دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/03 07:31
مهران مدیری | همسر مهران مدیری | ازدواج مهران مدیری
کد خبر: 41595

مهران مدیری از همسر خود رونمایی کرد | عکس دیده نشده از مهران مدیری و همسر جوانش

عکس منشتر شده از مهران مدیری در کنار این خانوم جوان برایش دردسر ساز شد

مهران مدیری بازیگر پر حاشیه این روز ها است.مهران مدیری فیلم های زیادی ساخته است.مهران مدیری کارگردان حرفه ای است.مهران مدیری ماه فروردین به دنیا آمده است. عکس زیر را مهران مدیری از خود منتشر کرده است.

 

مهران مدیری

بیوگرافی و تصاویر مهران مدیری

نام : مهران

نام خانوادگی : مدیری

تاریخ تولد : 18 فروردین 1346

محل تولد : تهران

فرزندان : فرهاد و شهرزاد

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مهران مدیری

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.   

جهت مشاهده عکس مهران مدیری و همسرش اینجا کلیک کنید .....

ورود به دنیای بازیگری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

مهران مدیری

باغ گیلاس

مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مهران مدیری

پرواز 57

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران، نادر سلیمانی و نصرالله رادش از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

 ساعت خوش

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را در عرصه طنز فراهم آورد. ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد ، مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. حمید لولایی، رضا عطاران، رضا شفیعی جم و نادر سلیمانی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند. پخش مجموعه ساعت خوش دراوج خودش متوقف شد طوری که عوامل و بازیگران این سریال را هم شوکه کرد، مهران مدیری بعد از این سریال برای مدتی ممنوع التصویر شد.

مهران مدیری

پاورچین

مدیری پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14 ، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت. مدیری در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. پیمان قاسمخانی سرپرستی نویسندگان این سریال را به عهده داشت، سریال درباره مردی به نام فرهاد(مهران مدیری) برره ای است که برای تحصیل به تهران آمده و با مهتاب ازدواج میکند و داماد سرخانه میشود. جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و سحر ذکریا از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند.

نقطه چین

مدیری در سال بعد یعنی در سال 1382 طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و با استقبال خوب مردم روبرو شد، رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد طوری که بیشتر مردم این سریال را با نام بامشاد میشناختند. مهران مدیری همانند کارهای قبلی خود در این مجموعه به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی حضور داشت و نقش اردلان پشندی را ایفا کرد. سعید پیردوست، سیامک انصاری و محمدرضا هدایتی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

 

جهت مشاهده عکس مهران مدیری و همسرش اینجا کلیک کنید .....

مدیری بعد از ساخت سریال دردسر والدین در سال 1384 طنزی متفاوت به نام شب هایی برره را کارگردانی کرد ، این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می افتد. اصطلاحات وکلمات جدیدی که توسط نویسندگان این مجموعه ساخته و در سریال به کار برده میشد تا مدتها بر سر زبان مردم بود و به جرات می توان گفت این مجموعه طنز یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طنزهای چند دهه اخیر صدا و سیمای ایران بود.  

مهران مدیری

 سیامک انصاری، مهران مدیری و شقایق دهقان

او در سال 1385 مجموعه طنز باغ مظفر را ساخت، این سریال با آنکه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد ولی نتوانست به اندازه شب های برره موفق باشد. داستان سریال درباره دو خان است که در یک باغ زندگی میکنند و به خاطر اختلاف سلیقه با مشکلاتی مواجه میشوند که داستان سریال را جذاب میکند. مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی نقش مظفرخان را بازی میکند که دو فرزند دارد که نقش آن ها را سیامک انصاری و سحری جعفری جوزانی بازی میکنند

بازیگرانی که با مهران مدیری کارشان را شروع کردند

مهران مدیری یکی از چهره های نام آشنای تلویزیون است که سالهای زیادی از اولین حضورش در دنیای هنر میگذرد و همچنان طرفداران خاص خودش را دارد. این بازیگر ، خواننده ، مجری و تهیه کننده کشورمان یکی از موفق ترین های دنیای هنر است که بسیاری از هنرمندان مشهور این روزهای سینما و تلویزیون کارشان را با او آغاز کردند.

