه، حسن پورشیریازی، نسرین مقانلو، امین حیایی، ملیکا شریفی نیا و فریده سپاه منصور در آن حضور داشتند.

پارسا پیروز فر در این فیلم نقش فردی معتاد و همسر نسرین مقانلو را بازی می کرد که دارای خانواده ای ثروتمند بود اما به دلیل ازدواج با همسرش از خانواده و ثروت محروم شده بود. او برای بازی در این فیلم برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و کاندید سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فجر شد.

پارسا پیروزفر

فیلم شناسی پارسا پیروزفر

در ادامه این مطلب شما را با فیلم و سریال های پارسا پیروزفر بیشتر آشنا میکنیم.

فیلم های سینمایی پارسا پیروزفر

تی تی:آیدا پناهنده، 1398

مست عشق :حسن فتحی، 1398

مجبوریم :رضا درمیشیان، 1398

بی حسی موضعی:حسین مهکام، 1397

شکاف :کیارش اسدی زاده، 1393

نزدیکتر :مصطفی احمدی، 1393

زندگی جای دیگریست :منوچهر هادی، 1392

اینجا بدون من :بهرام توکلی، 1389

اسب حیوان نجیبی است :عبدالرضا کاهانی، 1389

شبانه روز :کیوان علیمحمدی و امید بنکدار، 1388

نقاب :کاظم راست گفتار، 1383

زن زیادی :تهمینه میلانی، 1383

مهمان مامان :داریوش مهرجویی، 1382

اشک سرما :عزیزالله حمیدنژاد، 1382

وقت چیدن گردوها :ایرج امامی، 1381

عروس خوش قدم :کاظم راست گفتار، 1381

دختری به نام تندر :حمیدرضا آشتیانی پور، 1379

اعتراض :مسعود کیمیایی، 1378

دختران انتظار :رحمان رضایی، 1378

شیدا :کمال تبریزی،1377

مرسدس :مسعود کیمیایی، 1376

ضیافت :مسعود کیمیایی،1374

پری :داریوش مهرجویی، 1373

مجسمه :ابراهیم وحیدزاده، 1371

پارسا پیروزفر

فیلم های کوتاه پارسا پیروزفر

دیروقت :اصغر نعیمی، 1383

سریالهای تلویزیونی پارسا پیروزفر

در چشم باد :مسعود جعفری جوزانی، 1382-1387

سفر سبز :محمدحسین لطیفی، 1380

در قلب من :حمید لبخنده، 1377

در پناه تو :حمید لبخنده، 1374

پارسا پیروزفر در نمایش خانگی

یاغی :محمد کارت، 1400

پارسا پیروزفر

تئاترهای پارسا پیروزفر

ملاقات 1397، کارگردان:پارسا پیروزفر

بینوایان 1397، کارگردان:حسین پارسایی

یک روز تابستانی 1397، کارگردان:پارسا پیروزفر

ماتریوشکا 1396-1394، کارگردان:پارسا پیروزفر

بر پهنه دریا 1393، کارگردان:پارسا پیروزفر

سنگها در جیب هایش 1392، کارگردان:پارسا پیروزفر

خدای کشتار 1391، کارگردان:پارسا پیروزفر

گلن گری گلن راس 1390، کارگردان:پارسا پیروزفر

هنر 1380، کارگردان:پارسا پیروزفر

بانو آئویی 1377، کارگردان:بهرام بیضایی

بینوایان 1376-1374، کارگردان:بهروز غریب پور

پارسا پیروزفر

جوایز و افتخارات پارسا پیروزفر

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در بخش بین‌الملل، تئاتر ماتریوشکا در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، 1395

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد درام تلویزیونی از دوازدهمین جشن دنیای تصویر، سریال در چشم باد، 1389

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از دید مخاطبان از شبکه جهانی جام جم، سریال در چشم باد، 1389

برنده جایزه بهترین بازیگر خارجی مرد از دید مخاطبان از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 'خروس زرین و صد گل' کشور چین، فیلم اشک سرما، 1385

