دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/12 10:13
علی شادمان | رقص علی شادمان | ازدواج علی شادمان
کد خبر: 26367

عاشقانه ترین لحظه زندگی علی شادمان رغم خورد | علی شادمان در پوست خودش نمی گنجد

سکانسی دیدنی از علی شادمان در سریال یاغی با عشق زندگی خود

علی شادمان بازیگر مطرح سینما و تلوزیون کشورمان که با بازی در سریال یاغی توانست شهرت زیادی را به دست آورد. علی شادمان بازیگری را از کودکی شروع کرده و اولین بازی اش را با خانوم گلشیفته فراهانی در فیلم میم مثل مادر تجربه کرد. علی شادمان مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

بیوگرافی کامل علی شادمان

نام اصلی : محمدعلی شادمان

متولد : 4 آذر 1375 ایلام

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : لیسانس رشته کارگردانی

سال های فعالیت : 1385 تاکنون

قد : 175 سانتیمتر

والدین : مسعود شادمان و بتول رشنوادی

علی شادمان متولد 4 آذر 1375 در ایلام بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد و حالا به یک بازیگر صاحب سبک تبدیل شده است.

علی شادمان

خانواده و اصالت

محمدعلی شادمان بعنوان فرزند اول خانواده در شهر ایلام به دنیا آمده است.

در یک خانواده تحصیلکرده به دنیا آمده ام. مادرم بتول رشنوادی معلم علوم تجربی هستند و پدرم مسعود شادمان هم دکترای تاریخ دارند ، استاد تاریخ بوده اند و استاد من هم هستند و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا شادمان» دارم.

خانواده منظم

خانواده ای که من در آن بزرگ شدم باتوجه به شغلی که دارند بسیار منظم هستند و درواقع پدرم به شدت آدم منضبط و منظمی هستند . مادرم نیز به شدت انسان منظمی هستند و من در این فضا و با این تربیت بزرگ شدم؛ طبعا رفتار و عملکردم از این خانواده نشات گرفته و این نظم در من نهادینه شده است ولی سینما و بازیگری تا حدودی دچار بی نظمی است و شاید اینها با هم در تداخل باشند؛ اما من شخصا سعی کرده ام که این نظم را در زندگی و کارم داشته باشم. حتی بعضی از دوستان و همکاران می گویند که من در کارهایم خیلی وسواس و حساسیت دارم ولی این ریشه در تربیتم دارد.

علی شادمان

شروع بازیگری از 10 سالگی

اولین بار سال 1385 و در 10 سالگی کنار گلشیفته فراهانی با فیلم میم مثل مادر جلوی دوربین رفت و یکسال بعد در فیلم «صد سال به این سال ها» بازی کرد.

رسول ملاقی پور به دلیل توانایی علی شادمان در نواختن ویولن ، او را انتخاب کرده و مسیر جدیدی را برایش گشود.

درس و کار

هر روز ساعت 6 صبح باید می رفتم سر لوکیشن و تا غروب یا شب کار ادامه داشت و شب ها که به خانه برمی گشتم ، معلم خصوصی می آمد تا درس ها را با او کار کنم و بعد از آن شام می خوردم و مرور درس ها را داشتم و دوباره فردا ساعت 6 صبح باید می رفتم سرکار و این داستان 2سال ادامه داشت ولی هرگز اجازه ندادم که کار به درس خواندنم لطمه بزند.

علی شادمان

دارو برای تاخیر در بلوغ

در سومین تجربه خود در 13 تا 15 سالگی درگیر سریال «سرزمین کهن» بود.

برای اینکه باید دو نقش در این سریال بازی می کرد و چون در دوران بلوغ بود تا مدتی داروهای هورمونی برای تاخیر انداختن بلوغش استفاده می کرد تا سریال تمام شود.

نقش آفرینی او به دلیل عدم پخش ادامه سریال سرزمین کهن دیده نشد.

شهرت با کیمیا

علی شادمان در سال 1394 وقتی 19 ساله بود در نقش کیوان پارسا کنار مهراوه شریفی نیا که رابطه صمیمی هم باهم دارند در سریال «کیمیا» دیده شد.

علی شادمان

علاقه به عکاسی

به عکاسی علاقه زیادی دارم و می توانم بگویم که به شکل حرفه ای این کار را انجام می دهم. البته سوژ ه هایم آزاد است و روی سوژه خاصی در عکاسی تمرکز نکرده ام ولی به صورت کلی به شدت به عکاسی علاقه دارم و آن را دنبال می کنم. از طرف دیگر به نوشتن متن و فیلمنامه نیز علاقه زیادی دارم و این روزها مشغول نگارش یک فیلم نیمه بلند هستم و امیدوارم که تا قبل از پایان سال بتوانم آن را بسازم.