نوروز 72 اولین تجربه سریال سازی مهران مدیری به همراه داریوش کاردان بود که بسیاری از بازیگران مشهور این روزهای دنیای هنر برای اولین بار با این سریال به دنیای تصویر وارد شدند و ادامه راهشان با مهران مدیری هموارتر شد.

این بازیگران با مهران مدیری ستاره شدند

اولین تجربه های تصویری مهران مدیری مربوط به سریال پرواز 57 و نوروز 72 بود که در سال 72 روی آنتن شبکه یک سیما رفتند.

مهران مدیری مهمان برنامه هفت شد

بعد از اخبار ضد و نقیضی که برای انتخاب مجری برنامه هفت وجود داشت بالاخره اجرای این برنامه به رضا رشیدپور رسید و این برنامه با حضور مجری حالا خورشید روی آنتن رفت. مهران مدیری که پیش تر گفته میشد مجری برنامه هفت خواهد بود ، مهمان رضا رشیدپور در این برنامه شد و گفتگوی جذابی را در برنامه هفت رقم زد.

فاش شدن از سیر تا پیاز برنامه دورهمی با مهران مدیری در هفت

مهران مدیری در ابتدای این گفتگو به رشیدپور برای اجرای این برنامه تبریک گفت و از داشتن سواد رسانه ای رشیدپور تعریف کرد و در ادامه پاسخگوی سوالات مجری برنامه بود. مجری برنامه هفت اولین سوال خود از مهران مدیری را اینگونه مطرح کرد و گفت :از ما خواسته اند که از شما بپرسید شما پشتتون به کجا گرم است که این همه در تلویزیون انتقاد میکنید و کسی با شما کاری ندارد که مهران مدیری گفت :پشت من به جایی گرم نیست ، من لذتش را میبرم و رنجش را هم میکشم . من در جلسات متعدد با تلویزیون خواهش کردم که اجازه بدهند من درباره مشکلات مردم صحبت کنم و در صحبت هایم فقط درباره گرفتاری های مردم میگویم و مشکلاتی نظیر پلاسکو و زلزله که اصلا کم اهمیت نیستند.

رضا رشیدپور سوال بعدی خود را اینگونه مطرح کرد و گفت :خیلی ها میگویند مهران مدیری با کلی درآمد از دورهمی ، با لباس ها و ساعت هایی خاص اصلا نمیتواند مشکلات مردم را درک کند و فقط نمایش بازی میکند درباره این موضوع صحبت کن که مهران مدیری گفت:عجب ، پس این حرفها را هم درباره من میزنند ، پس از فردا باید با شلوار پاره برنامه را اجرا کنم و ادامه داد :من در تمام دوران کودکی و نوجوانی و تا همین چند سال پیش فقر را با تمام وجودم لمس کرده ام ، من کارگرزاده ام و کارگری هم کرده ام و بیشتر از همه با دردها آشنا هستم.

رشیدپور در تکمیل صحبت های مهران مدیری گفت:وقتی با ماشین های مدل بالا و بادیگارد برای اکران فیلم رفتید ، این طبیعی است که مردم حرف های شما را ضد و نقیض بپندارند که مجری دورهمی گفت :در همه جای دنیا این حرفها وجود دارد و این تصورات یک سری از آدم ها است اما من هم مثل خیلی از مردم رنج کشیده ام و همه این مراحل را گذرانده ام ، به نظرم مردم آدم تقلبی را خیلی خوب میشناسند.

مهران مدیری ادامه داد :من افتخار میکنم که کارگر زاده ام و اینجا جایش نیست که از مشکلات زندگی ام بگویم و اگر بگویم که این 50 سال را چگونه گذراندم محال است اشکتان درنیایید ، من هم مثل خیلی از آدم ها مشکلات را چشیده ام .

