یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/09 10:16
بهاره رهنما | دور همی زنانه بهاره رهنما | بهاره رهنما ترکاند
کد خبر: 26290

جشن باشکوه بهاره رهنما در شیراز | بهاره رهنما در شیراز غوغا کرد

بهاره رهنما با انتشار این استوری در اینستاگرام غوغا کرد

بهاره رهنما بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران که در یک خانواده 5 نفره دراراک متولد شده است. بهاره رهنما یک خواهر و برادر دوقلو و بزرگتر از خودش دارد که خارج از کشور زندگی می کنند. بهاره رهنما به تازگی خبر طلاق خود را از همسر سومش داده و حواشی زیادی برای خودش ساخته است. وی به تازگی کار تئاتری را آغاز کرده و اولین ژانر از این تئاتر در کشورمان است.

بهاره رهنما

بیوگرافی و زندگینامه کامل بهاره رهنما

نام :بهاره

نام خانوادگی :رهنما

تاریخ تولد :1352/9/10

محل تولد :اراک

تحصیلات : لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی

زمینه فعالیت :بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده

همسر سابق :پیمان قاسم خانی (نویسنده و بازیگر)

زندگی خصوصی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

بهاره رهنما

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.

امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

بهاره رهنما

تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

از نویسندگی تا کارگردانی بهاره رهنما

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما

شغل های مختلف بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

کاهش وزن بهاره رهنما

بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد.

بهاره رهنما

حواشی بهاره رهنما

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.

سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

 همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما و حواشی در شام ایرانی

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.

مریم امیر جلالی ، شهرزاد کمالزاده، بهاره رهنما و فلور نظری در یک گروه قرار داشتند. 

بهاره رهنما در این برنامه در بخشی از صحبت هایش درباره دختران ایرانی گفت:

" دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر."

این سخنان او با واکنش‌ها و انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران زیادی این حرف ‌های بهاره رهنما را توهین به قوم لر دانستند اما او بیان نمود که منظورش توهین به قوم لر نبوده و موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی (دختر لر) و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود.

در بخش دیگری از این برنامه بعد از صحبت‌های بهاره رهنما، فلور نظری می‌خندد و خانم رهنما خنده او را نشانه تمسخر می‌داند، به همین دلیل جرو بحثی بین او و فلور نظری رخ داده تا جایی که فلور نظری از گفتن واژه بی ادب از سوی بهاره رهنما بسیار جا می‌خورد و با گریه میز شام را ترک می‌کند.

بهاره رهنما

ورود بهاره رهنما به عرصه هنر

بهاره رهنما از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در 17 سالگی در سال 1370 با شرکت در تست بازیگری فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم‌پور جلوی دوربین رفت.

فیلم سینمایی «غزال» دومین تجربه بهاره رهنما است. این بانوی هنرمند با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وارد قاب تلویزیون شد اما اوج شهرت او به درخشش در فیلم «نان و عشق و موتور 1000» ،«گاو خونی» و «چارچنگولی» و « سریال زیرزمین » مربوط می شود.

بهاره رهنما در گیسو

سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. بهاره رهنما در سریال گیسو نقش افرا را بر عهده داشته است، افرا زنی است که سال ها قبل دختر خود را گم کرده و حالا دختر او به ایران برگشته است و...

سریال گیسو چندمین تجربه همکاری بهاره رهنما با منوچهر هادی بوده است، در صحنه‌ای از این فیلم بهاره رهنما در  کما است ولی تکان میخورد و همین صحنه سوژه کاربران فضای مجازی شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در اژدر

اژدر فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا سبحانی، نویسندگی جاوید سبحانی است. داستان این فیلم در مورد فردی به نام اژدر است که طی اتفاقی ناگهان متوجه می‌شود قدرتی منحصربفرد دارد که هر رویایی در خواب می بیند، در واقعیت نیز تعبیر خواهد شد، به همین دلیل به سراغ انتقام‌جویی از اطرافیانش می‌رود و... .

