سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 02:20
رامبد جوان | همسر رامبد جوان | نگار جواهریان
کد خبر: 28001

رامبد جوان در 50 سالگی پدر شد | پسر و همسر رامبد جوان حالشان خوب است؟

نگار جواهریان همسر رامبد جوان با انتشار این عکس در فضای مجازی حاشیه سازشد

رامبد جوان بازیگر،نویسنده و کارگردان مطرح کشورمان است. رامبد جوان در اجرا و ساخت برنامه هم موفقیت چشمگیری داشته است. وی با ساخت و اجرای برنامه خندوانه سالیان زیادی است که دل مردم را شاد کرده است. رامبد جوان تا الان سه مرتبه ازدواج کرده است و همسر فعلی ایشان خانوم نگار جواهریان است که یک فرزند دارند. به تازگی شایعاتی مبنی بر به دنیا آمدن فرزند سوم ایشان بر سر زبان ها افتاده است که به دلیل انتشار این عکس از همسرشان است.

رامبد جوان

زندگینامه و عکس های رامبد جوان

نام :رامبد

نام خانوادگی :جوان تبریزی

تاریخ تولد :1 دی 1350 

همسر سابق :ماندانا روحی - سحر دولتشاهی

همسر:نگار جواهریان

حرفه :بازیگری ، کارگردانی ، مجری

زندگی شخصی رامبد جوان

رامبد جوان دراولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهرآرای بدنیا آمد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.

رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته است.

جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی

رامبد جوان سال گذشته به مناسبت روز زن به همسرش یک موتور سیکلت هدیه داد! شایعاتی تائید نشده در مورد زندگی مشترک این دو وجود دارد که حاکی از آن است که این دو اخیرا از یکدیگر جدا شده اند.

رامبد جوان

ازدواج تا شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند.

همسر رامبد جوان

خلاصه اینکه بر سر جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت:ترجیح می دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

رامبد جوان

فعالیت بازیگری رامبد جوان

تئاتر شروعی برای ورود به به عرصه نمایش و فعالیت های هنری این کمدین محبوب بود. او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده و از سال 1373 به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است. اولین کارگردانی اش در تئاتر هم تئاتری برای معلولین بوده که به گفته خودش بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. او در همین سال در مجموعه صرفه جویی در آب کارش را در تلویزیون شروع کرد و سپس در برنامه نوروز 74 نقش آفرینی داشت.

پس از آن در سال 74 در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام نقش کوتاهی داشت که در نهایت باعث مورد توجه قرار بگیرد و همان سال در مجموعه فروشگاه به کارگردانی احمد بهبهانی نقش آفرینی کند. جوان همچنین بین سال های 74 و 75 در مجموعه نوعی دیگر بهروز بقایی هم حضور داشت.

خانه سبز سکوی پرشی برای معروف شدن فرید صباحی یا فرید جینگلبرد نامی بود که در سال های پخش یکی از پرطرفدارترین سریال های دهه هفتاد از دهان همه مردم شنیده می شد. سریال خانه سبز با هنرمندی خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی، اکرم محمدی، مرحومه حمیده خیرآبادی، آتنه فقیه نصیری و البته رامبد جوان، روایتی خودمانی و شیرین بود از رابطه چند خانواده با مزه که در یک ساختمان زندگی می کردند و هر بار برای هر کدام اتفاقی رخ میداد و دیگران با همکاری و همدلی آن مشکل را برطرف می کردند.

از کارهای ضعیف پس از خانه سبز تا احیای محبوبیت رامبد جوان کارش را در سال 76 با سرزمین سبز به عنوان بازیگر ادامه داد که دنباله ای نچسب و کم رمق از خانه سبز بود و در همان سالها هم فرصت پخش پیدا نکرد تا با تاخیری حدود 10 ساله پخش شود. شاید همین تاخیر یکی از عوامل دیده نشدن سریال به خاطر تغییر ذائقه مخاطبان بود. بعد از آن به سراغ نویسندگی رفت.

مجموعه در همین حوالی و فیلمنامه اولیه سریال تولدی دیگر دو اثری بودند که جوان در کسوت نویسنده آنها را تجربه کرد اما هنوز با چهره شدن فاصله بسیار داشت.می توان گفت تا دو سال بعد از خانه سبز، پرنده بخت جوان پروازی نداشت تا این که یک نقش چند وجهی در “کت جادویی” (به کارگردانی محمد حسین لطیفی) شانس دوباره ای به وی بخشید. این سریال داستان پسری سرخوش و تهی دست بود که بعد از وقوع برخی اتفاقات صاحب یک کت جادویی شده که بی وقفه از جیب های آن پول نقد سرازیر می شود.