درآمد میلیاردی دورهمی و دستمزد مهران مدیری

سوال بعدی مجری برنامه هفت درباره درآمد میلیاردی دورهمی بود و از مهران مدیری خواست درآمدش از برنامه دورهمی را بگوید که گفت :درآمد برنامه دورهمی بخاطر وجود اسپانسر و تولیدی بودن شرایط ویژه ای دارد و نمیشود درباره رقم دقیق آن توضیح داد ، وقتی پای اسپانسر وسط باشد شما یک دریافتی چند وجههی دارید و درآمد میلیاردی خیلی مبالغه آمیز است و به کنایه گفت برای هر برنامه دورهمی 800میلیون دستمزد می گیرم و این رقم اعلامی مهران مدیری با واکنش رشیدپور روبرو شد و گفت 800میلیون در ماه معقول است و مدیری در تکمیل این صحبت گفت :قطعا از این مبلغ خیلی کمتر است.

 مهران مدیری مهمان خندوانه در شب عید فطر

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان امشب 24 خرداد 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم میرود . رامبد جوان در ویژه برنامه خندوانه در شب عید سعید فطر میزبان یکی از چهره های مشهور سینما و تلویزیون خواهد بود.

مجری سرشناس برنامه دورهمی بالاخره دعوت رامبد جوان را پذیرفت و شبی متفاوت را در برنامه خندوانه رقم زد.

مهران مدیری مهمان ویژه خندوانه

صفحه رسمی برنامه خندوانه با انتشار پستی خبر از حضور مهران مدیری در برنامه امشب خندوانه داد.

مهران مهمان برنامه خندوانه شد

صفحه برنامه دورهمی با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت :مهران مدیری، مهمان ویژه برنامه عیدانه خندوانه . مهران مدیری، کارگردان محبوب سینما و تلویزیون، در ویژه برنامه عید فطر خندوانه مهمان رامبد جوان است. اصلااااا این برنامه فوق العاده رو از دست ندییییین .....

ویژه برنامه عید فطر خندوانه، پنج شنبه ساعت 11 شب از شبکه نسیم پخش میشه.

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه در شب عید نوروز 29 اسفند 1396 مهمان ویژه برنامه دورهمی شد و این برنامه بالاترین میزان تماشاگر را داشت و یکی از متفاوت ترین برنامه های دورهمی بود.

مهران مدیری یکی از چهره های همه فن حریف دنیای هنر است که در زمینه بازیگری ، کارگردانی ، خوانندگی ، طراحی صحنه ، اجرا ، صداپیشگی و تهیه کنندگی فعالیت هایی را انجام داده است و یکی از کارگردان هایی است که سریال های طنز او بیشترین بیننده را در تلویزیون دارد.

از آثار طنز او میتوان به این موارد اشاره کرد :ساعت خوش، پاورچین، جنگ 77، پلاک 14،نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، 90 شب،مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما؟،ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه .

اجرای برنامه دورهمی جدیدترین کار تلویزیونی مهران مدیری بود که در سه فصل برای شبکه نسیم تدارک دیده شده بود.

دستمزد 30 میلیونی مهران مدیری برای هر شب دورهمی

قبلا خبری در مورد دستمزد مهران مدیری شنیده بودیم که تکذیب شد اما واقعا مهران مدیری برای اجرای هر شب از دورهمی چقدر میگیرد؟

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با صورت حساب کلانی همراه شده و این بازیگر و کارگردان و مجری صرفاً برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی دستمزدی 30 میلیون تومانی دریافت می کند که در نوع خود یک رکورد در طول تاریخ صداوسیما محسوب می شود.

مهران مدیری

دستمزد نجومی مهران مدیری در دورهمی

«دورهمی» که دومین برنامه مهران مدیری پس از بازگشت به تلویزیون محسوب می شود، برخلاف روال مرسوم سال های اخیر تهیه کنندگی اش برعهده این کارگردان نیست و هاشم رضایت تهیه کنندگی این تاک شو را برعهده دارد؛ تاک شویی که در ابتدا کارگردانش مهراب قاسم خانی بود اما پس از اعلام ممنوع التصویری اش، مهران مدیری کارگردانی این مجموعه را نیز برعده گرفت.

