جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/07 09:42
سردار آزمون
کد خبر: 26098

عکس های لو رفته از سردار آزمون در آلمان با خانوم های ایرانی غوغا کرد

سردار آزمون در کنار چند خانوم ایرانی در مهمانی خصوصی در آلمان دیده شد.

به گزارش رصد ورزشی: سردار آزمون لژیونر مطرح کشورمان که به تازگی از لیگ روسیه به آلمان رفته و در تیم مطرح بایرن لورکوزن بازی می کند. سردار آزمون عکیس را از جشن تولد ماردش در روسیه منتشر کرده است که در این عکس همسر و مادرش حضور دارند. سردار آزمون به تازگی خبر ازدواج خود را رسانه ای کرده است و قصد دارد بعد از جام جهانی مراسمش را برگزار کند.

برای خواندن خبر کامل کلیک کنید.

صحبت های جدید سردار آزمون درباره ازدواجش

سردار آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران که همیشه زندگی خصوصیش با حواشی فراوانی روبرو بوده است، در آستانه ازدواج قرار دارد. بازیکن تیم بایر لورکوزن که روحیه شوخی دارد و هیچ‌گاه صحبت های جدی و طنزش را نمی توان از یکدیگر تشخیص داد، در مصاحبه ای با محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در مورد تاریخ ازدواج و شرط عجیب خانواده عروس صحبت کرد که در ادامه این بخش از نمناک می خوانید.

شرط عجیب خانواده عروس برای ازدواج آزمون

سردارآزمون بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ سؤال محمد حسین میثاقی گزارشگرفوتبال (کی ازدواج می کنی) درباره ازدواجش چنین گفت:

ان شاا... به زودی بعد از جام جهانی، الان فکر می کنم خواستگارین بابا اینا، گفتند داریم میریم خواستگاری گفتم بابا خواستگاری می خواد چکار اما از اردو برگشتم خواستگاری هم میرم.

حل شده است قضیه اما به زور دادن اونم تک دختر منم تک پسر رفتیم اونجا گفتن نمیدیم گفتم آقا جعفر این کار رو نکن!

شوخی می کنم خدا رو شکر هم از طرف خانواده آناهیتا خانم به من کمک کردند تو فوتبالم و هم خانواده خودم دستشون درد نکنه، جواب مثبتم انشاالله بعد از اردو به من بدن، چون هر دفعه که میگم، میگن باید گل بزنی تو تیم ملی! نمی دونن جزو سه نفر برتر تاریخ ایرانم!

بعد از صحبتهای سردار آزمون که با شوخی و خنده همراه بود، محمد میثاقی رو به دوربین گفت:

جزو سه تای برتر تاریخ فوتبال ایرانن ایشون لطفا جواب مثبت رو بدین.

سردار آزمون، بازیکن جوان فوتبال ایران فرزند خلیل آزمون بازیکن ترکمن تبار سابق تیم ملی والیبال ایران است که 1373 در گنبد کاووس به دنیا آمد، مادرش خانه‌دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد. او برای اولین بار در سال 1398 در برنامه دورهمی مهران مدیری خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و اعلام نمود که در شرف ازدواج است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qy96