در این فیلم بهاره رهنما نقش خاتون را بر عهده دارد و در کنارهنرمندانی چون لوون هفتوان، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام‌دوست، شهره لرستانی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، محمد شیری، یوسف صیادی و... ایفای نقش نموده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در پژمان

پژمان یک مجموعهٔ تلویزیونی است که در سال 1392 از تلویزیون پخش شد، این مجموعه به کارگردانی سروش صحت، تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی پیمان‌ قاسم‌خانی، مهراب قاسم‌خانی، سروش صحت و ایمان صفایی می باشد.

داستان این سریال در مورد بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی پژمان جمشیدی است که در حال و هوای شهرت به سر می‌برد و با مدیر برنامه‌اش به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد. در این سریال بهاره رهنما نقش پریسا خواهر پژمان را برعهده دارد که یک فعال زن است که در شبکه‌های اجتماعی حضوری پررنگ دارد.

بهاره رهنما در هشتگ

هشتگ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رحیم بهبودی فر و تهیه کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی است. این فیلم  روایتی از چشم و هم چشمی دو مادر با یکدیگر است که وضعیت درسی پسرانشان ضعیف بوده و... . نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند ، سید جواد هاشمی و... از چهره های اصلی این فیلم سینمایی هستند. بهاره رهنما در این فیلم نقش روژین (کبری) را بر عهده داشت. نیوشا ضیغمی در کمدی هشتگ برای اولین بار با گریمی مردانه جلوی دوربین رفت.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در زیرزمین

زیرزمین نام یک سریال تلویزیونی  با کارگردانی علیرضا افخمی است که ماه رمضان (مهر) 1385 از شبکه سوم ایران پخش شد. این فیلم روایتگر زندگی سه دوست «فرجیان، کلانی و اسدی» است که بعد از کلاهبرداری یکی از آنها پول ها را برداشته و در زیر زمینی پنهان می کند و دو نفر دیگر بر سر یافتن پول‌ها رقابت می‌کنند…

مرحوم فتحعلی اویسی، بهاره رهنما، ابوالفضل پورعرب، مهتاج نجومی، مریم کاویانی و...در این سریال بازی کرده‌ و بهاره رهنما ایفاگر نقش پریا دختر فرج بود.

پادرمیانی بهاره رهنما در اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری

اختلاف بین مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری از پخش یک تیزر تبلیغاتی و پست اینستاگرامی مهراب قاسمخانی آغاز شد و گسترش پیدا کرد. بهاره رهنما به اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری واکنش نشان داد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، در بخشی از گفتگوی خود در پاسخ به این سوال که چه تحلیلی درباره اختلاف رخ داده میان مهراب قاسم خانی و بهنوش بختیاری که از پخش تیزر تبلیغاتی شروع شد دارد توضیحاتی ارائه داد.

واکنش بهاره رهنما به دعوای مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری چه بود؟

بهاره رهنما گفت:ببینید مهراب بسیار آدم خوش قلب وطنازی است ؛ در تمام سال هایی که با این خانواده فامیلی و قرابت داشتم همیشه من و مهراب با هم برخوردهای بامزه و کل کل و حاضر جوابی و… داشتیم. در اینکه هم خودش و هم همسرش بسیار خوش قلب و مهربان هستند شکی ندارم ولی بهتر بود که این مسأله بین خودش و خانم بختیاری حل می شد.

وی ادامه داد:منش من این است که طرف اگر به من نزدیک است خودم به او بگویم فلانی این مطلب را که گذاشتی من را ناراحت کرده و… چون من از مادرم یاد گرفتم که هیچ وقت از خانه یک زن صدا نباید بیرون برود یا قهروآشتی زن و شوهر را کسی بفهمد، خانواده سینما و تلویزیون و هنرمندان نیز همین هستند و نباید این اتفاق ها به بیرون برود. من می دانم که بهنوش ناراحت شده اما در مورد اینکه مهراب هم خواسته باشد بی ادبی کند مطمئنم که چنین قصدی را نداشته است. شاید خنده اش از شکل ساخت آن تیزر بوده نه بهنوش چون به هرحال خیلی مهم است زمانی که شخصی وظیفه تولید کار تبلیغاتی را قبول می کند خوش سلیقه گی داشته باشد.