 

برنامه «دورهمی» برای شب های آخر هفته ها تدارک دیده شده و در سال جدید پنج شب (شنبه تا چهارشنبه) در هفته برنامه «خندوانه» و پنجشنبه ها و جمعه ها برنامه «دورهمی» به تماشاگران شبکه نسیم ارائه می شود اما رونمایی از دورهمی با حواشی فراوانی همراه بود تاکنون نیز ادامه دارد و حذف قاسم خانی از تیم تولید این برنامه و اعتراضات مکررش نسبت به این تصمیم، تنها یکی از این حواشی بود.

 

 

پیش از حذف قاسم خانی دکور این برنامه جنجال آفرین شده بود، چرا که جزیی ترین اجزای صحنه و حتی برخی جزئیات اجرا در «دورهمی» عیناً از «شب های طنز با کاپیل / Comedy nights with Kapil» کپی شده بود. حتی میز عجیب مهران مدیری و ننشستن در بین جمعیت در دورهمی و در نظر گرفتن جایگاه اختصاصی برای او نیز کپی از این سریال هندی بود که به واسطه عدم به کارگیری خلاقیت در اجرا، فاقد کف جذابیت برنامه هندی نیز شد.

 

«دورهمی» با نقش آفرینی مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری و مهران رنجبر در کنار حضور مهمانان و گفت وگوی مهران مدیری با آنها، فرصتی برای رقابت مهران مدیری و رامبد جوان و البته احیای مهران مدیری بود که حتی با «در حاشیه» نیز نتوانست به موقعیت گذشته اش بازگردد، به گونه ای که اساساً در فصل دوم «در حاشیه» به شکل جدی توجه مخاطبان را جلب نکرد و دیده نشد.

 

با این حال «دورهمی» نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت این برنامه نیز به یک برنامه روتین و البته بسیار پرهزینه برای صداوسیما تبدیل شد. میزان درآمد و هزینه های دقیق برنامه «دورهمی» برای عموم ناظران مشخص نیست اما بر اساس شنیده های «تابناک»، مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی 30 میلیون تومان دستمزد دریافت می کند که در طول هر ماه معادل 240 میلیون تومان می شود.

 

طبیعتاً این دستمزد در نوع خود بی سابقه است و با این رقم، «دورهمی» برای مهران مدیری منطق اقتصادی بسیار جدی دارد. تلاش «تابناک» برای تماس با تهیه کننده «دورهمی» و دریافت لیست دستمزدها و هزینه های این برنامه بی نتیجه مانده اما تا این جای مدیری با دستمزدی کلانی که برای اجرای نه چندان ویژه این برنامه دریافت می کرد، رکوردار گران ترین مجری تاریخ صداوسیما از بدو تاسیس تاکنون است.

گفتگوی جذاب نیما شعبان نژاد در دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 27 فروردین ماه 98 با حضور نیما شعبان نژاد بازیگر سریال دوپینگ روی آنتن رفت. این برنامه که قرار بود هفته گذشته پخش شود با یک هفته تاخیر به آنتن شبکه نسیم رسید و مهمان خانه های مردم شد.

نیما شعبان نژاد بازیگر جوانی که در خندوانه گل کرد و با بازی در سریال ممنوعه بیشتر شناخته شد نوروز امسال با سریال دوپینگ در کنار مردم بود و شب گذشته گفتگوی جذابی را با مهران مدیری رقم زد.

خاطرات نیما شعبان نژاد در دورهمی

نیما شعبان نژاد متولد سال 66 است و لیسانس کارگردانی تئاتر دارد و درباره آغاز فعالیت حرفه ای اش گفت:من کنکور گرافیک شرکت کردم و شمال دانشگاه سراسری قبول شدم اما به خانواده ام میگفتم که قبول نشدم چون به کارگردانی علاقه داشتم و سال 85 که وارد دانشگاه شدم و چند سال بعد بازیگری تئاتر را شروع کردم و کار رسمی تئاتر را با قطب الدین صادقی در سال 88 آغاز کردم و نمایش مرگ در می زند را کارگردانی کردم و حدود 12 تا نمایش را کارگردانی کردم و سالهای پیش یک نمایش دو زبانه ایرانی آلمانی ساختم که خیلی تشویق شد.

