دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/09 11:11
نازنین بیاتی | ازدواج نازنین بیاتی | عشق نازنین بیاتی
کد خبر: 26292

تاج عروس جواهر نشان نازنین بیاتی کولاک کرد | نازنین بیاتی با حلقه الماسش غوغا کرد

عکس های دیده نشده از نازنین بیاتی با لباس عروس خبرساز شد

نازنین بیاتی بازیگر باتجربه و جوان سینما و تلوزیون است . نازنین بیاتی سابقه بازی در فیلم های جدی و کمدی زیادی را دارد . نازنین بیاتی سال گذشته با حضور عجیب خود در جشنواره فیلم فجر شایعه ازدواجش را به راه انداخت . حلقه ازدواج نازنین بیاتی حسابی خبرساز شد تا جایی که او پستی عاشقانه نیز منتشر کرد . شایعات در مورد همسر نازنین بیاتی منتشر شده است که حسابی خبرساز شد . نازنین بیاتی به تازگی در لباس عروس در یک تئاتر دیده شده است که در نوع خود جالب بوده است . 

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

زندگینامه و عکس های نازنین بیاتی

 نام :نازنین بیاتی

زمینه فعالیت : سینما و تئاتر

تولد : 15 دی 1368 

محل زندگی : تهران

ملیت : ایران

پیشه : بازیگر

سال های فعالیت : 1391 تاکنون

1665330_355

زندگی شخصی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان که در سریال خانگی گلشیفته خوش درخشیده متولد 15 دی 1368 در تهران، است او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است  وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

نازنین بیاتی

پر انرژی هستم

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم

مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود

نازنین بیاتی

خانواده نازنین بیاتی

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است . 

نازنین بیاتی

از علاقه تا ورود به بازیگری

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته استبنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

نازنین بیاتی

اولین فیلم نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد

او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است .همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

نازنین بیاتی

طراح لباس 

 نازنین بیاتی در سال 91 طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگودر سریال عروسکی شکرستان بود.

نازنین بیاتی

 

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی 

امسال در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره (تصویر پایین) را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند. 

نازنین بیاتی

تفاوت بعد از بازیگری

دوستان قدیمی من می‌ گویند از وقتی که بازیگر شدی تغییر نکردی و خودت را برایمان نگرفتی ؛ فقط تجربه‌ ات در اینکار بیشتر شد ؛ حتی با دوستانم گرم‌ تر هم شدم

خیلی راحت همه جا می‌ روم ، اتوبوس و مترو سوار می‌ شوم و با مردم زندگی می‌ کنم خوبی‌ اش این است که دیگر مانند قبل وقت بطالتی ندارم

 

علاقه مندی های نازنین بیاتی 

تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی نازنین بیاتی است ، او دیدن همه ژانرفیلمی را دوست دارد اما طنزرا کمتر دوست دارد.

 

شباهت به ترانه علیدوستی

بسیاری از مردم ابراز می کنندکه نازنین بیاتی با بازیگر توانمند کشورمان ترانه علیدوستی شباهت زیادی دارد که نازنین بیاتی از شبیه بودن به ترانه علیدوستی ابراز خوشحالی می کند و ایشان را یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران می داند.

 

شخصیت درونی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجولو در جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد. 

 

از نقاشی تا بیزینس

نقاشی را از کودکی شروع کردم و دیپلم گرافیک دارم ، اوقات فراغت کتاب می‌ خوانم ، فیلم می‌ بینم یا نقاشی می‌ کنم و یک بیزینس هم در کنار بازیگری دارم

یکی از علاقه های شخصی من دیدن فیلم در سینماست ، سعی می کنم با دوستانم به دیدن فیلم های خوبی که اکران می شود بروم

 

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبایی

نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

 

نازنین بیاتی آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. او در برنامه خندوانه گفت :مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

شب متفاوت و جالب نازنین بیاتی در خندوانه

برنامه خندوانه شب گذشته 13 تیر 1397 با اجرای رامبد جوان ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه میزبان نازنین بیاتی بازیگر جوان سینمای کشورمان بود که در فیلم های فرشته ها با هم می آیند ، دربند ، رخ دیوانه ، مادری ، رفتن ، آینه بغل و مغزهای کوچک زنگ زده ایفای نقش کرده بود.

در بخش ابتدایی برنامه استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده کمدین کشورمان در برنامه خندوانه پخش شد و بعد از انجام قرعه کشی نازنین بیاتی به استودیوی خندوانه آمد و به گفتگو با رامبد جوان پرداخت.

نازنین بیاتی بعد از سلام و احوال پرسی با اهالی خندوانه از فیلم سینمایی که این روزها مشغول تمرین آن بود صحبت کرد و از همبازی شدن با مهدی هاشمی که برای دومین بار بعد از سریال گلشیفته رخ داده بود صحبت هایی به میان آمد.

