سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/07 03:30
علی دایی
کد خبر: 26033

جشن تولد مادر زن علی دایی غوغا کرد | مریم امیر جلالی مگر مادر زن علی دایی است؟

اخیرا اخباری از علی دایی و اینکه مریم امیرجلالی مادرزن او باشد به گوش می رسد که در ادامه به جزئیات بیشتری می پردازیم.

علی دایی در حال حاضر متاهل است و با همسر دومش زندگی می کند. علی دایی دو فرزند دختردارد اما اخیرا خبر وجود دختر اول علی دایی داغ شد. و در ادامه به جزئیات بیشتری به زندگی خصوصی علی دایی می پردازیم.

علی دایی

علی دایی در شمال یک ویلای مجلل و گران قیمت دارد که خودش آن را ساخته است. ساخت این ویلای مجلل بیش از یک سال طول کشیده است. البته علی دایی به غیر از این ویلا یک باغ بزرگ هم در رامسر دارد.

دنیز دایی ، دختر علی دایی از ازدواج اولش که در خارج از ایران زندگی می کند، از حضور خود در ایران خبر داد.

دنیز دایی طی روزهای گذشته با انتشار تصاویری در اینستاگرامش دنبال کنندگان خود را از سفرش به ایران باخبر کرده است.

او ابتدا تصویری از خود در کنار پدرش علی دایی در حال بازی بیلیارد منتشر کرد و سپس با انتشار ویدئوهایی از حضور در ویلای شمال پدرش خبر داد.

دنیز دایی در حال حاظر همراه با مادر خود در لندن زندگی می کند. وی در صفحه شخصی اینستاگرامش حدود شش هزار بازدید کننده دارد. او در حال انجام تمرینات آمادگی برای رقص حرفه ای است و فیلم و عکس های از تمرینات رقص و ورزش خود منتشر می کند. همچنین تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می شود.

علی دایی

او در حال و هوای کریسمسی لندن به کافه رفته و دو عکس در کنار خرسی بزرگ منتشر کرده است، این عکس آنقدر مورد توجه دنیز بوده که به عکس اصلی پروفایل دختر علی دایی تبدیل شده است.

علی دایی در آخرین گفت و گوی خود از دغدغه های این روزهایش در زندگی شخصی گفت

در حال حاضر مهاجمان خوبی در فوتبالمان داریم اما مهدی طارمی و سردار آزمون فوق العاده هستند.

و سبک بازی کدام یک به شما نزدیک تر است؟

فکر می کنم مهدی طارمی بیشتر به من شبیه باشد.

روزی که او را به پرسپولیس آوردید باور داشتید به چنین نقطه ای در فوتبال ما برسد؟

خدا را شکر در خیلی چیزها اشتباه نکرده ام. افتخار می کنم بچه های من در پرسپولیس سالهای بعد موفق بودند. بچه هایی مثل امید عالیشاه، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و…

از تیم ملی و اسکوچیچ برایمان بگویید.

به ایشان تبریک می گویم. بدون هیچ دغدغه ای فوتبال ما با مربیگری ایشان به جام جهانی صعود کرد.

وقتی به جام جهانی صعود کردیم خیلی ها گفتند یک مربی مثل علی دایی در جام جهانی باید جای دراگان اسکوچیچ کار کند.

لطفشان بوده و کسانی که فوتبالی هستند خیلی چیزها را می دانند اما من چیز خاصی نمی توانم بگویم. اگر پیشنهاد هم بدهند اصلا حرفه ای نیست در این شرایط جای کسی را در تیم ملی فوتبال کشورم بگیرم.

علی دایی

بیوگرافی علی دایی

نام :علی 

نام خانوادگی :دایی

تاریخ تولد :1 فروردین 1348

محل تولد :اردبیل

پست :مهاجم 

لقب :شهریار

قد 193

علی دایی اول فروردین 1348 علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.علی دایی که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت هایی دست یافته است.

علی دایی در سال 1366 در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.

اما علی دایی از این اتفاق نا امید نشد و در همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب پذیرفته شد و دو ترم به تحصیل پرداخت. این پایان ماجرای تحصیل شهریار ایران نبود. علی دایی در سال 1367 مجدد در کنکور شرکت کرد و در رشته متالوژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و مدرک لیسانس خود را در بهمن ماه 1371 از این دانشگاه معتبر دریافت کرد.

