یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/08 05:19
سریال ستایش
کد خبر: 26162

فوت همسر بازیگر سریال ستایش | ضجه های خانوم بازیگر سریال ستایش

فوت همسر فریبا نادری بازیگر سریال ستایش شوک بزرگ سینمای ایران دلیلش چه بود

به گزارش رصد ورزشی: فریبا نادری بازیگر مطرح کشورمان که با بازی در سریال ستایش توانست شهرت خود را چندین برار کند تا الان دو مرتبه ازدواج کرده است. فریبا نادری در قسمت دوم و سوم سریال ستایش نقش عروس حشمت فردوس را بازی کرد. همسر اول ایشان آقای مسعود رسام به دلیل مریضی سال ها پیش و در ابتذای ازدواجشان فوت کرد و با پخش دوباره سریال ستایش در تلوزیون این خبر باز نشر های زیادی داشته است.

برای خواندن خبر کامل کلیک کنید

ازدواج فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون

فریبا نادری، بازیگر سریال پرستاران ، 8 سال پس از درگذشت همسر سابقش مسعود رسام ، برای بار دوم ازدواج کرد.

بازیگر زن سینما و تلویزیون به تازگی (در تیرماه 96 ) ازدواج کرده است و عکسهای از وی به همراه همسر جدیدش منتشر شده است.

آخرین حضور وی در تلویزیون بازی اش در سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی می باشد . وی در این سریال نقش یک پرستار به نام محبوبه را ایفا می نماید. 

آشنایی با مرحوم مسعود رسام همسر اول

 هیجده، نوزده سالم بود که همراه دوست گریمورم به دفتر مسعود رسام رفتم تا تست بازیگری بدهد. مسعود بازیگران فیلم «مروارید سرخ» را انتخاب می کرد و از افراد مختلف تست می گرفت. من هم اصلا در این فکرها نبودم که از اتاق بیرون آمد و گفت:نوبت شماست. گفتم:من برای تست نیامدم؛ دوستم آمده است. مسعود هم گفت حالا که تا اینجا آمده ای بیا تست بده. آن روز خیلی خوشحال شدم اما می دانستم خانواده ام مخالفت می کنند.

در تست که قبول شدم برای مدتی به کلاس های آموزشی بهروز بقایی رفتم تا توانایی های بازیگری ام را تقویت کنم. در قراردادی که برای بازی در آن فیلم بستم قید شده بود که خانواده ام بتوانند سر صحنه حاضر شوند. «مروارید سرخ» فیلمی بود که باعث شد با مسعود رسام آشنا شوم.

خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند. او حاضر نیست نقشی مغایر با میل خود را قبول کند. فریبا نادری حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او برای انتخاب، سلیقه شخصی است.

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های بی بضاعت هستند.

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد. خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

ازدواج اول فریبا نادری با مسعود رسام در سال 85 بود که با وجود 27 سال اختلاف سنی، آنها زندگی عاشقانه ای را تجربه کردند.

مسعود رسام کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیونی بود که از جمله آثار او می توان به سریال های دنیای شیرین، سرزمین سبز، مجید دلبندم، محله بروبیا، شازده کوچولو، همسران، تولدی دیگر، دریایی ها، مروارید سرخ، دنیای شیرین دریا، چاق و لاغر، قطار ابدی و خانه سبز اشاره کرد.

زندگی مشترک آنها زیاد ادامه نداشت و مسعود رسام، همسر اول فریبا نادری چند سال پس از ازدواج براثر بیماری سرطان درگذشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n95kr