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم‌های آسیایی دهلی نو، فیلم اشک سرما، 1384

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از هشتمین جشن خانه سینما، فیلم مهمان مامان، 1383

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مرد از هشتمین جشن خانه سینما، فیلم اشک سرما، 1383

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر، فیلم مهمان مامان، 1382

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشن خانه سینما، فیلم اعتراض، 1379

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن خانه سینما، فیلم شیدا، 1379

عکس های جذاب پارسا پیروزفر قبل از بازیگر شدن

پارسا پیروزفر بازیگر خوش چهره و بی حاشیه ای که به تازگی با ایفای نقش در سریال یاغی جدیدترین اثر محمد کارت خوش درخشیده است، جزو هنرمندانیست که با همه ویژگی های ظاهری خوب که در زمانی معیار سوپر استار شدن در سینمای ایران بود، با نقش هایش و نه با حواشی در خاطر مردم جاودان شد تا جایی که بسیاری از مخاطبان سریال یاغی به دلیل بازی خوب بهمن خان یا آقا جون بچه های کشتی‌گیر جذب این سریال شده اند.

با پخش سریال پربیننده یاغی در فضای مجازی شوخی های زیادی با چهره و استایل بازیگر در قلب من می شود، به همین خاطر سری به اینستاگرام پاراسا پیروزفر زده و عکس های قدیمی و زیرخاکی این بازیگر را 

در صفحه رسمی فیلم مست عشق با انتشار عکسی از پارسا پیروزفر آمده است:

نقش مولانا در فیلم مست عشق به پارسا پیروزفر رسید.

به گزارش روابط عمومی فیلم، حسن فتحی کارگردان مست عشق پارسا پیروزفر را به عنوان بازیگر نقش مولانا جلال الدین محمد بلخی برگزید و پیروزفر، به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

نمایش تک نفره  پارسا پیروزفر 

نمایش ماتریوشکا به نویسندگی، کارگردانی و بازی پارسا پیروزفر است. نمایشی است که شامل هشت اپیزود است که هشت داستان کوتاه از آثار آنتوان چخوف، نویسنده ی شهیر روسی را به صورت نمایش به روی صحنه برده است. پارسا پیروزفر به تنهایی ایفاگر تمام نقش های این نمایش است. نمایش «ماتریوشکا» برای اولین بار در تاریخ 13 سپتامبر 2015 در لوس آنلجس به روی صحنه رفت و دو اجرای دیگر نیز در این شهر داشت.

این بازیگر و کارگردان تئاتر این روزها با نمایش «ماتریوشکا» به روی صحنه تئاتر است. این نمایش بیش از 100 دقیقه تنها با یک بازیگر که آن هم خودش است برای تماشاگران اجرا می شود. صحنه این نمایش بسیار ساده است تا جایی که به یک میز ، صندلی و یک چراغ خواب و چوب لباسی در انتهای صحنه اکتفا شده است. طراحی لباس هم ساده و متناسب با نمایش است و شاید یک کلاه که برای متمایز کردن برخی کاراکترها استفاده می شود همه چیز را تکمیل می کند. گریم هم ساده است.

در مجموع «ماتریوشکا» نمایشی ساده است با متنی از چخوف که برای همه قابل فهم خواهد بود. راز خوب بودن «ماتریوشکا» همین سادگی است. رسیدن به سادگی که قطعاً سخت بوده است. پارسا پیروزفر در یک نمایش 100 دقیقه ای به تنهایی در چندین کاراکتر بازی می کند. در ابتدا اجرای نمایشی با چنین ویژگی هایی بسیار سخت و یا حتی ترسناک به نظر می رسد. ترس از خستگی مخاطب برای دیدن تنها یک بازیگر در نمایشی با زمانی طولانی، ترس از اینکه چگونه می توان در یک نمایشی مثلا با بیش از 5 کاراکتر میزانسن ها را به گونه چید که تنها بازیگر آن با مشکل مواجه نشود، ترس از تفکیک نقش ها و کاراکترها توسط بازیگر طوری که برای مخاطب قابل فهم باشدو... .