به زودی این جوان چنان اسیر قدرت و ثروت شده که آرام آرام شخصیت ساده و بی آلایشش تبدیل به مردی به سنگ دل و پول پرست می شود. رامبد جوان به خوبی از پس این نقش برآمد و به زودی محبوب شد. محبوبیتی که خیلی زود با فیلم مومیایی 3 و حضور در کنار سوپراستار آن روزها یعنی پرویز پرستویی برای همیشه تثبیت شد.

رامبد جوان

توطئه فامیلی به کارگردانی جوان

وی کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام های گمگشته و نشانی و مسافران و توطئه فامیلی را به عهده داشته است که مجموعه نشانی ایام نوروز 87 از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گمگشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علیرضا کاظمی پور نیز در ماه رمضان سال 1380 از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

فیلم اسپاگتی در 8 دقیقه با کارگردانی

رامبد جوان در سینما نیز اسپاگتی در هشت دقیقه را در کارنامه خود دارد که جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را در سال 1384 از آن خود کرد.

او در جشنواره 29 فجر به عنوان کارگردان در فیلم ورود آقایان ممنوع شرکت داشت و توسط همین فیلم در زمان اکران فروشی بالغ بر 6 میلیارد تومان بر جای گذاشت و فیلم پر مخاطب شبهای رمضان 90 بود. همچنان رامبد جوان در 31 امین جشنواره فجر، سیمرغ بهترین بازیگر مکمل نقش مرد از فیلم گناهکاران را دریافت کرد.

رامبد جوان

فرامرز قریبیان و رامبد جوان در گناهکاران

رامبد جوان در حالی پیش تر قرار بود کمدی خندنده را بسازد به دلیل آماده نشدن فیلمنامه آن کار، درگیر ساخت یک درام جنایی با عنوان نگار شد. در فیلم نگار ، نگار جواهریان نیز در نقش نگار به ایفای نقش میپردازد. کارگردان فیلم نگار ، خود رامبد جوان است و گفتنی است که او در این فیلم علاوه بر کارگردانی، بازی نقش اصلی آن را نیز بر عهده خواهد داشت.

نگار جواهریان و پیمان معادی در فیلم نگار

گفته می شود ژانر این فیلم جنایی است. اگر فیلم گناهکاران را به یاد داشته باشید، خواهید دید که رامبد جوان قبل از نگار ، در فیلم گناهکاران که ساخته فرامرز قریببیان بود نیز در ژانر جنایی سابقه بازی داشته است. در این فیلم برای دومین بار است کهرامبد جوان بازی در ژانر اجتماعی را تجربه می کند.

رامبد جوان

خنداننده شو با پایه گذاری رامبد جوان

بیشتر طرفدار های خندوانه را شاید بتوان بخاطر استندآپ کمدین های جذب شده دانست که واقعا بخش جالبی نیز می باشد ، اما از طرفی رامبد جوان فرصتی را برای جوان تر ها ایجاد نمود تا اینکه آن ها نیز بتوانند وارد عرصه ی هنر شوند که این مسابقات در دو فصل اجرا شد که فصل اول آن با اجرای بی نظیر و پیدا کردن طرفدار های فراوان به اتمام رسید و میثم درویشان پور برترین شخص این مسابقات شد که در کنار مجید افشاری به دوم شدن اکتفا کرد.

اما او مرحله دوم این مسابقات را دوباره پایه گذاری کرد که فرصت بیشتری در اختیار جوان تر ها باشد.

 خندوانه رامبد جوان

خندوانه نام برنامه ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش،سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفت و گو می کند. خندوانه یکی از پر مخاطب ترین برنامه های تلویزیونی ایران محسوب می شود.

ایدهٔ اجرای برنامه، یک بار در سال 1383 توسط رامبد جوان به شبکهٔ دو داده شده بود، ولی به خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائلی مانند آن ساخت این برنامه به تعویق افتاد.

فصل اول این برنامه از 21 خرداد 1393 شروع و در 3 آبان 1393 پایان یافت.و فصل دوم آن از 29 فروردین 1394 به روی آنتن رفتو در 21 مهر 1394 پایان یافت. فصل سوم آن از 25 اسفند 1394 شروع شد.