این بازیگر دوپینگ که در آلمان متولد شده است در این برنامه از 1 تا 10 به زبان آلمانی شمرد و گفت با وجود اینکه پدرم خیلی به این زبان مسلط است من اصلا آلمانی بلد نیستم.

خاطره مهران مدیری از پرخوری نیما شعبان نژاد

مهران مدیری درباره همکاری با نیما شعبان نژاد گفت:نیما سرکار همه کار انجام میدهد به جز کارش و سر هیولا که کار میکردیم اولین روز سر ناهار همدیگر را دیدیم و دیدم فقط 7 قاشق برنج کشیده است و وقتی از او سوال کردم گفت من خیلی مراقب هیکلم هستم و من خیلی تشویقش کردم اما بعدش دیدم که هرچی سرصحنه بود را خورد، 11 پرس زرشک پلو، تمام آلبالو پلوهایی که من آورده بودم، سه تا ظرف سالاد، 10 کیلو میوه، نوشابه، چایی و هلو خورد و دوباره درخواست خوراک مرغ کرد و من تابحال همچین کسی رو ندیده بودم.

پاسخ فرزاد حسنی به حواشی ایجاد شده در مورد توهین اش به مهران مدیری

فرزاد حسنی در گفت وگویی اعلام کرد که صوت منتسب به او درباره مهران مدیری مربوط به جشنواره فیلم فجر سال 93 است و با او مشکل و اختلافی ندارد.

خبرآنلاین:فرزاد حسنی مجری با سابقه تلویزیون در گفت وگو با یک برنامه اینترنتی درباره ماجرای صوتی که از او این روزها در حال پخش در فضای مجازی است و در آن اجرای مهران مدیری و شوخی هایش را مورد انتقاد قرار می دهد، توضیح داد.

حسنی در این باره گفت:«این صوت متعلق به جشنواره فیلم فجر سال 93 است و من در آن زمان جشنواره فیلم فجر را برای رادیو گزارش می کردم و آن زمان هم در حال گزارش اختتامیه جشنواره با اجرای مهران مدیری بودم و یک شیطنتی بود که از سوی برخی افراد انجام شد و این سخنان را به برنامه «دورهمی» مهران مدیری نسبت دادند.»

او افزود:«من با مهران مدیری هیچ مشکلی ندارم و حتی در اکران خصوصی فیلم او هم شرکت کردم، به زودی هم در برنامه «دورهمی» حاضر خواهم شد و با او به گفت وگو خواهم پرداخت.»

اکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش:

شهرزاد مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر مهران مدیری گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر مهران مدیری و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

شهرزاد مدیری هم در واکنش به این عکس گفت:جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا بخاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.

ماجرای ماری که مهران مدیری بزرگش کرد

شامگاه دوشنبه 6 شهریور ماه مهران مدیری مهمان برنامه ستاره سینما با اجرای کیوان کثیریان و همراهی امیر پوریا بود. در این برنامه که به صورت زنده و با حضور تماشاگران در پردیس سینمایی کوروش اجرا شد ، مهران مدیری پاسخگوی سوالات مجریان برنامه بود.

در بخشی از گفتگو در این برنامه ، مهران مدیری به شروع فعالیت حرفه ای در تئاتر اشاره کرد و درباره کار در تئاتر در اوایل انقلاب و مشکلاتی که بخاطر اجرای یک نمایش برایش رخ داد صحبت کرد و به ماجرای کتک خوردن از حراست تالار وحدت اشاره کرد و به این موضوع پرداخت که بعد از فیلم ساعت خوش همه عوامل فیلمش ممنوع الکار شدند و در ادامه صحبت هایش به حضور در جبهه اشاره کرد.

ماجرای بادیگاردها و ماری که هم خانه مهران مدیری است

در شبی که مهران مدیری مهمان این برنامه بود از ماری صحبت کرد که با آنها در خانه شان زندگی میکند و از ماجرای بادیگاردهایشان پرده برداشت.