به نظر می رسد پارسا پیروزفر ابتدا به عنوان کارگردان و دستورالعمل هایی که برای بازیگر، طراحی صحنه و لباس و حتی میزانسن های خود به عنوان کارگردان صادر کرده است او را به یک اطمینانی رسانده که دیگر می توان بدون ترس این نمایش را با ویژگی هایی که مد نظر دارد اجرا کرد.

سادگی مهمترین نسخه ای است که کارگردان برای «ماتریوشکا» پیچیده است. میزانسن ها در اجرای تنها بازیگر این نمایش بسیار موثر بوده و درست انتخاب شده است. از طرفی استفاده مناسب از تمام فضای صحنه و جلوگیری از خستگی مخاطب و سنگینی در یک سمت صحنه از دیگر نکات مثبت این نمایش بوده است. طراحی لباس ساده که دست و پای بازیگر را برای تغییر نقش نبندد نیز مورد توجه است. دکور ساده و استفاده خلاق از صندلی به تصویر سازی فضاهای مختلف از جمله مطب یک پزشک، اتفاق خواب و... کمک کرده است، که البته نورپردازی خوب و صداهای مناسب که پخش می شود به این فضاسازی و چیزی که مد نظر کارگردان بوده کمک می کند.

تقریباً کارگردان شرایط را برای حرکت بازیگر و ایفای نقش آن محیا کرده است حالا پارسا پیروزفر در جایگاه یک بازیگر باید نزدیک 100 دقیقه روی صحنه ایفای نقش کند. او با ریتم درست، انتخاب آکسیون های مناسب کار را پیش می برد. در هنگام تغییر کاراکتر ها با لحن های مختلف اما بدون غلو و اگزجره و کمی تغییر چهره و فیزیک بدنی آن را به مخاطب القاء می کند.

به نظر نگارنده مهمترین نکته ای که باعث شده پیروزفر در جایگاه یک بازیگر در این نمایش خوب ظاهر شود این است که هیچگاه برای ترس از خستگی مخاطب و یا جلب توجه آن و حتی راضی کردنش کاری خارج از فضای نمایش نکرده او تنها کارش را انجام داد کاری که برگرفته از شناخت درست صحنه و تماشاگر برآمده است. او نگران نبود که تماشاگر را چطور راضی کند که حتما به او آفرین بگوید. او در دام تماشاگر نیفتاده است.

البته نمی توان قلم طلایی چخوف با پایان بندی های جذاب را فراموش کرد. متنی که در آن نمادی های زیادی برای انتقاد از یک جامعه آشفته وجود دارد. نقدی بر مدیران خود محور و خودخواه تا مردمی که از ترس حرف زدن می میرند. شاید بد نباشد افراد ترسو و مدیران خودمحور به تماشاخانه ایرانشهر بروند تا این نمایش را ببینند.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در سریال در قلب من

پارسا پیروزفر در سریالل در قلب من بار دیگر با لعیا زنگنه همکاری کرد اما این بار آنها نقش خواهر و برادر را ایفا می کردند. این هنرمند جوان شخصیت جوانی سربه زیر و مودب که از خانوادهای متوسط بودند را بر عهده داشت که در مقابل خانواده ای ثروتمند بودند و مشکلات اجتماعی میان آنها داستان سریال در قلب من را تشکیل می داد.

ثریا قاسمی، زنده یاد حمیده خیرآبادی ، ایرج راد، جمال اجلالی، علی دهکردی، فریده صابری، عنایت‌الله شفیعی، رزیتا غفاری و پویا امینی دیگر بازیگران این سریال را تشکیل می دادند.

پارسا پیروزفر در سریال سفر سبز

پارسا پیروزفر در اوایل دهه هشتاد بازی در سریال سفر سبز را پذیرفت. این سریال پرمخاطب به کارگردانی محمدحسین لطیفی، داستان مرد جوانی را با بازی پارسا پیروزفر روایت می کرد که به دنبال خانواده واقعی خود از آلمان به ایران آمده بود.