رامبد جوان

رامبد جوان در سینما

قانون مورفی کارگردان و بازیگر

1395 نگار کارگردان

1392 آزادی مشروط

1392 آذر، شهدخت، پرویز و دیگران

1391 نیکان و بچه غول

1391 گناهکاران

1390 آزمایشگاه

1389 دختر شاه پریون

1389 دیو و دلبر

1388-1389 ورود آقایان ممنوع

1388 پسر آدم، دختر حوا

1387 شبی در تهران

1386 جعبه موسیقی

1386 مصاحبه

1385 زن بدلی

1385 سوغات فرنگ

1385 نسل جادویی

1383 اسپاگتی در هشت دقیقه

1383 مکس

1382 صورتی

1379 سیندرلا

1378 مومیایی 3

1376 کمکم کن

1376 پشت دیوار شب

1394 برج آخرت

رامبد جوان

کارهای تلویزیونی رامبد جوان

1394 گنج پنهان

1396 - 1393 خندوانه کارگردان-مجری

1392 کلاه قرمزی 92 بازیگر مهمان

1391 گپ کارگردان - مجری رامبد جوان آی فیلم1391

1390 ساختمان پزشکان بازیگر مهمان

1388 مسافران بازیگر، کارگردان

1386 نشانی بازیگر، کارگردان

1381 باغ بلور بازیگر، کارگردان

1380 گمگشته کارگردان

1379 ولایت عشق بازیگر

1377 کت جادویی بازیگر

1377 هتل بازیگر مهمان

1376 تولدی دیگر نویسنده فیلمنامه اولیه

1376 در همین حوالی نویسنده

1376 سرزمین سبز بازیگر

1375 خانه سبز بازیگر

1374-1375 نوعی دیگر بازیگر

1374 فروشگاه بازیگر

1374 همسران بازیگر

1374 نوروز 74 بازیگر

1373 صرفه جویی آب بازیگر

رامبد جوان

رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی

1390 شام ایرانی بازیگر

1393 کوچه مروارید

جوایز رامبد جوان

1384بیستمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانانبهترین کارگردانیاسپاگتی در هشت دقیقه 

1391سی و یکمین جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر مردگناهکاران

1394پانزدهمین جشن حافظبهترین برنامه تلویزیونیخندوانه

1395شانزدهمین جشن حافظبهترین مجری تلویزیونیخندوانه

1395سی و پنجمین جشنواره فیلم فجربهترین کارگردانینگار

1395سومین جوایز تلویزیونی سه ستارهبهترین مجری تلویزیونیخندوانه

رامبد جوان

کودکی رامبد جوان مجری خندوانه با هندوانه

رامبد جوان مجری محبوب برنامه خندوانه از اولین باری که در سریال خانه سبز بین مردم شناخته شد تا به امروز که چند سالی است اجرایی برنامه پرطرفدار خندوانه را در شبکه نسیم برعهده دارد فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است و دست به اجرا ، کارگردانی و بازیگری در نقش هایی متعدد زده است.

رامبد جوان که این شبها با فصل پنجم برنامه خندوانه مهمان خانه های مردم در شبکه نسیم است جدیدترین فیلم سینمایی اش با عنوان قانون مورفی را به تازگی به اتمام رسانده و آماده نمایش دارد.

در ادامه این مطلب تصویری از کودکی رامبد جوان به همراه بیوگرافی او را در قالب یک مطلب برایتان گردآوری کرده ایم که قطعا از تماشای آن لذت خواهید برد.

از سیر تا پیاز زندگی و کودکی رامبد جوان

دو سال پیش بود که تصویری در فضای مجازی منتشر شد و به دلیل شباهت عکس با رامبد جوان به عنوان عکس کودکی رامبد جوان شناخته شد.

کودکی رامبد جوان مجری خندوانه با هندوانه

رامبد جوان مجری محبوب برنامه خندوانه از اولین باری که در سریال خانه سبز بین مردم شناخته شد تا به امروز که چند سالی است اجرایی برنامه پرطرفدار خندوانه را در شبکه نسیم برعهده دارد فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است و دست به اجرا ، کارگردانی و بازیگری در نقش هایی متعدد زده است.

رامبد جوان که این شبها با فصل پنجم برنامه خندوانه مهمان خانه های مردم در شبکه نسیم است جدیدترین فیلم سینمایی اش با عنوان قانون مورفی را به تازگی به اتمام رسانده و آماده نمایش دارد.

در ادامه این مطلب تصویری از کودکی رامبد جوان به همراه بیوگرافی او را در قالب یک مطلب برایتان گردآوری کرده ایم که قطعا از تماشای آن لذت خواهید برد.

