دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/07 03:31
عایشه گل | عایشه گل در ایران | خواننده ترک
کد خبر: 26034

حضور خواننده مطرح ترک در ایران غوغا کرد | حجاب زیبای عایشه گل مردم را شوکه کرد

تصاویری از حضور عایشه گل بازیگر و خواننده ترک را در اکران پسر دلفینی در ایران مشاهده می‌کنید که ست سفیدرنگ زده است.

عایشه‌ گل در ۱۷ ژوئن ۱۹۸۵ در استانبول متولد شد. اصالت خانوادگی او به ارزنجان بر می‌گردد. عایشه‌ گل در خانواده‌ای هنری بزرگ شد و از کودکی با موسیقی انس پیدا کرد. پدرش نوازندهٔ سازهای بادی بود. دبستان را در مدرسهٔ فیروزه و دورهٔ راهنمایی را , در مدرسهٔ کوجاتاش بارباروس و دبیرستان را در ساری‌یر گذراند.  عایشه گل جوشکن در سال ۲۰۱۹ (به تاریخ شمسی : ۱۳۹۷) اولین تجربه بازیگری خود را در یک فیلم ایرانی بنام مطرب تجربه کرد.او در این فیلم کنار بازیگرانی چون پرویز پرستویی و الناز شاکردوست در نقش نازان به شدت دیده شد و شهرت زیادی بدست آورد.این فیلم با فروش نزدیک به ۳۹ میلیارد تومان در گیشه به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تاکنون ، تبدیل شده است. یکی از دلایل اصلی انتخاب او برای بازی در فیلم مطرب آشنایی اش با زبان فارسی بود که می گوید دو هفته قبل از بازی هم تمرینات زیادی انجام داد.می گوید در ترکیه دوستان زیادی دارد که فارسی زبان است به همین دلیل حالا به خوبی می تواند حرف بزند.

بیوگرافی کامل عایشه گل

نام اصلی : عایشه گل جوشکن

متولد : 17 ژوئن 1985 استانبول

زمینه فعالیت : سینما و موسیقی

پیشه : بازیگر و خواننده

مدرک تحصیلی : مدیرت تجارت

سالهای فعالیت : 2014 تاکنون

قد : 162 سانتیمتر

 

عایشه گل جوشکن متولد 17 ژوئن 1985 در استانبول بازیگر سینما و موزیک ویدئو اهل ترکیه است.

فارغ التحصیل دانشگاه مدیرت تجارت است و حالا در یک فیلم ایرانی هم به عنوان بازیگر حضور دارد.

عایشه گل

علاقه از کودکی

عایشه در شهر استانبول ترکیه متولد شده است، پدرش در کنار روزنامه نگاری نوازنده سازهای بادی همچون نی بود و مادرش خانم سهیلا معلم نقاشی است.

او از همان سنین کودکی با موسیقی بزرگ شد و سازها و آهنگهای پدرش را با زمزمه نجوا می کرد.

شروع فعالیت از بانک

عایشه گل جوشکن یک سال در بانک کار کرد اما متوجه شد که این هدف او نبوده و سپس شروع به آهنگسازی کرد.

عایشه گل

کلاسهای موسیقی و اولین آهنگ

او تحصیلات خود را در آواز ، دیکشن و پیانو را تکمبل کرد. او همچنین می تواند ترانه های اسپانیایی ، یونانی و فارسی بخواند.او از ابتدا گفته بود اگر در آینده پیشنهاد بازیگری ارائه شود از آن استقبال می کند.

ساخت اولین آلبوم

او در سال 2014 وقتی 29 ساله بود توانست اولین آلبوم خود بنام ‘حقیقت تو با من است’ را منتشر کند و تا سال 2019 توانست سه آلبوم دیگر تولید کند.

عایشه گل

خوانندگی

او در سال 2018 ، اولین آهنگ خود با نام Liman را به بازار عرضه کرد.

بازی در فیلم مطرب

او در فیلم مطرب نقش یک دختر خواننده معروف ترکی را ایفا می کند که طرفداران زیادی را دارد و با ماجراهایی پای او به داستان فیلم مطرب باز میگردد.او در نقش نازان در فیلم مطرب بازی می کند.

وضعیت ازدواج و همسر عایشه گل

از وضعیت ازدواج و همسر عایشه گل اطلاعات دقیقی در دست نیست.

