یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 15:52
مهران مدیری | مهران مدیری و جشنواره | همسر مهران مهران مدیری
کد خبر: 28020

آخرین دستمزد میلیاردی مهران مدیری بعد از خداحافظی از تلویزیون | کنایه بی ادبانه به مهران مدیری وایرال شد

حواشی اظهارات اخیر مهران مدیری همچنان ادامه دارد.

مهران مدیری بازیگر و کارگردان مطرح کشورمان است که به خوانندگی نیز مشغول است. مهران مدیری جزو سلبریتی های مطرح کشورمان است که هیچگونه اطلاعاتی راجب همسر ایشان نیست و یکی از پر بحث ترین اخبار فضای مجازی است. شایعات زیادی راجب همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است که ایشان و دخترشان این شایعات را تکذیب کرده اند. به تازگی عکسی از ایشان ویک خانوم جوان در فضای مجازی منتشر شده است که به عکس همسر ایشان لغب گرفته که این خبر هنوز نه تکذیب شده و نه تأیید.

حواشی اظهارات اخیر مهران مدیری همچنان ادامه دارد.بویژه که بعد از درخواست ویدئویی‌اش برای عدم پخش دورهمی از تلویزیون، با واکنش تند تهیه‌کننده برنامه مواجد شد و او گفت که مهران مدیری دستمزدش را به طور کامل دریافت کرده و این برنامه در مالکیت صداوسیماست و او حقی در قبال برنامه دورهمی ندارد.

حالا مدیر کل دفتر موسیقی صداوسیما خبر داده که دستمزد مهران مدیری برای دورهمی، ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

مهران مدیری

مهران مدیری تلویزیون را تحریم کرد

: حتی یک فریم از تصاویر من و دورهمی پخش نشود

تنها کاری که از من بر می‌آید/ لطفا به حرف مردم گوش کنید

مهران مدیری، بازیگر سینما و تلویزیون در یک پست اینستاگرامی ضمن تسلیت درگذشت مهسا امینی از مدیران کشور خواست با مردم خشونت نکنند، به حرف مردم گوش کنند. او همچنین گفت نمیخواهد هیچ فریمی از او و به هر بهانه ای و از هر شبکه ای، پخش شود.

مثل همیشه سکوت را می‌پسندد. مهران مدیری را البته به طنز اجتماعی می‌شناسند و یادمان نرفته که در سال‌های آخر دولت گذشته چطور بی‌مهابا به مسئولان می‌تاخت. او که این روزها با تبلیغ فروشگاه رفاه درآمدی نجومی دارد، درباره مهسا امینی لب از لب نگشود.شمرگ مهسای 22 ساله چنان دلخراش بود که جز معدودی نتوانستند در برابر آن سکوت کنند. این که فعالان اجتماعی و بخش بزرگی از مردم با ابراز همدلی و اشک و تاثر این مرگ هولناک را دنبال کردند، بی‌دلیل نبود. او انگار که دختر و خواهر همه ما بود و شکل از دست رفتنش چنان غم‌انگیز و باورنکردنی بود که از احزاب سیاسی تا رییس‌جمهور و مردم یکسره متاثر شدند و به صدا درآمدند. کمتر به یاد داریم که حادثه‌ای اینچنین توانسته باشد فضای جامعه را بشوراند و این همه چهره را به واکنش وادار کند. برای مرگ مهسا بیشترین ابراز ناراحتی را شاهد بودیم. اظهاراتی که اغلب با اعتراض همراه بود و گشت ارشاد و برخوردهای نادرست و خشن با زنان و جوانان با بیشترین انتقاد همراه شد. از بازیکنان تیم‌ملی فوتبال که تقریبا همه به موضوع واکنش نشان دادند یا حسن یزدانی در بلگراد. از اصغر فرهادی تا قریب به اتفاق هنرمندان ایرانی به زبان آمدند و از این اتفاق گفتند.

مهران مدیری را البته به طنز اجتماعی می‌شناسند و یادمان نرفته که در سال‌های آخر دولت گذشته چطور بی‌مهابا به مسئولان می‌تاخت. او که این روزها با تبلیغ فروشگاه رفاه درآمدی نجومی دارد، درباره مهسا امینی لب از لب نگشود.

مهران مدیری

بیوگرافی و تصاویر مهران مدیری

نام : مهران

نام خانوادگی : مدیری

تاریخ تولد : 18 فروردین 1346

محل تولد : تهران

فرزندان : فرهاد و شهرزاد

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مهران مدیری

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.   

ورود به دنیای بازیگری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

مهران مدیری

باغ گیلاس

مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مهران مدیری

پرواز 57

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران، نادر سلیمانی و نصرالله رادش از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

 ساعت خوش

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را در عرصه طنز فراهم آورد. ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد ، مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. حمید لولایی، رضا عطاران، رضا شفیعی جم و نادر سلیمانی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند. پخش مجموعه ساعت خوش دراوج خودش متوقف شد طوری که عوامل و بازیگران این سریال را هم شوکه کرد، مهران مدیری بعد از این سریال برای مدتی ممنوع التصویر شد.