زندگی مستقل

تنها تفاوتم با برخی هم سن و سالان خودم اینست که از 10 سالگی مثل کارمندها شدم و از صبح سرکار رفتم تا غروب به خانه برگشتم و چندین ساله مستقل هستم.

علی شادمان

وضعیت ازدواج و همسر علی شادمان

علی شادمان هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

علاقه به شهرت

نمی توانم علاقه ام به شهرت را انکار کنم و اگر کسی چنین بگوید کذب است.

من معتقدم که کسب شهرت کار سختی نیست و شاید حتی با خریدن یک ماشین زیبا هم آدم بتواند مشهور شود ولی ماندگاری این شهرت مهم است و آنجاست که نشان می دهد که آن آدم ، آدم شهرت بوده است یا خیر؟ و آیا ارزش این مقام یا جایگاه را دارد؟ این ماندگاری به چیزهای زیادی برمی گردد که در شغل ما به نوع اخلاق و رفتار ، نوع ادبیات و برخورد با دیگران و مردم ، نوع پوشش و ظاهر ، میزان سواد و شعور آن شخص وابسته است.

علی شادمان

اوقات فراغت

خیلی کتاب می خوانم و فیلم نگاه می کنم. دوستان محدودی دارم و تعدادشان به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد چون در انتخاب دوست خیلی وسواسی هستم و معتقدم که آدم با سه نفر دوست صمیمی باشد بهتر از آن است که با صدنفر دوستی سطحی داشته باشد. خیلی از اوقاتم را با دوستانم می گذرانم و با آنها راجع به کتاب ها و فیلم هایی که می خوانیم و می بینیم ، صحبت می کنم. خیلی اهل بیرون آمدن از خانه نیستم. باشگاهی در کنار خانه ام هست که برای ورزش به آنجا می روم.

بازیگر نبودم ، دکتر می شدم

خْب من در همان مقطعی که به نوعی بازیگری را کنار گذاشته بودم ، خیلی جدی مشغول درس خواندن شدم ، دیپلم تجربی ام را گرفتم و این تصمیم را داشتم که در همین رشته در دانشگاه هم ادامه تحصیل بدهم و وارد رشته پزشکی شوم. شاید اگر دوباره به عرصه بازیگری برنمی گشتم الان در رشته پزشکی مشغول تحصیل بودم؛ چون هم به آن علاقه داشتم و هم از نظر تحصیلی ، توانایی حضور در این رشته را داشتم.

علی شادمان

خوش شانس ترین بازیگر بدشانس!

من به جرات خوش شانس ترین بازیگر بدشانس ایرانم ، چون در آثار خوبی بازی کردم اما بسیاری از آنها به دلایلی دیده نشدند.

«صد سال به این سال ها» همچنان توقیف است ، «زمانی برای دوست داشتن» فقط در جشنواره های مختلف شرکت کرد ، «رویای سینما» اصلا اکران نشد.

از «سرزمین کهن» فقط چند قسمت اولش پخش شد و فعلا معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد و فیلم بی نظیر «اروند»در بدترین شرایط ممکن اکران شد.

لذت بازی در تئاتر

تئاتر یک لذت وصف نشدنی است و فقط کسی که آنرا تجربه کرده می تواند این نکته را درک کند ، سعی می کنم هر سال با یک اثر نمایشی ایده آل روی صحنه بروم.

تلویزیون با پروژهای الف

همیشه بنا را بر این گذاشتم که اگر قرار است در مدیوم تلویزیون کار کنم در پروژه های الف و الف ویژه حاضر شوم و فکر کنم تا به امروز این اتفاق افتاده است.

شکوه مندانه با یاغی

علی شادمان در سال 1401 با بازی در سریال یاغی و در نقش «جاوید» کنار پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

علاقه بیش از اندازه علی شادمان به مادر و خواهرش

علی شادمان بازیگر سریال یاغی جزو هنرمندانیست که از همان کودکی روی پرده نقره‌ای با بازی در میم مثل مادر در نقش سعید مورد تحسین واقع شد و بی ادعا و متواضع در بازیگری به رشد و بلوغ خیره کننده ای رسید تا جایی که امروز به ستاره ای نو ظهور در سینما تبدیل شده که سالهای سال جا برای سبقت گرفتن و پیشرفت دارد.

