شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/18 23:45
مهدی طارمی | بیوگرافی مهدی طارمی | عکس مهدی طارمی
کد خبر: 26863

مهدی طارمی نور چشمی پورتو شد | بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ با عقد قرادادی دوساله به باشگاه پرسپولیس پیوست.مهدی طارمی در تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۶ عضو باشگاه الغرافه قطر شد.مهدی طارمی در سال ۱۳۹۸ به باشگاه فوتبال ریو آوه در لیگ برتر پرتغال پیوست. طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل پیاپی ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران و نیز در ۹۶–۱۳۹۵ بازیکن سال فوتبال ایران شد. او سپس در الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال هرکدام یک فصل بازی کرد و به باشگاه پورتو انتقال یافت

مهدی طارمی بازیکن باشگاه پورتو لیگ برتر پرتغال است . مهدی طارمی رده سوم برترین بازیکن اسیا شد .مهدی طارمی در پست مهاجم بازی میکند . مهدی طارمی بازیکن محبوب ایران نامیده میشود . اخبار مهدی طارمی را در سایت رصد ورزشی بخوانید.

باشگاه های مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ با عقد قرادادی دوساله به باشگاه پرسپولیس پیوست.مهدی طارمی در تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۶ عضو باشگاه الغرافه قطر شد.مهدی طارمی در سال ۱۳۹۸ به باشگاه فوتبال ریو آوه در لیگ برتر پرتغال پیوست. طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل پیاپی ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران و نیز در ۹۶–۱۳۹۵ بازیکن سال فوتبال ایران شد. او سپس در الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال هرکدام یک فصل بازی کرد و به باشگاه پورتو انتقال یافت. طارمی در ریو آوه در فصل ۲۰–۲۰۱۹ بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال شد. او در فصل ۲۱–۲۰۲۰ نیز با ثبت بیشترین پاس گل فصل، در ترکیب منتخب لیگ برتر پرتغال قرار گرفت و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا ۲۱–۲۰۲۰ را در مقابل چلسی با ضربهٔ برگردان به ثمر رساند که این گل نامزد دریافت جایزه پوشکاش فیفا سال ۲۰۲۱ شد.او در فصل ۲۲–۲۰۲۱ تاثیرگذار ترین (بیشترین گل و پاس گل) بازیکن لیگ پرتغال شد و در ترکیب منتخب لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

مهدی طارمی در چلسی

مهدی طارمی

طبق اعلام نشریه «اوجوگو» پرتغال باشگاه چلسی در ساعات پایانی نقل و انتقالات به صورت جدی برای جذب مهدی طارمی وارد عمل شد ولی با توجه به درخواست مالی پورتویی‌ها این انتقال صورت نگرفت.پورتو برای فروش طارمی مبلغ 25 میلیون یورو از چلسی درخواست کرد که این مبلغ زیاد باعث شد تا چلسی به سراغ بارسلونا برود و اوبامیانگ را جذب کند.

خوانندگی مهدی طارمی در بوشهر

مهدی طارمی

مهدی طارمی ستاره این روزهای تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس با حضور در کنسرت گروه لیان به روی صحنه رفت و با ساز محسن شریفی، بوشهری خواند.در فیلم چند ثانیه ای که محسن شریفیان، خواننده و سرپرست گروه موسیقی لیان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است، مهدی طارمی ستاره این روزهای تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در کنار این نوازنده در شهر بوشهر، در حال خواندن دیده می شود.

مهدی طارمی سومین بازیکن برتر آسیا از نگاه AFC 

مهدی طارمی

کنفدراسیون فوتبال آسیا رده بندی بهترین بازیکنان سال 2022 را اعلام کرد. نام 4 بازیکن ملی پوش کشورمان جزو 40 بازیکن برتر سال قرار داشتند. مهدی طارمی مهاجم پورتو با قرار گرفتن در رده سوم آسیا بهترین بازیکن سال ایران انتخاب شد. سردار آزمون مهاجم بایرلورکون در رده ششم جدول بهترین بازیکنان قاره کهن قرار گرفت.

پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی چلسی به طارمی

مهدی طارمی

مهر نوشت: پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی باشگاه چلسی به مهدی طارمی تازه‌ترین ادعایی است که از سوی هواداران باشگاه پورتو دنبال می‌شود.مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران سومین سال حضورش در تیم پورتو پرتغال را سپری می‌کند. این مهاجم هرچند در دو بازی اخیر در لیگ پرتغال برای پورتو گلزنی نکرده است اما همچنان مهره کلیدی این تیم محسوب می‌شود و سرمربی و هواداران پورتو روی او برای تکرار قهرمانی فصل گذشته حساب زیادی باز کرده‌اند.این در حالی است که گفته می‌شود طارمی همچنان مدنظر باشگاه‌های اروپایی دیگر قرار دارد. فنرباغچه ترکیه و آث میلان ایتالیا دو باشگاهی بودند که در ماه‌های اخیر بارها خبر علاقه آنها به مهاجم ایران رسانه‌ای شد اما انتقال طارمی نهایی نشد.این مهاجم قبل از شروع اردوهای پیش فصل تیم پورتو تمایلش برای جدایی از این تیم و انتقال به یک باشگاه بزرگ‌تر را پنهان نکرد و به مدیران باشگاه توصیه کرد الان بهترین زمان برای فروش یک مهاجم ۳۰ ساله و کسب درآمد از این طریق است.

هرچند که این توصیه هم راه به جایی نبرد چرا که پورتو چند بازیکن کلیدی دیگر خود را در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی از دست داده بود و با جدایی طارمی، قدرت هجومی این تیم دچار افت می‌شد.در میانه همه این اتفاقات، روز گذشته یک صفحه توییتری که اخبار باشگاه پورتو را پوشش می‌دهد، در خبری اختصاصی مدعی شد باشگاه چلسی پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی برای جذب طارمی به پورتو پیشنهاد داده است.مهاجم ایران و باشگاه پورتو هر دو راضی به این انتقال هستند اما به نوشته این رسانه غیر رسمی، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو تهدید کرده است در صورت جدایی یک بازیکن کلیدی دیگر از این تیم، استعفا می‌کند.رسانه‌های رسمی و روزنامه‌های پرتغال هم روز گذشته به دنبال صحت این خبر بودند تا صحت پیشنهاد باشگاه چلسی به مهاجم پورتو را پیگیری کنند؛ باشگاهی که طارمی در لیگ قهرمانان دو فصل پیش اروپا موفق شد با یک ضربه قیچی برگردان و زیبا، دروازه‌اش را باز کند.طارمی حداقل تا نقل و انتقالات زمستانی و بعد از جام جهانی در پورتو ماندنی است و اگر قرار به انتقال به تیم‌های دیگر باشد، در آن مقطع زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oawvl