علی دایی که به عنوان بازیکن سخت کوش و خستگی ناپذیر شناخته میشود در تحصیل به لیسانس متالوژی قانع نبوده و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

 علی دایی علاوه بر موفقیت های فوتبالی و تحصیلی در تجارت نیز موفق بوده و هم اکنون گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران می باشد.مشاغل علی دایی به پوشاک ورزشی محدود نشده و در ساختمان سازی نیز فعال است.

فعالیت های اقتصادی و محبوبیت ورزشی علی دایی را از نیکوکاری و کارهای خیرخواهانه غافل نکرده و در سال 1385 یک هنرستان کار و دانش در شهرک گلستان اردبیل با تمامی تجهیزات به نام ابوالفضل دایی(پدرش) ساخت و تحویل آموزش و پرورش ناحیه 1 داد.

علی دایی

شروع فوتبال علی دایی در ایران

علی دایی زندگی فوتبالی خود را با بازی در تیم شهری که در آن متولد شده بود، یعنی تیم استقلال اردبیل آغاز کرد. پس از استقلال اردبیل، به تهران رفت و پس از یک فصل بازی در تیم باشگاهی تاکسیرانی تهران، به تیم بانک تجارت ملحق شد.

او در طی چهار سال همکاری با باشگاه بانک تجارت در ۷۵ بازی نقش داشت و موفق شد که بیش از ۴۰ گل برای این تیم به ثمر برساند. باشگاه بعدی دایی که طرفداران زیادی هم دارد، پرسپولیس است. علی دایی در سال ۷۳ – ۷۴ شمسی به جمع قرمزپوشان پایتخت پیوست و افتخارات زیادی در این باشگاه کسب کرد.

مریم امیرجلالی هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون ایرانی ۲۹ آذر سال ۱۳۲۶ در تهران متولد شده است. او از سال ۱۳۶۶ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون در سریال چهار چرخ، زیر هشت و متهم گریخت نقش آفرینی کرده است. جالب است بدانید که وی به عنوان خواننده با یک گروه موسیقی همکاری داشته است. در قسمت زیر تصویری جالب از جشن تولد مریم امیر جلالی به وقت ۷۴ سالگی با کیک بسیار زیبا را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در رصدورزشی همراه ما باشید.

مریم امیرجلالی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

با تشکرازفائزه عزیزم وحوری‌وانسی عزیزم‌که امشب‌منوسورپرایز‌کردن وشبی بیادماندنی وزیبا برایم بیادگارگذاشتین‌وباتشکرازسولمازعزیزبرای گرفتن عکسها

علی دایی

علت کم کاری خانم بازیگر

مریم امیرجلالی متولد ۲۹ آذر ۱۳۲۶ در تهران، بازیگر است اشتباها او را همدانی و ملایری معرفی میکنند اما او اصالتا تهرانی و متولد بیمارستان ایران است، دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری بوده و چهار خواهر و برادر دارد، پدرش مرحومش بازنشسته ارتش بود.

چهارخواهر و چهار برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است. مریم امیرجلالی یک دختر به نام مهشید و دو نوه دارد و اصالتا آذری است.

اولین دلیل آن به دسته ها و گروه هایی بازمی گردد که در این سال ها شکل گرفته و هر کسی فقط به افراد گروه خودش نگاه می کند و اگر قرار است برای فیلم یا سریالی بازیگر انتخاب کند، سراغ آنها می رود و کاری ندارد که بازیگران مستعد دیگری هم برای ایفای آن نقش وجود دارند یا نه.

شکل دیگر کار هم این شده که فیلمنامه ای با کیفیت پایین نوشته می شود و براساس آن گروهی تشکیل می دهند و از بین دخترخاله و پسرخاله و اقوام و آشنایان کستی را می بندند و کار بی محتوا و بی سر و تهی را به عنوان سریال می سازند و روی آنتن می برند.

بیوگرافی مریم امیرجلالی:

مریم امیرجلالی متولد 29 آذر 1326 در تهران، بازیگر است او اصالتا تهرانی است، دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری بوده و چهار خواهر و برادر دارد، پدرش مرحومش بازنشسته ارتش بود.

