سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/12 00:55
سریال پایتخت | ازدواج بازیگر سریال پایتخت | عروسی بازیگر سریال پایتخت
کد خبر: 26340

سکانس سانسور شده از خواهر ارسطو در سریال پایتخت | خانوم خواهر ارسطو بود نمیدونستیم

سکانس لو رفت از خواهر ارسطو در سریال پایتخت را ببینید

سریال پایتخت بی شک پر طرفدار ترین سریال ساخته شده در صد و سیمای کشورمان است که بازیگران زیادی در آن ایفای نقش کرده اند. سریال پایتخت در 6 قسمت از شبکه سه سیما در تعطیلات عید چخش شد. در قسمتی از سریال پایتخت خواهر ارسطو عامل در یک سکانس بازی می کند ولی در قسمت های قبلی و بعدی این سریال خبری از این نقش نیست و گویا این نقش کلا از سریال حذف شده است.

بیوگرافی و زندگینامه احمد مهرانفر

نام:احمد

نام خانوادگی:مهرانفر

تاریخ تولد:1354/3/10

محل تولد:کاشان

تحصیلات:کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی

همسر:مونا فائض پور

احمد مهرانفر در 10 خرداد ماه سال  1354 در برزک کاشان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد.

کودکی و نوجوانی احمد مهرانفر

مهرانفر از سال 78 اجرای حرفه ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش های تئاتری را تجربه کرده است.

این بازیگر در فیلم های اقلیما ، حقیقت گمشده ، دربارهٔ الی… ، کلبه و آتش بس و تئاترهایی همچون همه چیز دربارهٔ آقای ف ، فنز ، قهوه تلخ ، شکلک 17 دی کجا بودی؟ و… به ایفای نقش پرداخته است. البته نویسندگی و کارگردانی نمایش ادیپ افغانی را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

سریال پایتخت

احمد مهرانفر (ارسطو) در سریال پایتخت 

او نوروز سال 90 و 92 با سریال پایتخت 1 ، 2 و 3 در نقش ارسطو حضور در تلویزیون را تجربه کرد و به شهرت زیادی دست یافت  و شناخته شد. او هم اکنون مشغول بازی در پایتخت 4 میباشد.

سینمایی

1396       کاتیوشا

1396       خجالت نکش

1395       ماجرای نیمروز 

1395       راه رفتن روی سیم

1395       بوف کور 

1394        زاپاس 

1394       هفت ماهگی

1393 ایران برگر 

1392 دربند 

1390 بی خود و بی جهت 

1389 عاشقانه ای برای سرباز وظیفه 

1389 یک عاشقانه ساده 

1389 اسب حیوان نجیبی است 

1388 هیچ 

1387 درباره الی 

1387 عصر روز دهم 

1387 کلبه بازیگر جواد افشار

1386 استشهادی برای خدا 

1386 حقیقت گمشده 

1386 تسویه حساب 

1385 اقلیما 

1384 آتش بس 

1384 شاعر زباله ها 

1381 عشق فیلم 

1380 نان، عشق و موتور 1000 

سریال پایتخت

مجموعه تلویزیونی

 1397         پایتخت5

1395         علی البدل

1394          پایتخت 4

1392 پایتخت 3 

1391 پایتخت 2 

1391 مینی سریال شب یلدا

1389 پایتخت 1 

1387 تله فیلم واقعیت مجازی

1386 تله تئاتر خانواده تت

1384-1385 تله فیلم مسیر سبز

1382 بانکی ها 

شبکه خانگی

1393 ابله 

1392 شاهگوش 

سریال پایتخت

ازدواج آقای بازیگر با مونا فائز پور

احمد مهرانفر شنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۷ با انتشار پستی جدید در صفحه شخصی اینستاگرامش، خبر ازدواج خود با مونا فائض پور را به هوادارانش داد.

وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشته بود: تو را می خواهم …! برای ‎پنجاه سالگی ! ‎ شصت سالگی ! ‎هفتاد سالگی …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای خانه‌ای که تنهاییم … ‎تو را می خواهم برای چایعصرانه … ‎تلفن‌ هایی که میزنند و جواب نمیدهیم ! ‎تو را می خواهم برای تنهایی …! ‎تو را می خواهم وقتی باران است ! ‎برای راهپیمایی آهسته‌ی دوتایی ! ‎شهر …! ‎برای پنجره‌ی بسته …! ‎و وقتی سرما بیداد می کند …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای پرسه زدن های شب عید …! ‎نشان کردن یک جفت ماهی قرمز …! ‎تو را می خواهم …!