در پایان گفتنی است که چند روز پیش تیزر تبلیغاتی با حضور بهنوش بختیاری در فضای مجازی پخش شد که کیفیت آن تیزر مهراب قاسم خانی را برآن داشت تا مطلبی با کنایه و طنازی منتشر کند. وی با انتشار پستی از خود در صفحه اینستاگرامی اش نوشت :دیروز سیامک انصاری نامرد برام یه تیزر تبلیغاتی داخلی جدید فرستاد که نمیتونم بگم چه تیزری بود،

ولی اونقدر خندیدم داشتم خفه میشدم. ریه ام رو هم که معرفی کرده بودم خدمتتون… هیچی دیگه، نتیجه اش شده این…

پ.ن اول:تا من باشم به مردم نخندم

پ.ن دوم:نگران نباشید. قول میدم نمیرم. اصلاً دلم نمیخواد روی سنگم بنویسن از خنده مرد. خیلی ضایعه.

پس از آن بهنوش بختیاری در واکنش به این حرکت قاسمخانی نیز سکوت نکرد و نوشت :حسادتغلبه می کنه ناجور / آرزو میکنم رفقا من از بیکاری در بیانو دست از سر ما بردارن.

خوش گذرانی و تجربه های جدید در زندگی بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از پرکارترین و پر حاشیه ترین بازیگران ایران است که مدتی پیش با انتشار متنی در اینستاگرامش خبر جدایی از همسر دوم خود را به نوعی تایید کرد، این روزها عکس های زیبایی را در استوری اینستاگرامش منتشر نموده تا تمامی شایعات در مورد افسردگیش را رد و قوی بودنش را ثابت نماید. تصاویری که با هم در بخش چهره ها در نمناک مشاهده می کنید.

تغییر ظاهر بازیگر فیلم افعی که مدتی است سوژه ی کاربران فضای مجازی شده در تصاویر تازه منتشر شده در اینستاگرام بهاره رهنما کاملا واضح به چشم می خورد. همسر سابق مهراب قاسم خانی این روزها مشغول سپری کردن زندگی متفاوتی با حال و هوای جدید است و به قول خودش پادر جاده شناخت گذاشته است.

بهاره رهنما در استوری جدید اینستاگرامش نوشت:

وقتی پا میذاری تو جاده شناخت تازه دعوت ها شروع میشن

واکنش بهاره رهنما به یک شایعه درباره همسرش

ماجرای ازدواج مجدد بهاره رهنما به یکی از جنجالی ترین ماجراها تبدیل شده است که گویا تمامی ندارد و هر روز یک بحث جدید در این باره مطرح میشود. این روزها که بهاره رهنما زندگی مشترک خود را با امیرخسرو عباسی میگذراند شایعات زیادی پیرامونشان وجود دارد که یکی از آنها آنقدر شدت گرفت که بهاره رهنما را مجبور به پاسخگویی کرد.

یک شایعه درباره همسر جدید بهاره رهنما

در روزهایی که تنها دو هفته از ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی میگذرد شایعات زیادی درباره این ازدواج شکل گرفته است . جدیدترین خبری که درباره همسر بهاره رهنما شنیدیم خبری بود که اعلام کرد حسن عباسی سخنران مشهور اصولگراها پدر امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما است. با شدت گرفتن این شایعه بهاره رهنما با انتشار پستی در کانال تلگرامش به این ماجرا خاتمه داد.

بهاره رهنما در این باره نوشت:

همسر من امیر خسرو عباسی در نوجوانی پدر بزرگوارش مرحوم جمال عباسی رو در سانحه ای از دست داده، لطفا اگر شایعات کذب در مورد ایشون شنیدید خصوصا در مورد مناسبات خاص با هر نهادی حتما تکذیب کنید، قرار نیست همه را به یک چوب بزنید و قرار نیست هرکس مرید اهل بیت بود لزوما با مشاغل دولتی در ارتباط باشد! و من افتخار می کنم که همسرم از کارافرینان برتری است که فقط به همت و کوشش خودش در جایگاه فعلی اش قرار گرفته است.

بهاره رهنما از آشنایی تا ازدواج با امیرخسرو عباسی

چهارم شهریورماه 96 بود که اولین بار عکسی از بهاره رهنما در کنار مردی که مالک یک برند آرایشی بهداشتی بود دیده شد. با دیدن اولین تصاویر خیلی ها گمان کردند که این حقیقت ندارد و خیلی ها گریم فیلم دانست و خیلی ها نظرات دیگری داشتند اما کم کم و با انتشار تصاویری دیگر از مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی ماجرا برای همه رنگ حقیقت گرفت و همه جا صحبت از ازدواج دوم بهاره رهنما بود.