از سیر تا پیاز زندگی و کودکی رامبد جوان

دو سال پیش بود که تصویری در فضای مجازی منتشر شد و به دلیل شباهت عکس با رامبد جوان به عنوان عکس کودکی رامبد جوان شناخته شد.

رامبد جوان:من به مهران مدیری کنایه نزدم

رامبد جوان نسبت به حواشی پیش آمده در مورد برنامه شب گذشته خندوانه و موضوع سیگار کشیدنش واکنش نشان داد.

جوان در صفحه اینستاگرام خود با توجه به حواشی اخیر پیرامون برنامه خندوانه و دورهمی نوشت:" سلام رفقا. عزیزان چندین وقته که براتون چیزی ننوشتم.

١-خدایا ما رو غنی تر و عمیق تر و مدبرتر کن. تعدادی از شما عزیزان دلتون جنگ می خواد تماشا کنین. دلتون می خواد آدمای محبوبتون مثل گلادیاتورها بیفتن به جون هم و شما فریاد بزنین:آره بکشش!!!

باید این توضیح رو یه بار برای همیشه بدم که من به این دنیا نیومدم که با چیزای خوب بجنگم به دنیا نیومدم که مهربونی و خنده رو خراب کنم. 

یه دور من و عادل رو در برابر هم قرار دادن و این رقابت شوخ طبعانه با حمایتهای زشت داشت تبدیل می شد به یک جنگ. در صورتی که من و عادل رفیقای قدیمی هستیم و هردومون از موفقیت هم لذت می بریم.

حالا هم مهران عزیزم که برای من و هممون بسیار محترم و عزیزه. اگر کمی گفتگوها و مصاحبه های من. از ١٥ سال پیش تا الان بررسی کنین می بینین که همیشه ازش به عنوان"نابغه ی تلویزیون" یاد کردم. 

ترک سیگارم برام خیلی مهمه و دلم می خواست به همه اعلام کنم. اما تا دیروز هیچ چیز راجع به سیگار کشیدن مهران عزیزم نمی دونستم.

بدیهیه که ساده لوحانه ترین فکر اینه که من بخوام به کسی تیکه بندازم یا حسودی کنم. اونم به مهران عزیز دل هممون.

سعی نکنین آدمایی که دارن براتون کاری می کنن رو در برابر هم قرار بدین. بی نتیجه است.

٢- دوستتون دارم حتی اگه بعضی وقتها مثل بچه های دوساله فکر کنین."

رامبد جوان مجری محبوب و کارگردان برنامۀ پرطرفدار خندوانه که این روزها فضایی شاد و مفرح و بین خانواده ها ایجاد کرده است با انتشار عکسی قدیمی در اینستاگرامش به نکتۀ جالبی از این عکس اشاره کرد که در ادامه میبینید.

رامبد جوان با انتشار عکس زیر نوشت:

سلام این عکس باحال و عزیز مدتیه داره دست به دست می چرخه!!! از دیدن رفقا در اون سالها احساساتی شدم. فقط یه نکته ی ظریف داره....

اون آقا من نیستم، همین. از رضا می پرسم که ایشون کیه

عکس قدیمی از بازیگران

رامبد جوان در اول دی ماه سال 1350 از خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. او در یک برنامه رادیویی در مورد انتخاب اسمش گفته بود که بچه دوم و بچه آخر خانواده است و خواهرش پوپک هفت و نیم سال از او بزرگتر است.

رامبد جوان همیشه به دنبال کارهای مردم پسند و خوش ساخت بوده و از جراتش در پا گذاشتن به عرصه های مختلف می توان متوجه شد که هرگز دنبال کسب جایزه و ساختن فیلم های جشنواره ای نبوده و نیست،وی اخیرآ با کارگردانی برنامۀ پرطرفدار و جذاب خندوانه توانسته این موضوع را به اثبات برساند.

برنامه خندوانه کاری از رامبد جوان است که سری اول آن سال گذشته از شبکه نسیم به روی آنتن رفت. اکنون مدتی است که خندوانه ی جدید در حال پخش می باشد، این برنامه در اصل برنامه ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است. همچنین از هنرمندان محبوب و معروف دیگری نیز بی بهره نمانده است.

در سری اول از این برنامه هنرمندان زیادی از عرصه سینما و تلویزیون حضور داشتند. خندوانه قصد دارد تا فرهنگ شوخی کردن را بررسی کند و شکل صحیح و عمومی آن را پیدا کند و آن را ترویج بدهد. خندوانه ایها معتقد هستند که اگر ما در یک روز اصلا نخندیم اون روز، روز بدی بوده. پس بیاید با هم یاد بگیریم که چطور می شود شاد بود و خندید و این امر مهم را به دیگران هم سرایت داد.