شروع فعالیت بازیگری مریم امیرجلالی:

آشنایی او با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

مریم امیرجلالی قبل از شروع بازیگری کارمند وزرات بازرگانی بود او به عنوان رییس تمرکز حساب ها در شهر و روستا مشغول بوده و همزمان با انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی و در شرکتهای ساختمانی سنگ و ستون نیز که در سال 1378 بازنشسته شد.

بازی زیبای مریم امیرجلالی در سریال خانه بدوش رضا عطاران در سال 1383 مورد استقبال مردم قرار گرفت و از وی چهره شناخته شده ای ساخت.

مریم امیرجلالی:مجید یاسر دامادم نیست

مریم امیرجلالی با حضور در برنامه خندوانه شایعاتی درمورد زندگی خصوصی اش را تکذیب کرد.  ابتدا در خصوص اصالتش اظهار داشت:من بارها گفتم که ملایری و اراکی و ... نیستم و تنها مادر من متولد اراک بوده. او هم پس از ازدواج به تهران آمد و من نیز متولد همین جا هستم. 

خوانندگی و کنسرت مریم امیرجلالی:

مریم امیرجلالی به موسیقی بسیار علاقه مند می باشد و تا کنون چندین کنسرت حضور داشته و رسما او را باید یک خواننده تمام عیار بدانیم.

مریم امیر جلالی: من نود سالم است و دوست دارم آرایش کنم !

امیرجلالی در بخشی از گفتگو با واکنشی تند عنوان کرد که دوست ندارد درباره سنش صحبت کند و این مساله کاملا شخصی است و به هیچ کسی ربطی ندارد.

او همچنین ادامه داد: سن من یک راز است که در شناسنامه من ثبت شده و فقط خودم باید بدانم و به هیچ احدی ارتباط پیدا نمی‌کند. چرا ما عادت کردیم مدام سرمان در زندگی این و آن باشد! به من می‌گویند خانم سنی از شما گذشته است چرا آرایش می‌کنید؟ خانم و آقای محترم من دوست دارم آرایش کنم و این به خودم مربوط است. من آراستگی را دوست دارم صبح که از خواب بلند می‌شوم موهایم را شانه می‌کنم لباس مرتب می‌پوشم چون من را از بچگی عادت دادند که خوب بخورم، خوب بپوشم و خوب بگردم!

علی دایی

ازدواج و زندگی مشترک مریم امیر جلالی

مریم امیرجلالی در سال 1349 در روز عید غدیر ازدواج کرده و یک دختر دارد که خارج از کشور زندگی می کند و دارای دو نوه دختر می باشد.

 

فیلم‌شناسی مریم امیرجلالی:

فیلم‌های سینمایی:

- ما خیلی باحالیم (۱۳۹۶)

- خالتور (۱۳۹۶)

- دخترعمو و پسرعمو (۱۳۹۵)

- ۲۴ سپتامبر (۱۳۹۴)

- بازنشسته‌ها (۱۳۹۱)

- شبکه (۱۳۹۰)

- چگونه میلیاردر شدم (۱۳۸۹)

- افراطی‌ها (۱۳۸۸)

- به دنبال خوشبختی (۱۳۸۸)

- چراغ قرمز (۱۳۸۸)

- پوپک و مش ماشاالله (۱۳۸۷)

- آقای هفت رنگ (۱۳۸۷)

- از ما بهتران (۱۳۸۷)

- مادر زن سلام (۱۳۸۵)

- مهمان (۱۳۸۵)

- نصف مال من، نصف مال تو (۱۳۸۵)

- دم صبح (۱۳۸۴)

- مربای شیرین (۱۳۸۰)

- شب‌های تهران (۱۳۷۹)

مجموعه‌های تلویزیونی:

- خاتون   ( ۱۳۹۴  مرتضی آتش زمزم)    

- روزهای بد، به در    ( ۱۳۹۳   سعید آقاخانی )   

- بی‌قرار    ( ۱۳۹۲  فلورا سام  )

-  تله فیلم «ماشین مش ممدلی»   ( ۱۳۹۱ حمیدرضا شرفی )

- دختری به نام آهو   ( ۱۳۹۰  قدرت‌الله صلح‌میرزایی)

- توطئه فامیلی   ( ۱۳۹۰    رامبد جوان  )

- تله فیلم «قبر مشترک»   ( ۱۳۹۰   رضا درگزی  )

- راز و نیاز    (۱۳۹۰   فلورا سام  )

- چهار چرخ    ( ۱۳۹۰  جواد مزدآبادی  )