مهران مدیری ادامه داد:در روزی که به مشهد رفته بودم برای اکران فیلم ساعت 5 عصر واقعا هرچه نیروی امنیتی بود فراهم کرده بودند و اینقدر ازدحام و مهربانی زیاد بود که آدم متحیر میشد و نیاز بود چند نفر برای حمایت از من کنار من حرکت کنند و اینجا باید بگویم که من واقعا بادیگارد ندارم و آنها نیروهای حفاظتی بودند که کنار همه اشخاص در مکان های شلوغ قرار میگیرند و این مساله که من بادیگارد دارم دستاورد فضای مجازی است که حقیقت ندارد.

مهران مدیری در بخشی از گفتگویش در برنامه به ماری اشاره کرد که در فیلم همیشه پای یک زن در میان است از آن استفاده کرده بود و ادامه داد من یک مار در خانه ام دارم که از 11 پیش با من زندگی میکند ، من حمامش میکنم ، دستشویی می رود و خودش سرجایش می خوابد و خلاصه دنگ و فنگ زیاد دارد و مجری برنامه با تعجب افزود :پس او هم یک بازیگر است.

مجری سرشناس برنامه دورهمی در این برنامه و در حضور مردم از شرایط زندگی اش صحبت کرد و گفت :من یک زندگی معمولی دارم و از سالهای دور برای این زندگی کار کرده ام و هرکاری فکر کنید انجام داده ام و خداراشکر زندگی خوبی دارم و پسر و دختر خوبی دارم. پسرم فرهاد مشغول آهنگسازی است و دخترم شهرزاد طراحی لباس میخواند.

مهران مدیری در بخشی از صحبت هایش در این برنامه به فیلم ساعت 5 عصر اشاره کرد و درباره نقشی که قرار بود در فیلم ضیافت مسعود کیمیایی بازی کند صحبت کرد.

مهران مدیری متنی را به مناسبت سالگرد مرحوم شکیبایی در صفحه رسمی فیس بوک مهران مدیری منتشر کرد:

مهران مدیری در یادداشتی که در کتاب مرحوم خسرو شکیبایی منتشر شده به تمجید از مرحوم شکیبایی پرداخته است. مدیری دراین یادداشت نوشته است:

از روزی که او را شناختم و از اولین باری که او را دیدم، حالش خوب نبود. اصولا هیچ وقت حالش خوب نبود. منظورم بدحالی جسمانی اش نیست. احساس خوشبختی درونی نداشت. از آن آدم های غمگینی بود که ذاتا اندوه را در خود داشت. این در صدایش بود. در لحن گفتارش بود، در چشمانش بود و در حرکت دستانش. شاید با همین اندوه درون، احساس شادی داشت و با همین دلمشغولی های درون، خودش را زنده نگه می داشت. دوست داشت تنها باشد. دوست داشت خلوت باشد. دیگران را به خود راه نمی داد. هرگز نفهمیدم چه چیزی خوشحالش می کند و چه زمانی حالش خوب است.

برای بازی در پاورچین به او تلفن زدم. رفتم خانه اش و نشستیم به درد دل. در همه جای خانه بود. مجسمه اش، عکس هایش، نقاشی هایی که از چهره او کشیده بودند، جوایزی که گرفته بود. تصویر آدم های مهمی که با او کار کرده بودند. و نقطه درخشان کارنامه اش، هامون . همه جا پر از او بود و او غمگین، مثل کودکی بود که توسط خداوند تنبیه شده باشد. یک بغض نهفته که در گلوی او بود و نمی دانم چرا. گفت که می آید و در پاورچین بازی می کند. فردا به محل فیلمبرداری ما آمد و حرف زدیم. می دانستم که نمی آید. حوصله نداشت، حقیقت را نمی گفت که دل مرا نشکند حوصله نداشت و رفت. چند سال گذشت.

برای بازی در مرد هزار چهره به او تلفن زدم و در یک روز برفی دوباره به محل فیلمبرداری ما آمد. غمگین تر، شکسته تر و بی حوصله تر.