احمد مهرانفر جزو خاص‌ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. خاص نه به خاطر بازی‌هایش،خاص به خاطر ویژگی‌های اخلاقی خودش که در بسیاری از موارد با همکارانش متفاوت است. در او خبری از ادا و اصول‌ نیست.

او فارغ از شو‌ها، جلب توجه کردن‌ها و بازیگری جز روی صحنه که در بین عوام هم رایج شده، خودش است. خودی که خیلی دوست دارد آن را پنهان کند. بدترین چیز برای او این است که مخاطبان آثارش به جای باور شخصیتی که آن را جان داده، خود احمد مهرانفر را ببینند. برای همین است که با گریم و لباس شخصیت‌ها، فقط به زبان آنها صحبت می‌کند و هیچوقت حین ضبط یک مجموعه با لباس و ویژگی‌های کاراکترش حاضر به مصاحبه نمی‌شود و ترجیح می‌دهد پایان کار، وقتی خودِ خودش است درباره «ارسطوها و خنجری‌ها و دایی اسدلی‌ها» حرف بزند.

سریال پایتخت

احمد مهرانفر و پسرش نیک

مونا فائزپور از بازیگران تئاتر است و اردیبهشت ماه سال گذشته با نمایش حکم در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و اغلب فعالیت های او در زمینه مدلینگ است.

این زوج هنرمند در ۱۸ فروردین ماه ۹۹ خبر به دنیا آمدن پسرشان به اسم نیک را به هوادارانشان در اینستاگرام دادند.

همسر احمد مهرانفر

مدتی است در کلاس های بازیگری حضور پیدا می کند، او یکی از هنرجوهای کلاس بازیگری هومن سیدی است او در متن تبریک خود برای استادش در کسب سیمرغ فجر نوشت :

نمیدونم چجوری باید خوشحالیمو بروز بدم ولی بینهایت شادم که سیمرغ به کسی رسیده که واقعا حقش بوده و خیلی زحمت کشیده است هزاران بار تبریک برای استاد هومن سیدی عزیز افتخار میکنم که هنرجوی شما هستم و امیدوارم همیشه بدرخشین و در اوج باشین .شما افتخار سینمای ایرانید

مونا فائض پور ورزشی است و فوتبال را پیگیری می کند، او یکی از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال تهران می باشد.

همسر احمد مهرانفر برایش سنگ تمام گذاشت

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به تعریف و تمجید از تازه داماد سریال پایتخت پرداخت . احمد مهرانفر حدود یکماهی است که به جمع متاهلین پیوسته است .

تمجید مونا فائزپور از همسرش احمد مهرانفر

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر با انتشار پستی از همسرش در روز بازیگر تعریف و تمجید کرد.

مونا فائزپور با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:درسته که تو یک بازیگری و همیشه گریم های متفاوتی روی چهرت داری و مجبوری نقش های متفاوتی رو بازی کنی اما با من همیشه یک شکل بودی و هستی یعنی خودِ خود واقعیت و کاملا تک رنگ روزت مبارک همسرم...

احمد مهرانفر 25 فروردین ماه بود که با انتشار پستی به طور رسمی خبر ازدواجش را منتشر کرد.

مونا فائزپور مدلینگ و بازیگر تئاتر کشورمان همسر احمد مهرانفر است.

همسر احمد مهرانفر هنرجوی کلاس های بازیگری هومن سیدی است و سالهاست در حرفه مدلینگ فعالیت میکند.

احمد مهرانفر و محسن تنابنده در یک نمایش

احمد مهرانفر و محسن تنابنده زوج هنری سریال پایتخت هستند که طرفداران زیادی دارند و تجربه نشان داد که هرجا در کنار هم دیده شوند اثر هنری فوق العاده ای به ثمر مینشیند.

این دو بازیگر سریال پایتخت در یک نمایش به کارگردانی حسین پارسایی با هم همبازی شدند و باید منتظر ماند و دید آیا میتوانند باز هم اثر فوق العاده و پربیننده ای را خلق کنند.

محسن تنابنده بازیگر و نویسنده کشورمان چند روز پیش برای بازی در نمایش مولن روژ انتخاب شد و حالا احمد مهرانفر هم به جمع بازیگران این نمایش پیوسته و همبازی محسن تنابنده در این نمایش شد.