- تله‌فیلم «پسر ارشد من»     (۱۳۸۹   سعید اسدی )

- چاردیواری     (۱۳۸۸   سیروس مقدم )

- جاده در دست تعمیر   ( ۱۳۸۷ حسین تبریزی  )

- پنهان، اما آشکار     (۱۳۸۷  سیدمحسن یوسفی)    

- طلاق در وقت اضافه  ( ۱۳۸۷   سیدمحسن یوسفی)    

- چارخونه     (۱۳۸۶    سروش صحت  )

- ترش و شیرین     (۱۳۸۵  رضا عطاران )

- متهم گریخت   ( ۱۳۸۴  رضا عطاران )

- غنچه و خال‌جون کوکب   ( ۱۳۸۳  بهروز بقایی)

- رسم شیدایی     (۱۳۸۳  اکبر خواجویی )

- خانه‌به‌دوش   ( ۱۳۸۳  رضا عطاران)

- نقطه چین    ( ۱۳۸۲–۳    مهران مدیری )

- نوعروس   ( ۱۳۸۱ بیژن میرباقری )

- پشت کنکوری‌ها   (  ۱۳۸۱   پریسا بخت‌آور )

- ستاره باران   ( ۱۳۸۰–۱۳۸۱  نوید محمدی)   

- چای قندپهلو   (  ۱۳۷۹–۱۳۸۰  ناصر هاشمی)    

-  داستان یک شهر - سری دوم   ( ۱۳۷۹   اصغر فرهادی)

-  هتل   ( ۱۳۷۷–۱۳۷۸  مرضیه برومند   ) 

- تهران ۱۱–۵۹۵ ج ۴۸   ( ۱۳۷۵–۱۳۷۶   مرضیه برومند )

- زیر گنبد کبود  ( ۱۳۷۴   بهمن زرین‌پور )

تله فیلم:

- تاوان     سیامک خواجه وند

- بی ستاره     بهمن گودرزی

 

علی دایی بالاخره در مورد ازدواج و 2 دخترش صحبت کرد

علی دایی دومین گلزن برتر جهان و چهره محبوب فوتبال ایران در آخرین مصاحبه خود با عادل فردوسی پور گپ و گفت صمیمانه ای داشت و پس از سال ها سکوت خود را شکست و درباره زندگی خصوصی و فرزندانش صحبتهایی مطرح کرد که تا به حال در جای دیگری به آنها نپرداخته بود. در ادامه این بخش از نمناک صحبت های علی دایی در مورد شایعه ازدواج دوباره اش را می خوانید.

شهریار فوتبال ایران که دوره پر فرازونشیبی را در فوتبال ایران پشت سر گذاشته و امروز تبدیل به یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در ایران شده است، در گفت و گوی خود با عادل فردوسی پور به شایعه دوبار ازدواج کردنش پایان داد و گفت:

من تو زندگیم یک بار ازدواج کردم، این مسئله که من دو بار ازدواج کردم، به هیچ عنوان درست نیست، سال 1383 ما ازدواج کردیم و من الان تو زندگیم دو تا دختر دارم که این دو تا دختر همه چیز من هستند.

علی دایی در ادامه صحبت هایش در مورد دو دختر خود گفت:

دختر بزرگم اسمش دنیز و در انگلیس درس می خونه و کالج می ره و انشالله یه سال دیگه دانشگاه می ره، بعد از اون هم نوراست که با منه اونم داره تحصیلاتش رو می گذرونه تا ببینیم خدا چی می خواد، دنیز 16 سالشه و نورا 11 سالشه، نورا به من پدر میگه و دنیز به من بابا میگه. نورا و دنیز از سه سالگی زبان انگلیسیشون عالیه و نورا داره آلمانی هم یاد میگیره اما زیاد آلمانی رو علاقه نداره و عاشق اینه که زبان کره ای یاد بگیره.

بیزینس های علی دایی

ورزشکاران عمر حرفه ای کوتاهی دارند و به همین دلیل باید هر چه سریع تر فکری اساسی به حال خود کنند تا پس از پایان دوران حرفه ای و قهرمانی شان راه دیگری به غیر از ورزش برای کسب درآمد داشته باشند.

علی دایی معروف ترین چهره فوتبال ایران در گفت و گوی تازه به زوایای مختلف زندگی شخصی، حرفه ای و مخصوصا اقتصادی خود پرداخته است.