گرچه این هنرمند در سال های اولیه با بداقبالی روبرو شد اما همچون جاوید سریال یاغی پرتلاش و سرسخت ادامه داده و خود را ورز می‌دهد و می‌آموزد، در این راه خانواده این بازیگر نیز بی تاثیر نبوده اند تا جایی که اگر به اینستاگرام علی شادمان سری بزنید، حتما عشق او به خانواده اش به خصوص خواهر و مادرش را متوجه خواهید شد.

در ادامه این بخش از نمناک پست های احساسی علی شادمان برای تنها خواهرش آرینا و مادرش را منتشر کرده ایم تا بدانید که کدام خانم ها دل از جاوید سریال یاغی را برده اند.

جملات احساسی که علی شادمان در کنار این تصاویر منتشر کرده است و آنها را جان و جهان و چشمانش معرفی کرده است به خوبی نشان میدهد که چه رابطه عاطفی عمیقی بین او و 2 بانوی زیبای زندگی اش وجود دارد.

علی شادمان خوش شانس ترین بازیگر بدشانس ایران که در ابتدای بازیگریش با اقبالی بلند برای فیلم میم مثل مادر انتخاب شد، بعد از آن با بدشانسی های مواجه گردید و در آثار خوبی بازی کرد اما بسیاری از آنها مانند سرزمین کهن، رویای سینما، صد سال به این سال‌ ها، اروند و... به دلایلی دیده نشدند.

تولد خواهر علی شادمان و تبریک متفاوت او

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که این روزها شاهد حضور او در سریال می خواهم زنده بمانم در شبکه نمایش خانگی هستیم تولد تنها خواهرش را در اینستاگرام خود تبریک گفت. 

علی شادمان برای تولد خواهرش این عکس و یادداشت را به اشتراک گذاشت:

تو برای من زیبا ترین دُختر جهانی

تو برای من عاشق ترین خواهر جهانی

تو برای من «دلیلی» و تمام ترجمه هاش .

تو انگیزه ای، بُرهانی، جَهتی، سَببی

تو علت من ، تمامِ من، جاودانگی منی

تو فراتر از من، وَط/تن منی ...

تولدت مُبارک آرینای من

اُستخوان من

علی شادمان یکی از بازیگران با استعداد کشورمان در عرصه هنر است. او در یک خانواده جهار نفره متولد شده و وابستگی بسیاری به خواهرش دارد.

ماجرای بازیگر شدن علی شادمان، بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

علی شادمان که بسیاری از ما او را در نقش پسربچه مبتلا به آسم در فیلم میم مثل مادر به یاد می آوریم، به تازگی در سریال یاغی، نقش جاوید گنجی را بازی می‌کند و در این نقش بسیار درخشان ظاهر شده است. این بازیگر در اولین مصاحبه خود درباره نحوه ورودش به دنیای بازیگری توضیح داد که در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک به آن می پردازیم. مصاحبه ای که برای پاسخ به برخی که تصور می کنند علی شادمان با پارتی وارد عرصه بازیگری شده، پس از سالها دوباره مرور شده است.

سؤال مجری از علی شادمان:چطوری بازیگر شدی؟ پارتیت کی بود؟

علی شادمان بازیگر سریال کیمیا در مصاحبه ای با شبکه جام جم از راز بازیگر شدنش در زمان کودکی پرده برداشت و در پاسخ به سؤال مجری برنامه دوستان درباره نحوه بازیگر شدن و پارتی اش برای ورود به عرصه بازیگری گفت:

آقای ملاقلی پور برای اکران مزرعه پدری آمده بودند ایلام، من اهل ایلامم و من و پدرم هم رفتیم و فیلم رو دیدیم، یکی از دوستان پدرم با ملاقلی پور آشنا بودند، خلاصه در یک اتفاق آقای ملاقلی پور من رو دیدند و همون جا چند تست ازم گرفتند که می تونی تنگی نفس داشته باشی و...

آخرای شب بود که من می رفتم بخوابم که شنیدم در مورد فیلم حرف می زنن و تقریبا فهمیدم داستان فیلم چیه، من چند جلسه ای بود که می رفتم کلاس ویلون، رفتم ویلون رو آوردم و برای آقای ملاقلی پور زدم و ایشون گفتند بهتون خبر میدیم.

بعدها آقای ملاقلی پور و پسرش تست های مختلف از پسرهای دیگه گرفتند و بعد دوباره از من خواستند که یک تست دیگه بفرستم، فرستادم و دوباره گفتند یک تست دیگه و این کار چند بار تکرار شد که پدرم گفت علی رو میارم تهران یا انتخابش می کنید و یا.... رفتیم تهران و به من فیلمنامه رو دادند، جالبه که بگم من فیلمنامه نود صفحه ای رو حفظ کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5ey6