حسین پارسایی کارگردان نمایش مولن روژ با انتشار خبر پیوستن احمد مهرانفر به این نمایش نوشت :احمد جان عزیز بی تردید " مولن روژ " با حضور تو و محسن نازنین تجربه ای دلپذیر خواهد شد.

محسن تنابنده یکی از بازیگران اصلی این نمایش است که بعد از 13 سال دوری از تئاتر با نمایش مولن روژ روی صحنه میرود.

نمایش مولن روژ به کارگردانی حسین پارسایی ، نویسندگی آرش عباسی ، تهیه کنندگی محمد قدس و حضور میثم احمدی به عنوان مشاور پروژه در روزهای ابتدایی تابستان روی صحنه میرود.

احمد مهرانفر و محسن تنابنده در پنج فصل سریال پایتخت با نقش ارسطو و نقی در کنار یکدیگر محبوب ترین زوج هنری این سریال را ساختند و در فیلم های دیگری چون ایران برگر و علی الدبل با هم همبازی بودند.

پدر شدن احمد مهرانفر بازیگر پایتخت

احمد مهرانفر را همه مخاطبان تلویزیون با عنوان ارسطوی پایتخت به خوبی می شناسند. این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان فروردین ماه سال 97 با انتشار پستی خبر ازدواجش با مونا فائزپور را به صورت رسمی اعلام کرد.

این زوج هنرمند 18 فروردین ماه امسال برای اولین بار صاحب فرزند شدند.

پسر احمد مهرانفر به دنیا آمد

احمد مهرانفر شب گذشته با انتشار پستی خبر از تولد فرزندش داد و دلنوشته ای برای او نوشت.

سریال پایتخت

احمد مهرانفر با انتشار این عکس نوشت:

پس از این شعور زیستن خواهی داشت، شعور زنده ماندن، شعور فرار از مرگ، ناخودآگاهی پیشرفته و پر احساس... تو هستی واگر به هستی پیوستی ،هستی...

نگران نباش تو هستی... تو هستی،نه نبوده ای و نه نخواهی نبود، هیچوقت... حالا دیگر انسانی.... در عالی ترین مرتبه حیات ایستاده ای ... عالی ترین مرتبه جسم و روح... می توانی خوب باشی می توانی بد... پس حالا که انسانی، انسان باش، کسی را نکُش، نه خودش را ، نه عقیده اش را ...

نیک باش چون نامت... فرزند نیکم ... نیک عزیزم .... در این روزهای کرونایی قدمت نیک .... نیک مهرانفر....

** از همکاری با سازمان هنری اوج راضی بودید؟

- بله و این همکاری بسیار عالی بود. واقعیت این بود که شرایط تولید پایتخت 5 به گونه ای بود که اگر ما حمایت نمی شدیم نمی توانستیم پایتخت را با این شرایط بسازیم چراکه کار سختی بود و از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری به تجهیزاتی احتیاج داشتیم، اعم از تانک، توپ و هلی کوپتر. از طرفی چون بحث داعش در قصه بود، اوج به لحاظ فکری با برگزاری جلسه ها و کارشناس هایی که در اختیار ما گذاشت، کمک کرد تا بتوانیم تسلط خوبی روی موضوع پیدا کنیم. در کل همکاری با اوج از نظر مادی و معنوی برای ما خوب بود. «پایتخت» سریالی است که از افراطی ترین آدم های این جامعه تا ضد نظام ترین ها از سلطنت طلب ها گرفته و ... همه با آن ارتباط برقرار کرده اند. هدف اوج از ورود به این اثر کمک به وفاق ملی بوده است. سازمان اوج از طریق داستان و قصه ای که در «پایتخت» به تصویر کشیده می شود، می تواند اهداف خود را تحقق بخشد. ایرانیان منافع مشترکی در ملیت و دین دارند، از طرفی هم «پایتخت» به روابط درست خانواده و دفاع از آن و همچنین ارزش گذاری روی مسائل دینی و ملی می پردازد که همگی از اهداف و آرمان های اوج است. «پایتخت» تکلیفش مشخص است و رفتارهای کاراکترهایش مبلغی برای زندگی صحیح ایرانی اسلامی است. هدف سازمان اوج با ما همسو است و آنها هم می خواهد فرهنگ درستی را به جامعه ارائه کند.

** قصه پایتخت همیشه کمدی طنزی دارد که یکی از مهمترین دلیل هایی است که مخاطب را با خود همراه کرده است. فکر نمی کنید حضور داعش در «پایتخت5» با این فضای کمیک متفاوت باشد؟

- لحن پایتخت که تغییر نمی کند، برای مثال در پایتخت های قبلی سکانس هایی را داشتیم که بحث خطر، مرگ و ... بوده است اما ما با شیرینی آن را برگزار کردیم. در اینجا هم پایتخت با لحن و جنس خودش به سمت موضوع داعش رفته است. حتی زمانیکه که وارد بحث داعش، ترکیه و سوریه می شود باز از طریق همین خانواده واردش می شویم و برای بیان موضوعمان وارد یک فضای جدید و ملودرام جدید نمی شویم. با همین لحن شیرین با بخش هایی به نام داعش معضلات و مشکلات را مطرح می کنیم و در واقع با آن شوخی می کنیم.

** با تمام سختی هایی که حین تولید داشتید، «پایتخت 6» را هم می سازید؟

- به سه مورد بستگی دارد. اینکه مردم همچنان پایتخت را دوست داشته و خواهان ادامه آن باشند. مدیران سازمان بر طبق نیازسنجی، بررسی کنند که آیا مردم به این سریال نیاز دارند و در آخر هم اینکه باید ببینیم تنابنده و گروه نویسنده به سوژه و قصه جدید و نابی می رسیند یا نه. که اگر همه این سه مورد مثبت باشد این نوید را می دهم که سری ششم را هم بسازیم

احمد مهرانفر و همسرش در یک شب به یادماندنی

احمد مهرانفر بازیگری که با نقش ارسطو در سریال پایتخت شناخته میشود این روزها فیلم سینمایی خجالت نکش را در سینماهای کشور در حال اکران دارد. احمد مهرانفر در شب اکران فیلم سینمایی خجالت نکش برای اولین بار با همسرش حاضر شد و مورد توجه عکاسان حاضر در این مراسم قرار گرفت.

احمد مهرانفر و همسرش در شب اکران فیلم خجالت نکش

احمد مهرانفر صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در کنار همسرش در شب اکران فیلم سینمایی خجالت نکش به روز کرد.

احمد مهرانفر با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:سپاس از همه عزیزانی که این شب به یاد موندنی رو برای ما ساختن،ثبت کردن و به تصویر کشیدن...

احمد مهرانفر در این پست تصاویر دیگری نیز از خودش در کنار همسرش در این مراسم منتشر کرد که در ادامه مشاهده میکنید.

احمد مهرانفر در آخرین روزهای فروردین ماه بود که صفحه اینستاگرامش را با انتشار یک خبر غافلگیر کرد. بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با انتشار این پست خبر از ازدواجش با مونا فائض پور بازیگر کشورمان به روز کرد و نوشت :«تو را می خواهم ...! ‎برای ‎پنجاه سالگی ! ‎شصت سالگی ! ‎هفتاد سالگی ...! ‎تو را می خواهم ...! ‎برای خانه ای که تنهاییم ... ‎تو را می خواهم برای چای عصرانه ... ‎تلفن هایی که میزنند و جواب نمیدهیم ! ‎تو را می خواهم برای تنهایی ...! ‎تو را می خواهم وقتی باران است ! ‎برای راهپیمایی آهسته ی دوتایی ! ‎نیمکت های سراسر پارک های شهر ...! ‎برای پنجره بسته ...! ‎و وقتی سرما بیداد می کند ...! ‎تو را می خواهم ...! ‎برای پرسه زدن های شب عید ...! ‎نشان کردن یک جفت ماهی قرمز ...! ‎تو را می خواهم ...! ‎برای صبح ... ‎برای ظهر ... ‎برای شب ... برای همه عمر ...!.»

 احمد مهرانفر اولین بار با فیلم سینمایی نان ، عشق ، موتور هزار به دنیای هنر وارد شد و پس از آن در فیلم های سینمایی و تئاترهای زیادی حضور داشت اما بازی در نقش ارسطو در سریال پایتخت باعث شناخت بیشتر او نزد مردم شد و با این نقش به محبوبیت بیشتری دست یافت.

کاتیوشا و خجالت نکش جدیدترین کارهای سینمایی احمد مهرانفر محسوب میشوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p57ga