رامبد جوان در اول دی ماه سال 1350 از خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. او در یک برنامه رادیویی در مورد انتخاب اسمش گفته بود که بچه دوم و بچه آخر خانواده است و خواهرش پوپک هفت و نیم سال از او بزرگتر است. او گفته رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است.

 تئاتر شروعی برای ورود به به عرصه نمایش و فعالیت های هنری این کمدین محبوب بود. او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده و از سال 1373 به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است. اولین کارگردانی اش در تئاتر هم تئاتری برای معلولین بوده که به گفته خودش بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. او در همین سال در مجموعه صرفه جویی در آب کارش را در تلویزیون شروع کرد و سپس در برنامه نوروز 74 نقش آفرینی داشت.

پس از ن در سال 74 در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام نقش کوتاهی داشت که در نهایت باعث مورد توجه قرار بگیرد و همان سال در مجموعه فروشگاه به کارگردانی احمد بهبهانی نقش آفرینی کند. جوان همچنین بین سال های 74 و 75 در مجموعه نوعی دیگر بهروز بقایی هم حضور داشت.

خانه سبز سکوی پرشی برای معروف شدن

فرید صباحی یا فرید جینگلبرد نامی بود که در سال های پخش یکی از پرطرفدارترین سریال های دهه هفتاد از دهان همه مردم شنیده می شد. سریال "خانه سبز" با هنرمندی خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی، اکرم محمدی، مرحومه حمیده خیرآبادی ، آتنه فقیه نصیری و البته رامبد جوان ، روایتی خودمانی و شیرین بود از رابطه چند خانواده با مزه که در یک ساختمان زندگی می کردند و هر بار برای هر کدام اتفاقی رخ میداد و دیگران با همکاری و همدلی آن مشکل را برطرف می کردند. حالا همه چیز دست به دست هم دادند تا بازیگر جوان و خونگرم که تازه خود را در اول راه می دید برای همه شناخته شده باشد. رامبد جوان را باید یک بازیگر تلویزیونی دانست.

رامبد جوان مجری محبوب و کارگردان برنامۀ پرطرفدار خندوانه که این روزها فضایی شاد و مفرح و بین خانواده ها ایجاد کرده است با انتشار عکسی قدیمی در اینستاگرامش به نکتۀ جالبی از این عکس اشاره کرد که در ادامه میبینید.

رامبد جوان با انتشار عکس زیر نوشت:

سلام این عکس باحال و عزیز مدتیه داره دست به دست می چرخه!!! از دیدن رفقا در اون سالها احساساتی شدم. فقط یه نکته ی ظریف داره....

اون آقا من نیستم، همین. از رضا می پرسم که ایشون کیه

رامبد جوان در اول دی ماه سال 1350 از خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. او در یک برنامه رادیویی در مورد انتخاب اسمش گفته بود که بچه دوم و بچه آخر خانواده است و خواهرش پوپک هفت و نیم سال از او بزرگتر است.

رامبد جوان همیشه به دنبال کارهای مردم پسند و خوش ساخت بوده و از جراتش در پا گذاشتن به عرصه های مختلف می توان متوجه شد که هرگز دنبال کسب جایزه و ساختن فیلم های جشنواره ای نبوده و نیست،وی اخیرآ با کارگردانی برنامۀ پرطرفدار و جذاب خندوانه توانسته این موضوع را به اثبات برساند.

برنامه خندوانه کاری از رامبد جوان است که سری اول آن سال گذشته از شبکه نسیم به روی آنتن رفت. اکنون مدتی است که خندوانه ی جدید در حال پخش می باشد، این برنامه در اصل برنامه ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است. همچنین از هنرمندان محبوب و معروف دیگری نیز بی بهره نمانده است.

در سری اول از این برنامه هنرمندان زیادی از عرصه سینما و تلویزیون حضور داشتند. خندوانه قصد دارد تا فرهنگ شوخی کردن را بررسی کند و شکل صحیح و عمومی آن را پیدا کند و آن را ترویج بدهد. خندوانه ایها معتقد هستند که اگر ما در یک روز اصلا نخندیم اون روز، روز بدی بوده. پس بیاید با هم یاد بگیریم که چطور می شود شاد بود و خندید و این امر مهم را به دیگران هم سرایت داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bqv7