جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/18 11:30
مهدی قائدی | بیوگرافی مهدی قائدی | عکس مهدی قائدی
کد خبر: 26855

مهدی قائدی و همسرش در باشگاه لاکچری | ناگفته های زندگی مهدی قائدی

مهدی قائدی، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

مهدی قائدی بازیکن محبوب استقلال بوده است. مهدی قائدی چند وقتی است به دبی ماجرت کرده است. مهدی قائدی پس از یکسال به صورت قرضی به استقلال بازگشت. مهدی قائدی در بازی اول موفق به گل زنی برای تیم محبوبش شد. مهدی قائدی با خانومی به اسم ستاره معصومی چند سالی است که ازدواج کرده است. مهدی قائدی (زاده 14 آذر 1377 - بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

مهدی قایدی گران‌ترین بازیکن لیگ ایران

مهدی قائدی

انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، ۳۲ میلیارد تومان برای آبی‌ها هزینه در پی داشته است.به گزارش ورزش سه، در نامه‌ای که توسط مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال، خطاب به خانم زارع مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه منتشر شده، مشخص گردید که آبی‌ها برای حضور مهدی قایدی در این تیم، ۸۵۰ هزار یورو به خود بازیکن و ۲۵۰ هزار یورو نیز به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کرده‌اند که جمع آن عددی حدودا ۳۲ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. حالا و با اعلام هزینه اعلام شده از انتقال این بازیکن و با نرخ امروز بازار ارز، قایدی کمی بیش از ۲۴ میلیارد تومان برای یک فصل از استقلال درآمد کسب می‌کند که می‌تواند او را در کنار لوکادیا به گران‌ترین بازیکنان امسال لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل کند.

باشگاه های مهدی قائدی

مهدی قائدی

باشگاه های جوانان

2008–2011 ایران جوان بوشهر

  شاهین بوشهر

  ایران جوان بوشهر

باشگاه های حرفه ای

سال ها باشگاه ها بازی گل

2016–2017 ایران جوان بوشهر 20 10

2017–        استقلال تهران 71 17

تیم ملی

2020– تیم ملی ایران 2 1

مهدی قائدی (زاده 14 آذر 1377 - بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران با شماره 25 در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. وی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

تصادف شدید مهدی قائدی

مهدی قائدی

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود.

 مهدی قایدی سیستم استقلال را تغییر می دهد؟

با اضافه شدن محمد محبی، استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبه‌رو شده، به‌طوری‌که ممکن است این حضور پیش از پایان نقل و انتقال منجر به خروج یکی، دو بازیکن از ترکیب تیم آبی شود.به گزارش ورزش سه، در صورتی‌ که ساپینتو بخواهد از مهدی قایدی در این پست‌ها استفاده کند باید شیوه بازی تیم آبی را تغییر دهد. اگر بخواهد در پست پلی میکر از مهدی قایدی استفاده کند باید شیوه بازی تیم از به 1-3-2-4 تغییر دهد و اگر بخواهد از مهدی قایدی در پست مهاجم مکمل بهره گیرد باید آبی‌ها را با شیوه 2-4-4 وارد میدان کند. خلاقیت‌های محمد محبی و مهدی قایدی بدون‌ شک آبی‌ها را به یک تیم غیر قابل پیش بینی تبدیل خواهد کرد.

مصاحبه با مهدی قائدی

*از اینکه در این تیم پرستاره فرصت کمی برای درخشش داشته باشی، نگران نیستی؟

مهدی قائدی :نگران؟ نه اتفاقاً افتخار می کنم که جزو یکی از بهترین و پرستاره ترین تیم های تاریخ باشگاه استقلال هستم و این هم لطف خداوند است که در این برهه زمینه ورود من به این تیم بزرگ را فراهم کرد. من در این تیم خودم را برای هر اتفاق و تجربه ای آماده کردم و تنها به این موضوع اشاره می کنم که اگر لازم باشد برای استقلال درون دروازه هم می ایستم (باخنده).

*یعنی مهدی رحمتی را نیمکت نشین می کنی؟

نه اما اگر لازم شد دروازه بان شوم از خود آقامهدی رخصت می گیرم و با اجازه او بازی می کنم (باخنده).

*ماجرای تیم امید برای شما دردسرساز شد چون هنوز بازی ها شروع نشده محروم شدید؟

مهدی قائدی :حکم عجیبی بود تا جایی که وقتی شنیدم تا صبح خوابم نبرد. در این ماجرا ما بازیکنان کمترین تقصیر را داشتیم چون مطمئن باشید اگر اجازه داشتیم بدون هیچ شکی برای پوشیدن پیراهن مقدس ایران تلاش مان را انجام می دادیم اما… بگذریم. تنها حرف من این است که دود ماجراهای تیم امید نباید به چشم بازیکنان برود آن هم جوانانی که برای درخشش در لیگ کوه انگیزه هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxgop