چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/21 06:12
روناک یونسی| بیوگرافی روناک یونسی
کد خبر: 27121

طلاق روناک یونسی بازیگر از همسرش تایید شد| عکس همسر اول روناک یونسی

طلاق روناک یونسی بازیگر از همسرش محسن میری در کانادا تایید شد.

 روناک یونسی دی ماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده است. روناک یونسی دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد. روناک یونسی جز بازیگران جنجالی و حاشیه ساز زن سینما و تلوزیون ایران بوده است . روناک یونسی با همسرش محسن میری سال گذشته به کانادا مهاجرت کرده است .ماجرای رفتارهای روناک یونسی نیز حواشی زیادی داشت .

روناک یونسی

روناک یونسی در پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری هم بازیگر بود. 

روناک یونسی متولد دی 1359 در تهران  است. روناک یونسی سه خواهر دارد، مادر روناک یونسی فرهنگی و مدیر دبیرستان دخترانه است.  روناک یونسی  دو فرزند پسر دارد.

پس از سال ها زندگی مشترک روناک یونسی با همسرش «محسن میری» در خارج از ایران به جدایی ختم شد و این دو به عکس های دونفره خود هم رحم نکردند.

بعد اینکه اخباری از جدایی این زوج از چند هفته پیش به گوش میرسید، حالا هر دو با حذف تمام تصاویر مشترک، تلویحا این خبر طلاق رو تایید کردند.

روناک یونسی

ازدواج اول روناک یونسی با بازیگر

روناک یونسی اول بار در سال 1388 وقتی 29 ساله بود با «علیرضا قربانی» هم بازی خود در سریال «رستگاران» آشنا و ازدواج کرد

با این حال این زندگی دو سال بیشتر دوام نداشت و از هم جدا شدند

روناک یونسی

عکس همسر اول روناک یونسی

ازدواج دوم روناک یونسی با مدل

خانم یونسی در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با یک بازیگر مبتدی و مدل معروف بنام «محسن میری» 26 ساله ازدواج کرد که با هم 5 سال فاصله سنی داشتند.

 ثمره این زندگی دو پسر بنام های «مهرسام» و «مهراز» می باشد.

جدایی روناک یونسی از همسرش محسن میری

جدایی روناک یونسی در سکوت خبری

بتازگی در روزهای آخر تابستان 1401 روناک یونسی ابتدا تمامی عکس های مشترک خود با همسرش «محسن میری» را از اینستاگرام حذف کرد.

مدتی بعد، محسن میری هم تقریبا همه عکس های مشترکشان را از پیج خود حذف کرد تا تلویحا خبر جدایی این زوج تایید شده باشد.

روناک یونسی

وقتی رسما روناک یونسی تایید کرد

خانم یونسی بعد از حذف تصاویر مشترک خود با همسرش نوشت؛تو صد سالگی هم اگر به این نتیجه رسیدید که انجام کاری کیفیت زندگیتون رو بهتر میکنه، بلافاصله اون کار رو انجام بدید. هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

باید منتظر ماند و دید، این زوج صرفا از هم قهر کردند یا واقعا جدایی حتمی است و میخواهند مسیر متفاوتی برای زندگی خود انتخاب کنند.

روناک یونسی

دل نوشتی قدیمی روناک یونسی

خانم یونسی سابقات در وصف همسرش «محسن میری» نوشته بود؛

من بدون تو مثل پیتزای بدونِ پنیر پارمسانم، بدون تو مثل شیرکاکائوی بدون کیکم، من بدون تو مثل ادبیاتِ بدون شعرم، مثل ماکارونی بدون ته‌دیگ‌ سیب‌زمینی ام، مثل جاده‌ی شمال بدون آهنگ قمیشی‌ام، من بدون تو مثل کسر با مخرج صفرم، بدون تو مثل نقاشیِ بدون رنگم، مثل صبحِ بدون چایی‌ و قهوه ام…

کوتاه از روناک یونسی

روناک یونسی متولد 9 دی 1359 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صنعتی و دبپلم گرافیک بوده و فوق دیپلم عکاسی نیز دارد.

روناک یونسی

اولین بار سال 1386 با سریال «زمین آسمانی» جلوی دوربین رفت و با سریال «رستگاران» به شهرت رسید، آخرین تجربه بازی او سریال «آسپرین» سال 1395 می باشد.

محسن میری متولد 20 آباد 1364 در تهران ، مدل و بازیگر تلویزیون است.

او فعالیت خود را از تناسب اندام و سپس مدلینگ شروع کرد ، مدتی در عرصه بازیگری حضور داشت اما حالا مربی فیتنس فعال در ایران و خارج از کشور می باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqjoq