چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/21 14:23
علی دایی | همسر علی دایی | همسر اول علی دایی | دختر علی دایی
کد خبر: 27168

دختر علی دایی عکس های پدرش را از فضای مجازی پاک کرد | دعوای علی دایی با دخترش بر سر همسر اولش

دنیز دایی دختر علی دایی بعد از مصاحبه چدرش در مورد وضعیت ازدواجش در فضای مجازی واکنش نشان داد

علی دایی ملقب به شهریار فوتبال ایران و رکورد دار گل ملی زده شده در آسیا و دنیا می باشد. علی دایی در زندگی شخصی خود تا الان دو مرتبه ازدواج کرده است و دو فرزند دختر به نام دنیز و نورا دارد. علی دایی در مصاحبه ای با عادل فردوسی پور اعلام کرد که کلا یک مرتبه ازدواج کرده است و دو دخترش از همسرش است و بعد از پخش این مصاحبه دنیز دایی دختر بزرگ ایشان که انگلستان زندگی میکند واکنشی نشان داد. 

علی دایی

علی دایی

دنیز دایی عکس های پدرش را از پیج اینستاگرام خود پاک کرد و با انتشار یک عکس از مادرش رونمایی کرد. ولی به تازگی چند عکس از پدرش را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

علی دایی بالاخره در مورد ازدواج و 2 دخترش صحبت کرد

علی دایی دومین گلزن برتر جهان و چهره محبوب فوتبال ایران در آخرین مصاحبه خود با عادل فردوسی پور گپ و گفت صمیمانه ای داشت و پس از سال ها سکوت خود را شکست و درباره زندگی خصوصی و فرزندانش صحبتهایی مطرح کرد که تا به حال در جای دیگری به آنها نپرداخته بود. در ادامه این بخش از نمناک صحبت های علی دایی در مورد شایعه ازدواج دوباره اش را می خوانید.

پاسخ علی دایی به شایعات مربوط به ازدواج دومش

شهریار فوتبال ایران که دوره پر فرازونشیبی را در فوتبال ایران پشت سر گذاشته و امروز تبدیل به یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در ایران شده است، در گفت و گوی خود با عادل فردوسی پور به شایعه دوبار ازدواج کردنش پایان داد و گفت:

من تو زندگیم یک بار ازدواج کردم، این مسئله که من دو بار ازدواج کردم، به هیچ عنوان درست نیست، سال 1383 ما ازدواج کردیم و من الان تو زندگیم دو تا دختر دارم که این دو تا دختر همه چیز من هستند.

علی دایی در ادامه صحبت هایش در مورد دو دختر خود گفت:

دختر بزرگم اسمش دنیز و در انگلیس درس می خونه و کالج می ره و انشالله یه سال دیگه دانشگاه می ره، بعد از اون هم نوراست که با منه اونم داره تحصیلاتش رو می گذرونه تا ببینیم خدا چی می خواد، دنیز 16 سالشه و نورا 11 سالشه، نورا به من پدر میگه و دنیز به من بابا میگه. نورا و دنیز از سه سالگی زبان انگلیسیشون عالیه و نورا داره آلمانی هم یاد میگیره اما زیاد آلمانی رو علاقه نداره و عاشق اینه که زبان کره ای یاد بگیره


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3woed6