خیلی ها به او خرده گرفتند و خیلی ها او را تحسین کردند اما بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بعد از یک هفته جنجال به همراه همسرش در یک گفتگو حاضر شد از ماجرای آشنایی تا ازدواجش با امیرخسرو عباسی گفت.

بهاره رهنما و ازدواج مجددش با امیرخسرو عباسی

شهریورماه 96 بود که خبری با عنوان ازدواج مجدد بهاره رهنما منتشر شد و خبرگزاری های رسمی این خبر را تایید کردند و این خبر بازتاب های زیادی داشت. بهاره رهنما برای اولین بار در یک گفتگو به همراه همسرش امیرخسرو عباسی از زندگی مشترکشان گفتند.

در ابتدای گفتگو امیرخسرو عباسی گفت:از زمانی که این ازدواج شکل گرفت و ما صبح که از خواب بیدار شدیم دیدیم کلی تماس داریم و ظاهرا ساعت 2 و 3 نیمه شب عکس هایمان پخش شد و بعد از آن خود ما تصمیم گرفتیم که خودمان دوتا عکس بگذاریم و به شایعات خاتمه بدهیم. بهاره رهنما ادامه داد :قرار نبود عکس های ما پخش نشود اما ما با این حجم گسترده پخش شدن عکس ها خودمان هم شوکه شدیم و واقعا باورمان نمیشد وقتی این عکس ها را دیدیم . من بیشتر حال خوبم را با مردم سهیم میشوم و واقعا آن پست هایی را که درباره سن زنها گذاشته بودم واقعا قبول داشتم .

مجری برنامه درباره پولدار بودن امیر خسرو عباسی پرسید که بهاره رهنما گفت:در یکی از کامنت ها نوشته بودند حلقه 200 میلیونی بهاره رهنما اما واقعا این چیزها نبود و آن چیزهایی را که مردم نوشته بودن واقعا حقیقت نداشت. قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که میگویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام ، مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد.

مجری برنامه درباره وجود تعداد زیادی اسپانسر در مراسم ازدواجشان پرسید که گفت:این یک امر خیلی طبیعی بود و با خنده ادامه داد البته من پول تمام آنها را از داماد گرفتم.

بهاره رهنما در ادامه گفتگویش گفت:بعد از سفر ما در مشهد ما سفری به گرجستان داشتیم. ما در حرم امام رضا (ع) عقد کردیم و امام رضا باعث رسیدن ما به هم شد. من تقریبا 8 سال است مدل صورت هستم و آقای عباسی سه سال پیش برای مدل شدن با من تماس گرفتند و اما من گویا روی خوش نشان ندادم و بعد از مدتی و درحالی که من 35 کیلو از وزنم را کم کردم در مشهد با آقای عباسی در مشهد به طور اتفاقی همدیگر را در فرودگاه دیدم و با هم صحبت کردیم و درباره تبلیغات برای این شرکت صحبت کردیم.

تنها شرط ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

ما در روز تولد امام رضا و در بین مردم مراسم عقدمان را برگزار کردیم و من همه این اتفاقات را خواست امام رضا میدانم و امیرخسرو عباسی واقعا محب اهل بیت است و تنها شرط ازدواجش با من نماز اول وقت بود و امیر به من گفت تو اگه کنار خیابون گردو هم میفروختی من از تو خواستگاری میکردم و کمتر از یک هفته جواب خواستگاری داده شد و این ازدواج با مراسم سنتی برگزار شد و من با یک مشورت با خانواده ام این تصمیم را گرفتم و من بعد از رفتن پریا خیلی احساس تنهایی میکردم و واقعا نیاز به ازدواج داشتم و بغض اجازه صحبت کردن به او را نداد.

امیرخسرو عباسی ادامه داد تنها دلیلی که من را مسر به ازدواج میکرد خوش قلبی بهاره رهنما بود و من از امام رضا میخواستم که کسی که هم کف من است را سر راهم بگذارد و درباره حجاب واقعی آدم ها صحبت کرد.

