پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/23 03:58
کی روش
کد خبر: 27296

وزیر ورزش: باید اجازه داد تا کی‌روش کار خود را آغاز کند| کارشناس کشتی نیستم

وزیر ورزش و جوانان درباره حضور کارلوس کی‌روش در تهران به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: باید اجازه داد تا کی‌روش کار خود را شروع کند و اگر نکاتی باشد، فدراسیون توضیح می‌دهد.

 سیدحمید سجادی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حضور کی روش در تهران گفت: اخباری که درباره سرمربی تیم ملی وجود دارد در حد همین مواردی است که در رسانه‌ها منتشر شده و باید اجازه داد تا کار خود را شروع کند و اگر نکاتی باشد، فدراسیون توضیح می‌دهد.  

وی در پاسخ به ارزیابی نتیجه ضعیف کشتی گفت: من کارشناس کشتی نیستم که بخواهم من ارزیابی کنم، اما منتظر هستیم تا فدراسیون بازگردد و توضیح خواهند دادند. همچنین منتظر تحلیل و  واکاوی کارشناسان کشتی هستیم.

وزیر ورزش گفت: در وزارت ورزش معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در حال پایش هستند. خانواده ورزش و اهالی کشتی دوست داشتند تا مدال طلا هم بین این مدال‌ها باشد اما قضاوت و کارشناسی به‌عهده کارشنان امر است و منتظریم که تحلیل را به ما بدهند.

سجادی خاطرنشان کرد: تا المپیک پاریس دورخیز می‌کنیم که سهمیه‌های المپیک را بگیریم و امید ما به المپیک ٢٠٢۴ است و باید در این یکی دو سال فراز و فرودها را به نحوی پشت سر بگذاریم که در بالاترین آوردگاه جهانی به آن اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم.

منبع: شهر آرانیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45an8o