عایشه گل

علایق تا شعار

رنگ مورد علاقه : هر رنگی بجز سیاه

کارتون مورد علاقه : خرس یوگی

شعار : روزی غبار روی الماس برداشته می شود

می توانم به فارسی، اسپانیایی و یونانی بخوانم

به صبوری بیش از حد اعتقادی ندارم

جشن تولد بازیگر ترک ساخت ایران بر روی قایق تفریحی

صفحه رسمی عایشه گل، بازیگر نقش آیلار در سریال ساخت ایران 3 با ویدئو و تصاویری از جشن تولدش بروز شد. تصاویری که به دلیل کیفیت پایین، چندان قابل انتشار در این بخش از چهره ها در نمناک نبودند و تنها توانستیم یکی از صحنه های شکار شده از جشن تولد بازیگر ترک فیلم سینمایی مطرب را برایتان در این بخش بگنجانیم. تصاویر بی کیفیت دیگر به دلیل احترام به سلیقه کاربران محترم، در این مطلب قرار نگرفته است.

جشن تولد لاکچری بازیگر نقش آیلا در سریال ساخت ایران 3 با حضور همسرش رضا اورمان و دوستانشان بر روی یک قایق تفریحی با بادکنک آرایی خاص برگزار شد. در این جشن تولد خواننده ترک لباسی همرنگ کیک تولدش به تن داشت و در میان هیاهو و شادی شمع کیک قلبی شکل تولدش را فوت کرد.

عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده ترکیه ای که بازی در فیلم سینمایی مطرب به سینمای ایران معرفی شد، ویدیویی از جشن تولد 37 سالگی خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود و نوشت:

تولدم مبارک

این هنرمند ترکیه ای که به دلیل بازی در فیلم های ایرانی طرفداران زیادی را در ایران بسوی خود جذب کرده و می تواند ترانه های اسپانیایی، یونانی و فارسی را بخواند، با قرار دادن ویدیو جشن تولد خود با کامنت های زیادی از تبریک تولد توسط هنرمندان و هموطنان ایرانی روبرو شد.

مختصر بیوگرافی عایشه گل، بازیگر ترک سریال ساخت ایران

عایشه گل جوشکن خواننده و بازیگر متولد 17 ژوئن 1985 در ترکیه است. پدرش روزنامه نگار و نوازنده سازهای بادی همچون نی و مادرش معلم نقاشی است، او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که بعد از فارغ التحصیلی به مدت یکسال در بانک مشغول بکار شد اما از این کار استعفا داد و فعالیت خود را با آواز و نوازندگی شروع کرد، او در سال 2014 توانست اولین آلبوم خود بنام "حقیقت تو با من است" را منتشر کند.

عایشه گل جوشکن به دلیل آشنایی اش با زبان فارسی در سال 2019 اولین تجربه بازیگری خود را در یک فیلم ایرانی بنام مطرب تجربه کرد. او این روزها با بازی در کنار امین حیایی و مجید صالحی در سریال ساخت ایران 3 خوش درخشیده است.

او در سال 2020 ملودی تقدیمی محسن یگانه از آهنگ بهت قول می دهم را به زبان ترکی با نام "سوز وردیم" بازخوانی کرد که استقبال خوبی از آن شد. عایشه گل جوشکن متاهل است و با رضا اورمان (Riza Orman) کارآفرین ازدواج کرده و یک فرزند دختر دارد.

این بازیگر و خواننده ترک زبان در بخشی دیگر از این گفتگو درباره علت عدم همکاری خود با سریال جیران گفت:

در پروژه جیران من باردار بودم و قسمت نشد. امیدوارم در پروژه های دیگه این اتفاق بیوفته.

او درباره کار با امین حیایی و مجید صالحی در سریال ساخت ایران 3 عنوان کرد:

هر دو خیلی باحال و خنده دار هستن و هم در ست فیلمبرداری و خارج از آن خیلی خندیدیم.

عایشه گل جوشکن که خود هنرمند مطرحی در کشور ترکیه است درباره موسیقی و خواننده های ایرانی گفت:

موزیک ایران را خیلی دوست دارم. با محسن یگانه کار کردم و خواننده های دیگری همچون شجریان، رضا صادقی رو دوست دارم.

او دربار ه پیشنهادهای دیگر از ایران گفت که پیشنهاد دارم اما درباره آن توضیح بیشتری ارائه نکرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5qxk