بهاره رهنما در ادامه صحبت هایش به تبریک هایی که از سمت خانواده همسرش داشت صحبت کرد و گفت:شقایق دهقان و آقای قاسم خانی خودشان با ما تماس گرفتند و تبریک گفتند و خانواده آقای قاسم خانی هم به من تبریک گفتند و مورد ما واقعا خاص بود و ما مثل یک دوست از هم جدا شدیم و خیلی از خانواده قاسم خانی تعریف کرد .

بهاره رهنما از شرطی که برای همسرش گذاشته بود گفت و ادامه داد :من به امیرخسرو گفته ام که چون خوش قیافه هستی حق نداری بازیگر شوی .

مهریه بهاره رهنما چقدر بود

بهاره رهنما درباره مهریه اش گفت:من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و ... را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد.

همسر بهاره رهنما درباره کامنت هایی که در صفحه اش قرار میدادند صحبت کرد و از خنده دار بودن برخی از آنها صحبت کرد. در تکمیل این صحبت ها بهاره رهنما درباره خیلی از کامنت هایی که دلش را شکست صحبت کرد .

مجری برنامه از ماجرای آشنایی اش با بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی پرسید و گفت:من ابتدا با دایی ام صحبت کردم و بعد ایشون با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم عروس بهاره رهنما است خیلی شوکه شدند.

بهاره رهنما درباره ماجرای همکاری در کارهای تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی گفت و همسرش در ادامه این گفتگو گفت:یکی از علت هایی که من سراغ بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و من هم این هزینه را برای این تجربه داده بودم و این برای من خیلی مهم بود.

تولد 20 سالگی دختر بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر فعال عرصه تئاتر ، سینما و تلویزیون یکی از چهره های فعال در فضای مجازی است که به هر مناسبتی پستی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر میکند. این هنرمند کشورمان که چند روز پیش مراسم رونمایی از آلبوم صوتی اش را جشن گرفت با انتشار پستی مادرانه و عاشقانه تولد 20 سالگی دخترش پریا را تبریک گفت.

تبریک بهاره رهنما برای تولد 20 سالگی دخترش

بهاره رهنما با انتشار عکسی از کودکی دخترش در اینستاگرام نوشت :جان جهانم امشب بیست ساله میشود،بیست سال که باورم نمیشود چطور مثل برق و باد گذشت،دوران به اصطلاح نوجوانی و تین ایجری اش تمام شد،پا گذاشت به دوران بزرگسالی،مثل همه مادرها برایت ارزو های بزرگ دارم و چون کلا دستم به دعاهای بزرگ میرود برایت ارزو دارم که قلبت هجده ساله بماند روحت صد ساله و ظاهرت به همان سن و سالی که حال و هوایت با آن هماهنگ است.

دخترم نمیدانم باور کنی یا نه؟ اما بیست سالگی نسل من در سال های جنگ و زیرزمین های پناهگاه خوشحال تر از بیست سالگی امروز دختران بود !

اما جان جهانم من به خدایی ایمان دارم که همین نزدیکی است و به دعای مادرانی که این روزها عجیب از ته دل سر به سوی اسمان میبرند و خدای فرزندانشان را صدا میزنند،دخترم من خوش بینم،زود باورم ،چه کنم من زن بارانم،من به بارش باران الهی در سخت ترین روزها ایمان دارم،و به همان خدایی که در این نزدیکی است و صدای مادران ایران را میشنود.

تولدت مبارک دخترم...

پریا قاسمخانی دختر بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی نویسنده کشورمان است که در اتریش مشغول تحصیل است. پریا در رشته موسیقی مشغول تحصیل است و در دوران تعطیلات برای دیدار با مادرش به ایران می آید.

بهاره رهنما که وابستگی شدیدی به دخترش پریا داشت بعد از رفتن پریا به اتریش احساس تنهایی شدیدی کرد و در شهریور ماه سال 96 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما یکی از هنرمندان فعال در حوزه تئاتر ، سینما و تلویزیون است و به تازگی یک آلبوم صوتی به نفع زنان سرطانی سرپرست خانوار را روانه بازار کرده است و این کتاب صوتی را به همسرش امیرخسرو عباسی تقدیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ra9vw