پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 02:21
علی دایی | همسر علی دایی | ازدواج علی دایی
کد خبر: 28002

صحبت های نیکبخت واحدی راجب علی دایی | جای علی دایی بودم خودم را نمی بخشیدم

ستاره اسبق تیم ملی اعتقاد دارد عمدی در کارش نبوده که کاروان تیم ملی را برای سفر به قطر همراهی نکرده است

علی دایی فوتبالیست و مربی مطرح فوتبال کشورمان است. علی دایی مطرح ترین ستاره فوتبال ایران در جهان به شمار می رود و یکی از خیران بزرگ کشورمان است. علی دایی تا الان دو مرتبه ازدواج کرده است و دو فرزند دختر دارد. علی دایی مدتی سر مربی تیم ملی کشورمان نیز بوده است.

تیم ملی در زمان سرمربیگری علی دایی حواشی خاص خودش را داشت.

علی دایی

موضوع اخراج علی کریمی از اردو توسط فدراسیون و خداحافظی غیر منتظره این بازیکن از تیم ملی ایران ، دعوت نشدن مهدی مهدوی کیا و رحمان رضایی، دعوت از کریم باقری و مصاحبه های دایی و کریمی علیه یکدیگر حاشیه هایی بود که پیرامون تیم ملی قرار داشت.

اما داستان علیرضا نیکبخت واحدی و پاسپورت وی که نتوانست تیم ملی را در اردوی قطر همراهی کند نیز از سوژه های جالب توجه تیم ملی بود.

دایی گفته بود ما در فرودگاه بودیم که نیکبخت آمد پیش من و گفت پاسپورتم را جا گذاشتم و من هم آژانس گرفتم که سریع برود و برگردد ولی یک دفعه در فرودگاه ناپدید شد و موبالیش هم دایورت کرده بود.

یکبخت واحدی در گفتگو با خبرورزشی که در تاریخ ۲۳ ابان سال ۱۳۸۷ به چاپ رسیده بود اینگونه توضیح داد: من به همراه تیم در اتوبوس بودم که به فرودگاه می رفتیم ولی در اتوبوس متوجه شدم پاسپورتم همراهم نیست و قرار شد برگردم و پاسپورتم را بیارم حتی ساکم را به مازیار زارع تحویل دادم. با اژانس رفتم و گفتم با سرعت برو و هر چقدر جریمه ات کردند من پرداخت می کنم. ولی پاسپورت من در باشگاه پرسپولیس بود. به آقای خوردبین زنگ زدم و ایشان هم گفتند ساعت ۴ صبح باشگاه تعطیل است؛ چگونه پاسپورت را به دست تو برسانم؟

وی در مورد اینکه چرا موبایلش را دایورت کرده بود عنوان کرد: گوشی را سایلنت کرده بودم و چون گوشی من دارای سیستمی است که بعد از ۱۰ ثانیه که جواب ندهم بصورت خودکار دایورت می شود به همین دلیل متوجه تماس ها نبودم. من اگر می خواستم عمدی در کارم داشته باشم راه های دیگری هم بلد بودم. من عاشق بازی برای تیم ملی کشورم هستم و برای دعوت دوباره به آب و آتیش می زنم. باید دیوانه باشم که قید تیم ملی را بزنم. اگر هم من جای دایی بودم از نیکبخت ناراحت می شدم و او را نمی بخشیدم ولی من رسما اعلام می کنم این مسئله سهوی پیش آمد و از دایی عذرخواهی می کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

علی دایی در دادگاه

فارس:علی دایی در دادگاه کیفری یک استان تهران حضور یافت اما به خبرنگاران گفت:دلیل حضورم به شما ربطی ندارد. 

علی دایی از سرمربیان فوتبال کشورمان در دادگاه کیفری یک استان تهران حضور یافت. 

وی درباره علت حضورش در دادگاه به خبرنگاران پاسخ نداد و گفت:به شما ربطی ندارد و مثل اختاپوس به دنبال ادم افتاده اید.

علی دایی دلیل حضور در دادگاه را علام کرد

ایسنا:رحالی پاسخ های صبح امروز علی دایی به خبرنگاران در دادگاه کیفری بازتاب زیادی داشته، سرمربی سابق پرسپولیس در گفت وگویی کوتاه از دلیل حضورش در دادگاه سخن گفت. 

علی دایی درباره جنجال حضورش در دادگاه کیفری یک تهران اظهار کرد:در ماجرای امروز مقابل دادگاه کیفری به کسی بی احترامی نکردم. مگر قرار است هر جا بروم از کسی اجازه بگیرم. 

دایی اضافه کرد:زندگی شخصی من به خودم ارتباط دارد اما حالا که برای همه مهم شده است، می گویم چرا به دادگاه رفته بودم. من برای پیگیری کار یکی از دوستانم به دادگاه رفتم که خبرنگاران جلوی من را گرفتند و سوال پیچم کردند. 

سرمربی سابق پرسولیس و سایپا هم چنین با بیان اینکه زندگی خصوصی آدم ها نباید برای کسی مهم باشد، گفت:من هم انسان هستم و زندگی می کنم. نمی دانم چرا باید اتفاقات و رفت و آمدهای من برای دیگران مهم باشد. زندگی خصوصی من به کسی ارتباطی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dlvn