بازیگر سریال گلشیفته درباره شروع فعالیت و سنش گفت :من کارم را از سال 90 آغاز کردم و 7 سال است که همراه بازی در سینما تئاتر هم کار میکنم و در این مدت یک گالری نقاشی هم داشتم ، من متولد سال 68 هستم و دو سال تا رسیدن به سی سالگی فاصله دارم.

رامبد جوان درباره پیشنهاد نازنین بیاتی برای رسیدن به بازیگری پرسید که گفت :من در دانشگاه تئاتر خواندم و از کارهای کوچک و طراحی صحنه و دستیاری لباس آغاز کردم و به نظرم این راه مناسبی برای آغاز این حرفه است اما اگر تحصیلات آکادمیک نبود میتوانند در کلاسهای بازیگری شرکت کنند.

حسرت نازنین بیاتی در خندوانه از کار با خسرو شکیبایی

نازنین بیاتی در ادامه صحبت هایش در برنامه شب گذشته از آرزوی کار کردن با زنده یاد خسرو شکیبایی صحبت کرد و گفت :زمانی که راهنمایی بودم یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیدم و آرزو میکردم که یک روز با ایشان کار کنم اما قسمت نشد و رامبد جوان از خصایص بی نظیر مرحوم خسرو شکیبایی صحبت کرد.

نمره یک نازنین بیاتی در درس املا در کلاس اول

مجری خندوانه از بازیگر آینه بغل خواست سه خصلت خوبش را بیان کند که گفت :من آدم مهربانی هستم ، دست و دلبازم و همیشه سعی کردم که دل کسی را نشکنم .

رامبد جوان از این هنرپیشه جوان خواست جمله ای خطاب به پدر و مادرش بگوید که گفت :من از زحمات پدر و مادرم تشکر میکنم و از مادرش برای چیزهایی که از او پنهان کرده بود عذرخواهی کرد و ماجرای نمره یکی که از درس املا در کلاس اول گرفته بود را لو داد و گفت :مادرم هیچوقت آن نمره یک من را در درس املا ندید.

در این بخش از برنامه مسابقه پانتومیم بین رامبد جوان و نازنین بیاتی برگزار شد که خانم بازیگر با کمک تماشاچیان برنده این مسابقه شد.

با اضافه شدن جناب خان به برنامه حال و هوایی دیگر بر برنامه حاکم شد و جناب خان به شوخی با سن نازنین بیاتی پرداخت و در تمام طول مسابقه به لحنی کودکانه با نازنین بیاتی صحبت میکرد و اعتقاد داشت که نازنین بیاتی 9 سالش است و این همه موفقیت برای دختربچه 9 ساله جای تحسین دارد.

نازنین بیاتی درباره اصالت خانوادگی شان گفت :مادرم اهل قم است و پدرم تفرشی هستند. من دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارم . جناب خان که میان صحبت های رامبد جوان و نازنین بیاتی حرفه هایی را به خانم بازیگر میزد به محل زندگی بازیگر آینه بغل که در منیریه بود اشاره کرد و از خرید لوازم ورزشی در این منطقه گفت .

نازنین بیاتی

پایان تصویربرداری فیلم عروسی مردم

فیلم سینمایی عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی به ایستگاه پایانی تصویربرداری رسید. فیلمبرداری این فیلم سینمایی از اوایل مهرماه آغاز شد و روز گذشته با ضبط سکانس های خیابانی به پایان رسید.

مجید توکلی کارگردانی که ساخت فیلم متولد 65 را در کارنامه هنری اش دارد با ساخته جدیدش راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر میشود. مجید توکلی فرم حضور در جشنواره فجر امسال را پر کرد و به این ترتیب اولین نمایش این فیلم در جشنواره 38 خواهد بود.

نازنین بیاتی بازیگر نقش اصلی فیلم عروسی مردم است که در کنار شکیب شجره بازیگر سریال هیولا در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

نازنین بیاتی ، شکیب شجره ، زهرا داوودنژاد،خسرو بامداد،افسانه تهرانچی،سجاد تابش،محمد امامی،سارا محمدی،محمد حیدری،ایمان صدیق،ژوبین و احترام برومند بازیگران فیلم عروسی مردم را تشکیل میدهند.

عروسی مردم با تغییرات زیادی در نام فیلم همراه بود و نام این فیلم در ابتدا شبی دو میلیون بود که به دلیل عدم صدور پروانه ساخت به روزی دو میلیون تغییر یافت و در ادامه و همزمان با تولید،جشنی دو میلیون نام گرفت و در پایان نامش برای چهارمین بار به عروسی مردم تغییر کرد.

فیلم مجوز خروج کلید می خورد

فیلم سینمایی مجوز خروج به کارگردانی کیارش اسدی زاده هفته آینده در تهران مقابل دوربین میرود.

کیارش اسدی زاده کارگردان سریال کرگدن در جدیدترین تجربه سینمایی اش فیلم مجوز خروج را مقابل دوربین خواهد برد و بازیگران سرشناس زیادی در این پروژه سینمایی ایفای نقش خواهند کرد.