مهران مدیری

پاورچین

مدیری پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14 ، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت. مدیری در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. پیمان قاسمخانی سرپرستی نویسندگان این سریال را به عهده داشت، سریال درباره مردی به نام فرهاد(مهران مدیری) برره ای است که برای تحصیل به تهران آمده و با مهتاب ازدواج میکند و داماد سرخانه میشود. جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و سحر ذکریا از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند.

نقطه چین

مدیری در سال بعد یعنی در سال 1382 طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و با استقبال خوب مردم روبرو شد، رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد طوری که بیشتر مردم این سریال را با نام بامشاد میشناختند. مهران مدیری همانند کارهای قبلی خود در این مجموعه به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی حضور داشت و نقش اردلان پشندی را ایفا کرد. سعید پیردوست، سیامک انصاری و محمدرضا هدایتی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

مدیری بعد از ساخت سریال دردسر والدین در سال 1384 طنزی متفاوت به نام شب هایی برره را کارگردانی کرد ، این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می افتد. اصطلاحات وکلمات جدیدی که توسط نویسندگان این مجموعه ساخته و در سریال به کار برده میشد تا مدتها بر سر زبان مردم بود و به جرات می توان گفت این مجموعه طنز یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طنزهای چند دهه اخیر صدا و سیمای ایران بود.  

مهران مدیری

 سیامک انصاری، مهران مدیری و شقایق دهقان

او در سال 1385 مجموعه طنز باغ مظفر را ساخت، این سریال با آنکه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد ولی نتوانست به اندازه شب های برره موفق باشد. داستان سریال درباره دو خان است که در یک باغ زندگی میکنند و به خاطر اختلاف سلیقه با مشکلاتی مواجه میشوند که داستان سریال را جذاب میکند. مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی نقش مظفرخان را بازی میکند که دو فرزند دارد که نقش آن ها را سیامک انصاری و سحری جعفری جوزانی بازی میکنند

بازیگرانی که با مهران مدیری کارشان را شروع کردند

مهران مدیری یکی از چهره های نام آشنای تلویزیون است که سالهای زیادی از اولین حضورش در دنیای هنر میگذرد و همچنان طرفداران خاص خودش را دارد. این بازیگر ، خواننده ، مجری و تهیه کننده کشورمان یکی از موفق ترین های دنیای هنر است که بسیاری از هنرمندان مشهور این روزهای سینما و تلویزیون کارشان را با او آغاز کردند.

نوروز 72 اولین تجربه سریال سازی مهران مدیری به همراه داریوش کاردان بود که بسیاری از بازیگران مشهور این روزهای دنیای هنر برای اولین بار با این سریال به دنیای تصویر وارد شدند و ادامه راهشان با مهران مدیری هموارتر شد.

این بازیگران با مهران مدیری ستاره شدند

اولین تجربه های تصویری مهران مدیری مربوط به سریال پرواز 57 و نوروز 72 بود که در سال 72 روی آنتن شبکه یک سیما رفتند.

مهران مدیری مهمان برنامه هفت شد

بعد از اخبار ضد و نقیضی که برای انتخاب مجری برنامه هفت وجود داشت بالاخره اجرای این برنامه به رضا رشیدپور رسید و این برنامه با حضور مجری حالا خورشید روی آنتن رفت. مهران مدیری که پیش تر گفته میشد مجری برنامه هفت خواهد بود ، مهمان رضا رشیدپور در این برنامه شد و گفتگوی جذابی را در برنامه هفت رقم زد.

فاش شدن از سیر تا پیاز برنامه دورهمی با مهران مدیری در هفت

مهران مدیری در ابتدای این گفتگو به رشیدپور برای اجرای این برنامه تبریک گفت و از داشتن سواد رسانه ای رشیدپور تعریف کرد و در ادامه پاسخگوی سوالات مجری برنامه بود. مجری برنامه هفت اولین سوال خود از مهران مدیری را اینگونه مطرح کرد و گفت :از ما خواسته اند که از شما بپرسید شما پشتتون به کجا گرم است که این همه در تلویزیون انتقاد میکنید و کسی با شما کاری ندارد که مهران مدیری گفت :پشت من به جایی گرم نیست ، من لذتش را میبرم و رنجش را هم میکشم . من در جلسات متعدد با تلویزیون خواهش کردم که اجازه بدهند من درباره مشکلات مردم صحبت کنم و در صحبت هایم فقط درباره گرفتاری های مردم میگویم و مشکلاتی نظیر پلاسکو و زلزله که اصلا کم اهمیت نیستند.

رضا رشیدپور سوال بعدی خود را اینگونه مطرح کرد و گفت :خیلی ها میگویند مهران مدیری با کلی درآمد از دورهمی ، با لباس ها و ساعت هایی خاص اصلا نمیتواند مشکلات مردم را درک کند و فقط نمایش بازی میکند درباره این موضوع صحبت کن که مهران مدیری گفت:عجب ، پس این حرفها را هم درباره من میزنند ، پس از فردا باید با شلوار پاره برنامه را اجرا کنم و ادامه داد :من در تمام دوران کودکی و نوجوانی و تا همین چند سال پیش فقر را با تمام وجودم لمس کرده ام ، من کارگرزاده ام و کارگری هم کرده ام و بیشتر از همه با دردها آشنا هستم.