او در این سریال با بازیگرانی همچون امین تارخ، محمدرضا شریفی‌نیا، سارا خوئینی‌ها، لادن مستوفی، هایده حائری، گوهر خیراندیش، آزیتا حاجیان، رضا توکلی، مجید مظفری و... به هنرمندی پرداخت.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر یکی دیگر از بازیگران مجرد سینمای ایران است که 22 شهریور سال 1351 متولد شد و با وجود گذر از مرز 40 سالگی گویا تمایلی به تن دادن به ازدواج ندارد.

پارسا پیروزفر از چهره های تئاتر بود که با بازی در سریال هایی چون در چشم باد ، سفر سبز ، در قلب من و در پناه تو در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و تجربه های متفاوتی را در سینما با نقش هایی متفاوت کسب کرد.

 

 

 

 

پارسا پیروزفر با فیلم تی تی در جشنواره فجر

فیلم تی تی به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی ارسلان امیری یکی از فیلم های حاضر در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است.

پارسا پیروزفر بعد از 6 سال دوری با این فیلم سینمایی راهی جشنواره فجر میشود تا حضوری متفاوت را در این جشنواره تجربه کند.

 

 

 

 

فیلم تی تی با نقش آفرینی پارسا پیروزفر

فیلم تی تی چهارمین ساخته سینمایی آیدا پناهنده بعد از ناهید، اسرافیل و پاییز نیکایدوها است که بازیگران سرشناسی در آن به ایفای نقش پرداختند.

پارسا پیروزفر یکی از بازیگران نقش اصلی قصه فیلم تی تی است که در کنار هوتن شکیبا و الناز شاکردوست ایفاگر نقش هایی متفاوت هستند.

 

 

 

 

پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا

این هنرمند آرام و متین کشورمان یکی از بی حاشیه ترین بازیگران دنیای هنر است که سالهاست در این حرفه فعالیت میکند و با فیلم های مختلفی در جشنواره فجر حضور داشته اما تابحال سیمرغی دریافت نکرده است و امسال با فیلم تی تی شانس خود را در جشنواره فجر امتحان میکند.

 

 

 

 

داستان و بازیگران فیلم تی تی

فیلم تی تی موضوعی تخیلی دارد و در اولین حضور بین المللی خود در سی و سومین دوره جشنواره فیلم توکیو به نمایش گذاشته شد.

تیپ و استایل جذاب پارسا پیروزفر در دوران کودکی

عکسهای دیگری که بازیگر نقش بهمن سریال یاغی از دوران کودکی و گذشته خود منتشر کرد، تصاویری هستند که نوع پوشش و ژست او برای بسیاری مورد توجه و حتی تبدیل به سوژه شوخی در شبکه های اجتماعی شد.

واپسین روزهای شهریور 57 

برای نخستین بار

تن کردن روپوش دبستان،

دست گرفتن کیف مدرسه...

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در سریال در چشم باد

سریال در چشم باد یکی از سریال های ماندگاری است که پارسا پیروز فر در آن ایفاگر نقش اصلی بود.این سریال بخشی از تاریخ ایران مربوط به دوره قیام میرزا کوچک خان جنگلی تا آزاد سازی خرمشهر را روایت می کرد.

پارسا پیروزفر در سه دوره زمانی در این سریال حضور داشت و یکی از شخصیت های به یاد ماندنی خود را خلق کرد.

درچشم باد یکی از سریال های پربازیگر و ماندگاری در تلویزیون است که بازیگران دیگری همچون کامبیز دیرباز، سعید نیک پور، ستاره صفر آوه، محمدرضا هدایتی، اکبر عبدی، ارسلان قاسمی، زنده یادماه چهره خلیلی، لاله اسکندری، سحر جعفری جوزانی، جهانگیر الماسی، رضا شفیعی جم، شهاب حسینی، فریبا متخصص، گلاره عباسی، فخرالدین صدیق شریف، سام درخشانی و ... در آن نقش افرینی کرده اند.

حمله عجیب به پارسا پیروزفر در روز روشن | پارسا پیروزفر مبهوت ماند


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qd77j