بازیگران فیلم مجوز خروج

مجوز خروج به سرمایه گذاری اکبر سعادت نیا و نویسندگی شاهرخ کافی و کامبیز بابایی با رعایت پروتکل های بهداشتی هفته آینده مقابل دوربین میرود.

بازیگران سرشناس زیادی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند و به نظر میرسد با وجود این هنرمندان این فیلم بتواند نظرات مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کند.

پژمان جمشیدی، رضا کیانیان، نازنین بیاتی، کاظم سیاحی، سروش صحت، ستاره پسیانی، نادر فلاح، علی استادی و... بازیگران فیلم مجوز خروج را تشکیل میدهند.

کیارش اسدی زاده کارگردان جوان سینما است که فیلم سینمایی گس در سال 91 اولین تجربه کارگردانی او است و بعد از آن فیلم های دیگری چون شکاف و موج اف ام ردیف 47 را مقابل دوربین برد و دو سریال هشتگ خاله سوسکه و کرگدن را برای نمایش خانگی ساخت.

بازی خوب نازنین بیاتی در اولین تجربه بازیگری اش در فیلم دربند و حضور او با نقش های گرم و صمیمی در جشنواره فجر مورد توجه اهالی هنر و مردم قرار گرفت.

بهانه این گفت و گوی دوستانه با این بازیگر جوان باخبرشدن از سالی است که بر او گذشته و برنامه هایی است که در سال 94 دارد.

این روزهای نازنین بیاتی چگونه می گذرد؟

در استراحت کامل. (با خنده) بعد از پشت سر گذاشتن دو سال کاری سخت این روزها ترجیح می دهم بیشتر از هر کاری استراحت کنم و اوقاتم را با خانواده و دوستانم سپری کنم. بعد از فیلم «دربند» که در سال 91 در جشنواره سی و یکم برای اولین بار در آن بازی کردم، تا وقتی که فیلم مجوز اکران بگیرد، با این که چندین و چند پیشنهاد در فیلم و سریال مختلف داشتم، اما آن ها را نپذیرفتم.

«دربند» اولین تجربه بازیگری من بود و دوست داشتم علاوه بر هنرمندان و اهالی رسانه مردم هم این فیلم را ببینند و نظرات آن ها را هم بدانم. ببینم اصلا نازنین بیاتی در بین مردم پذیرفته می شود یا نه.

 

 

این بیشترین وقفه ای بود که در بین کارم افتاد و بعد از اکران عمومی این فیلم و استقبالی که از طرف مردم در سینماها از آن شد، جرئت بیشتری برای خواندن فیلمنامه هایی که به دستم می رسید، پیدا کردم و بلافاصله بعد از آن پنج کار سینمایی انجام دادم که حجم زیادی از وقتم را گرفت. به همین دلیل این روزها به تلافی تمام روزهایی که سر کار بودم، به خودم و خانواده و دوستانم و کارهایی که دوست دارم، می پردازم.

 

پس سال پرکاری را پشت سر گذاشتید!

بله، در سال 92 سه فیلم سینمایی کار کردم که در سال 93 اکران شد. همین چند وقت پیش اکران عمومی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» که تصویربرداری آن سال 92 انجام شده بود، در سینماها آغاز شد و در سال 93 هم دو کار سینمایی دیگر برای جشنواره سی و سوم داشتم که تمام تمرکز و انرژی ام را برایش گذاشتم و خب خدا را شکر در جشنواره هم استقبال خوبی از آن شد و امیدورام شرایط اکران عمومی آن در سال جدید مهیا شود که با مردم یک بار دیگر در سینما به تماشای این فیلم بروم.

 

 

پس اهل سینما رفتن هم هستید؟

یکی از علاقه های شخصی من دیدن فیلم در سینماست! سعی می کنم با دوستانم به دیدن فیلم های خوبی که اکران می شود بروم، حتی در زمان جشنواره هم به جز روزهایی که اکران فیلم های خودم بود، سعی می کردم مابقی فیلم ها را در سالن های دیگر با مردم ببینم و در جریان نظرات مردم از فیلم های اکران شده قرار بگیرم. مهم تر از همه این که فیلم خوب دیدن برای منی که هنوز خودم را اول این راه پرپیچ و خم می دانم، یک ضرورت است.

 

برای سالی که در پیش است، برنامه کاری خاصی چیده ای؟

نظر شخصی من این است که باید یک فاصله معقولی بین انتخاب نقش هایم باشد، تا بتوانم انرژی رفته ام را به دست بیاورم. انجام دادن چهار، پنج کار در یک سال با توجه به فیلم نامه هایی که به دست می رسد، ممکن است، اما باید بتوانم آمادگی خودم را هم بسنجم، دوست ندارم صرفا به دلیل پرکار بودن نقش های ضعیف را قبول کنم و بازی کنم. دلم می خواهد اگر نقشی متفاوت بود و از عهده انجام آن برآمدم، انتخاب کنم. تا نه شرمنده خودم باشم، نه کسانی که وقت می گذارند، هزینه می کنند و به تماشای فیلم من می آیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wog75