پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/16 00:33
فروش فوق العاده خودرو | مرحله سوم فروش خودرو | سامانه یکپارچه فروش خودرو
کد خبر: 26672

ثبت نام مرحله سوم فروش فوق العاده خودرو | مرحله سوم فروش فوق العاده خودرو را از دست ندهید

ایران‌خودرو در فروش فوق‌العاده خود 6 محصول و در پیش‌فروش، 4 محصول را عرضه می‌کند.

امید قالیباف ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در سومین دوره فروش فوق العاده خودرو‌ بصورت یکپارچه و قرعه‌کشی، حدود ۶۰ هزار خودرو عرضه خواهد شد که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به خودرو‌های فرسوده (فراتر از ۱۰ درصد مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱) اختصاص خواهد یافت.

اخذ استعلام از ستاد مدیریت سوخت برای متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده

سخنگوی وزارت صمت، با بیان اینکه در سومین فروش و قرعه‌کشی یکپارچه خودروها، احتمالا با افزایش تولید ایجاد شده، شاهد خروج خودروی دیگری از شمول قرعه‌کشی خواهیم بود، گفت: تنها تفاوت نوبت سوم تخصیص یکپارچه خودرو‌ها با دو مرحله قبلی، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

وی ضمن اشاره به تنظیم موثر بازار خودرو با روش قرعه‌کشی یکپارچه، افزود: آرامش و کاهش قیمت خودرو در بازار و افزایش هشت برابری شانس برنده شدن برای خودرو‌های پرطرفدار، از جمله آثار مثبت فروش و قرعه‌کشی یکپارچه بوده است. ضمن اینکه انتظار می‌رود تا پایان سال تمامی خودروها، با افزایش تولید، از شمول قرعه‌کشی خارج شوند.

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: برای اولین بار طی سال‌های اخیر خودرو هایما با ظرفیت آزاد و بالا (بگونه‌ای بازار را اشباع می‌کند) در قالب فروش فوق‌العاده توسط ایران خودرو عرضه شده و در حال حاضر نیز ظرفیت فروش وجود دارد.

پیش از این، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت اعلام کرده بود در هفته جاری سومین دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار خواهد شد و ضمن آن تاکید کرد: با ساماندهی تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه که با عرضه متنوع خودرو و خروج بیش از ۷۰ درصد انواع محصولات خودرویی از فرآیند قرعه‌کشی همراه شده است و با تداوم روند تکمیل خودرو‌های ناقص، کسب آمادگی لازم در زنجیره تأمین برای افزایش تولید و بهره‌گیری از سازوکار واردات برای تنظیم بازار و انتقال فناوری به کشور، روش عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو تا پایان امسال خاتمه پیدا کند.

اطلاعیه سامانه یکپارچه فروش خودرو در مورد مرحله جدید فروش خودرو

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و شهادت مظلومانه حضرت سید الشهدا (ع) و یاران و اصحاب بزرگوار ایشان، به استحضار عموم متقاضیان محترم خرید خودرو می‌رساند ثبت نام سومین مرحله از طرح یکپارچه تخصیص خودرو از چهارشنبه شانزدهم شهریورماه شروع می‌شود و متقاضیان محترم مشارکت در طرح‌های عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده می‌توانند با مراجعه به این سایت و در بخش ثبت نام خودرو نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. اطلاع رسانی تکمیلی در خصوص مشخصات، محدودیت‌ها و جزئیات طرح‌های مذکور متعاقباً از طریق همین سایت انجام خواهد شد.

مردم می‌توانند از طریق سایت sale.iranecar.com برای ثبت نام اقدام کنند.

فروش فوق العاده خودرو

فروش فوق العاده خودرو

فروش فوق العاده خودرو

فروش فوق العاده خودرو

شرکت سایپا نیز فقط در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محصولاتی را عرضه کرده است که فقط برای فروش فوق‌العاده خودرو ساینا اس قرعه‌کشی انجام می‌شود و سایر خودروها بدون قرعه‌کشی در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان قرار می‌گیرد.

فروش فوق العاده خودرو

بنابر اعلام سخنگوی وزارت صنعت در سومین دوره قرعه کشی یک پارچه نزدیک به 60 هزار خودرو عرضه می شود که 50 درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و 20 درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.

تنها تفاوت سومین دوره مرحله فروش خودرو را باید اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح خودروی فرسوده عنوان کرد.

محدودیت های ارائه شده در این نوبت از فروش به شرح زیر است:

 انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام 

کد ملی (هر کدملی یک خودرو)

سن (بالای 18 سال)

برای کلیه طرح های تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروسازها (48 ماهه) ملاک می‌باشد.

تبصره: الزام نداشتن پلاک فعال انتظامی برای طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش ملاک عمل قرار خواهد گرفت

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو

عدم امکان صلح در قراردادهای فروش

صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا

غیرفعال نمودن گارانتی خودرو پس از 5 ماه و 1000 کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ab7o