مدیری در ادامه یادداشت خود نوشته است:

باز هم می دانستم که نمی آید. با هم حرف زدیم. حوصله نداشت. باز هم نمی خواست که دل مرا بشکند. بهانه آورد و باز هم حوصله نداشت و رفت. نزدیک درب خروجی برگشت، مرا بوسید و گفت:من همیشه یک بازی به تو بدهکارم، و رفت، برای همیشه رفت . روزی که برای خاکسپاری رفتم، و هزاران نفر آمده بودند تا این پیکر غمگین را به خاک بسپارند و مردم فراوانی که دوستش داشتند و می گریستند. و مردم فراوان دیگری که آمده بودند با هنرمندان مورد علاقه شان عکس بگیرند و عده فراوان هنرمندانی که سعی داشتند به دیگران بفهمانند که ما بیشتر از شما با ایشان دوست بودیم، و در این هیاهوی عظیم ، آخرین جمله او را دوباره شنیدم که می گفت:من همیشه یک بازی به تو بدهکارم ......... مطمئنم در بهشت، روزی با او کار خواهم کرد. احتمالا در یک تئاتر مشترک که آنجا دیگر، حوصله دارد، حالش خوب است و غمگین نیست.

گلایه های سعید پیردوست از عرصه هنر

بازیگر فیلم سینمایی «سربازهای جمعه» افزود:ما در حال حاضر مشکلات زیادی را در جامعه هنری مان داریم؛ از شرایط بسیار بد دستمزدها گرفته تا فیلمنامه های به شدت ضعیف و سردستی، همگی آسیب های جدی را به آثار تولید شده در سینما و تلویزیون وارد ساخته اند؛ جدا از این ها شرایطی در سینمای ما به وجود آمده که فیلمسازان ترجیح می دهند از جوان ترها برای حضور در فیلم ها استفاده کنند.

وی در همین رابطه افزود:طی سال های گذشته ما به کرات شاهد بوده ایم که در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی نقش های افراد پیر را جوانان بازی کرده اند؛ این در حالی است که ما در سینمای کشورمان بازیگران پیشکسوت خوب کم نداریم که بتوانند در نقش افراد سالمند بازی کنند.

مهران مدیری

پیردوست سپس با تأکید بر اینکه به مدیوم سینما بسیار بیشتر از تلویزیون علاقه دارد اظهار داشت:من بازیگر سینما هستم و با فیلم هایی همچون «خاک»، «گوزن ها» و «غزل» بازی خود را در سینما شروع کردم و همیشه هم نقش های خوبی به من پیشنهاد شده است اما طی این سالها به واسطه پیشنهاد آقای مدیری پای من به تلویزیون باز شد.

بازیگر سریال تلویزیونی «شب های برره» ادامه داد:متأسفانه شرایط امروز جامعه به گونه ای شده که دیگر آقای مهران مدیری هم به من توجهی ندارد و مرا قابل برای حضور در آثارش نمی داند؛ این در حالی است که من پیش از این حضور خوبی را در آثار ایشان داشتم و به اذعان مخاطبان یکی از عناصر کلیدی برای رونق این آثار بودم.

این بازیگر پیشکسوت سینما در بخش دیگری از این گفتگو از آماده پخش بودن 3 تله فیلم با بازی خود خبر داد و اظهار داشت:به تازگی بازی در تله فیلم «شهر هزار رنگ» به کارگردانی جواد مزدآبادی را به پایان رسانده ام و مدتی قبل نیز در در دو تله فیلم «زندگی در دست تعمیر» به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی و «بدهکاران به بهشت نمی روند» به کارگردانی بهمن گودرزی بازی کردم که تمامی این آثار به زودی از تلویزیون پخش می شوند.

بازیگر فیلم سینمایی «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» در خاتمه این گفتگو افزود:تمامی این آثار فیلمنامه های خوبی داشتند و از طنز موقعیت و ارزشمندی بهره می برند و به همین دلیل امیدوارم که این آثار مورد توجه مخاطبان واقع شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zbqxb