رشیدپور در تکمیل صحبت های مهران مدیری گفت:وقتی با ماشین های مدل بالا و بادیگارد برای اکران فیلم رفتید ، این طبیعی است که مردم حرف های شما را ضد و نقیض بپندارند که مجری دورهمی گفت :در همه جای دنیا این حرفها وجود دارد و این تصورات یک سری از آدم ها است اما من هم مثل خیلی از مردم رنج کشیده ام و همه این مراحل را گذرانده ام ، به نظرم مردم آدم تقلبی را خیلی خوب میشناسند.

مهران مدیری ادامه داد :من افتخار میکنم که کارگر زاده ام و اینجا جایش نیست که از مشکلات زندگی ام بگویم و اگر بگویم که این 50 سال را چگونه گذراندم محال است اشکتان درنیایید ، من هم مثل خیلی از آدم ها مشکلات را چشیده ام .

درآمد میلیاردی دورهمی و دستمزد مهران مدیری

سوال بعدی مجری برنامه هفت درباره درآمد میلیاردی دورهمی بود و از مهران مدیری خواست درآمدش از برنامه دورهمی را بگوید که گفت :درآمد برنامه دورهمی بخاطر وجود اسپانسر و تولیدی بودن شرایط ویژه ای دارد و نمیشود درباره رقم دقیق آن توضیح داد ، وقتی پای اسپانسر وسط باشد شما یک دریافتی چند وجههی دارید و درآمد میلیاردی خیلی مبالغه آمیز است و به کنایه گفت برای هر برنامه دورهمی 800میلیون دستمزد می گیرم و این رقم اعلامی مهران مدیری با واکنش رشیدپور روبرو شد و گفت 800میلیون در ماه معقول است و مدیری در تکمیل این صحبت گفت :قطعا از این مبلغ خیلی کمتر است.

 مهران مدیری مهمان خندوانه در شب عید فطر

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان امشب 24 خرداد 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم میرود . رامبد جوان در ویژه برنامه خندوانه در شب عید سعید فطر میزبان یکی از چهره های مشهور سینما و تلویزیون خواهد بود.

مجری سرشناس برنامه دورهمی بالاخره دعوت رامبد جوان را پذیرفت و شبی متفاوت را در برنامه خندوانه رقم زد.

مهران مدیری مهمان ویژه خندوانه

صفحه رسمی برنامه خندوانه با انتشار پستی خبر از حضور مهران مدیری در برنامه امشب خندوانه داد.

مهران مهمان برنامه خندوانه شد

صفحه برنامه دورهمی با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت :مهران مدیری، مهمان ویژه برنامه عیدانه خندوانه . مهران مدیری، کارگردان محبوب سینما و تلویزیون، در ویژه برنامه عید فطر خندوانه مهمان رامبد جوان است. اصلااااا این برنامه فوق العاده رو از دست ندییییین .....

ویژه برنامه عید فطر خندوانه، پنج شنبه ساعت 11 شب از شبکه نسیم پخش میشه.

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه در شب عید نوروز 29 اسفند 1396 مهمان ویژه برنامه دورهمی شد و این برنامه بالاترین میزان تماشاگر را داشت و یکی از متفاوت ترین برنامه های دورهمی بود.

مهران مدیری یکی از چهره های همه فن حریف دنیای هنر است که در زمینه بازیگری ، کارگردانی ، خوانندگی ، طراحی صحنه ، اجرا ، صداپیشگی و تهیه کنندگی فعالیت هایی را انجام داده است و یکی از کارگردان هایی است که سریال های طنز او بیشترین بیننده را در تلویزیون دارد.

از آثار طنز او میتوان به این موارد اشاره کرد :ساعت خوش، پاورچین، جنگ 77، پلاک 14،نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، 90 شب،مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما؟،ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه .

اجرای برنامه دورهمی جدیدترین کار تلویزیونی مهران مدیری بود که در سه فصل برای شبکه نسیم تدارک دیده شده بود.

دستمزد 30 میلیونی مهران مدیری برای هر شب دورهمی

قبلا خبری در مورد دستمزد مهران مدیری شنیده بودیم که تکذیب شد اما واقعا مهران مدیری برای اجرای هر شب از دورهمی چقدر میگیرد؟

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با صورت حساب کلانی همراه شده و این بازیگر و کارگردان و مجری صرفاً برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی دستمزدی 30 میلیون تومانی دریافت می کند که در نوع خود یک رکورد در طول تاریخ صداوسیما محسوب می شود.

آخرین دستمزد میلیاردی مهران مدیری بعد از خداحافظی از تلویزیون | کنایه بی ادبانه به مهران مدیری وایرال شد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wz675