سال هاست گفته می شود که آقای گل جهان مهم ترین بیزنس من ورزش ایران است. درباره این که او مغز اقتصادی توانمندی دارد بارها صحبت شده است و این که چقدر راه های تجارت و درآمدزایی را می شناسد. به هر حال هر چه هست به نظر می آید ثروت قابل ملاحظه کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست.

- اگر برگردیم به عقب، بین فوتبال و بیزینس کدام را انتخاب می کردید و رمز موفقیت شما در عرصه تجاری چیست؟

علی دایی : من از ابتدای فوتبالیست شدنم وارد بیزینس شدم. اولین پولی که گرفتم مربوط به سال 93 مقدماتی جام جهانی آمریکا می شود. آن موقع بهترین بازیکن و آقای گل شدم. با پول هایی که جمع کرده بودم با شراکت دوستم، مغازه ای در منیریه خریداری کردیم. از سال 93 تا الان این شراکت ادامه دارد. من دنبال ماشین عوض کردن نبودم و با توجه به اینکه پدرم کار فرش می کرد و قبل از آن در اردبیل برای خودش تجارتی داشت با بیزینس غریبه نبودم و به آن علاقه داشتم. سالی که در هیروشیما مصدوم شدم پرسپولیس تمام حق و حقوقم را قطع کرد. اگر بیزینسی برای خودم نداشتم چه می کردم؟ من از همان روزها به اینجا رسیدم.

علی دایی بیزینس من ترین ورزشکار

- گفته می شود که این ها محصول ایده پردازی و شم اقتصادی علی دایی نیست بلکه دایی مشاوران خیلی خوبی دارد که کارهای اقتصادی او را انجام می دهند، همین طور است؟

علی دایی:من مشاور آنچنانی ندارم بلکه دوستان خوبی دارم. برعکس آن چیزی که فکر می کنید من از دوستانم ایده های شان را می گیرم. اگر جایی کارم ایراد دارد درست می کنم و پیشنهاد خوبی بدهند قطعا بررسی می کنم.

علی دایی: درآمد همسرم در جواهرات از من بیشتر است.

- سال هاست که در برند های ورزشی، برخی نمایندگی ها متعلق به شماست و برخی نیز ادعا می کنند به علی دایی مرتبط هستند. به طور شفاف بگویید نمایندگی کدام برندها متعلق به شماست؟

علی دایی:در زمینه ورزشی نمایندگی آدیداس و نایک را دارم. تولیدات خودمان (برند دایی) نیز کمافی السابق فعال هستند. در مجتمع اداری الماس نیز فعال هستیم. در زمینه صنایع غذایی نیز با مشارکت یکی از دوستانم که از فرانسه آمده است، همکاری می کنیم. همسرم نیز کار جواهرات انجام می دهد و بعضا از من درآمدش بیشتر است. اخیرا با دو نفر از دوستانم شروع به فعالیت هایی در حوزه تبلیغات کرده ایم.

 

- با توجه به اینکه در میان مردم به عنوان یک سرمایه دار شناخته شده اید با حجم انبوهی از درخواست های مالی مواجه هستید. واکنش شما به خواسته های مردم چیست؟

علی دایی:اینکه مردم من را به عنوان یک سرمایه دار نگاه می کنند، ذهنیتی غلط است، چراکه در این حد نیستم. هر چه دارم همین است که می بینید و باور کنید در بین دوستانم از نظر مالی نفر سوم و چهارم هستم. موضوعی نیست که مردم باخبر نباشند. اینکه من را سرمایه دار می دانند برایم خنده دار است. بعد از این همه سال حدود سه سال و نیم پیش خانه خریدم. چطور می توانم یک سرمایه دار باشم؟ بابت مطالبی که در فضای مجازی می نویسند، خنده ام می گیرد. من نه در پنت هاوس زندگی می کنم و نه… من هر چه دارم همین است که می بینید و افتخار می کنم که نان بازوی خودم را خورده ام و می خورم. در زندگی به کسی محتاج نیستم و اگر بتوانم دستگیری هم می کنم. شاید باور نکنید اما یکبار نامه های ارسالی یک هفته مردم را بررسی کردم که اگر تمام زندگی ام را هم می فروختم بازهم توانایی تأمین خواسته های مردم را نداشتم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdnq5