پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/31 00:28
قیمت طلا | قیمت سکه | قیمت دلار | پیش بینی قیمت طلا
کد خبر: 25596

آخرین قیمت طلا در بازار امروز مردم را شوکه کرد | پیش بینی قیمت طلا و سکه در این هفته

یک کارشناس بازار طلا با بیان اینکه تصمیمات سیاسی و اخباری که از آن منتشر می‌شود به همراه ریزش انس جهانی طلا، منجر به کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است، گفت

یک کارشناس بازار طلا با بیان اینکه تصمیمات سیاسی و اخباری که از آن منتشر می‌شود به همراه ریزش انس جهانی طلا، منجر به کاهش قیمت‌ طلا در بازار طلا و سکه شده است، گفت: اکنون قیمت طلا و ارز به خوراک خبری برای مردم تبدیل شده و در هر شرایطی، ابتدا این نرخ می‌تواند جامعه را از نظر روانی آماده کند. عباد محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص ریزش‌های اخیر بازار طلا و سکه اظهار کرد:

تصمیم‌های سیاسی و اخباری که از آن منتشر می‌شود به همراه ریزش انس جهانی طلا، منجر به کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است. وی افزود: امیدواریم کاهش قیمت‌ها ادامه داشته باشد، همچنین موضوعات سیاسی همچون «برجام» در کلیت اقتصاد تأثیر مثبت بگذارد و تنها شاهد مهار قیمت طلا و سکه نباشیم و قیمت سایر کالاها نیز کاهش یابد. شرایط فعلی مشکل است و مردم برای گذراندن زندگی در شرایط سختی قرار گرفته‌اند.

قیمت طلا

این کارشناس بازار طلا گفت: اگر با حصول توافق، صادرات نفت رونق بگیرد و درآمدهای نفتی در هزینه‌های عمومی کشور صرف شود، کمی شاهد بهبود وضعیت رفاهی خواهیم بود. امید است این کاهش قیمت‌ها دائمی باشد و در مدت کوتاهی شاهد افزایش مجدد قیمت‌ها نباشیم.

محمدولی اضافه کرد: امید است با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و به ویژه سایر کالاها باشیم. در جامعه ایران اکنون قیمت طلا و ارز به خوراک خبری برای مردم تبدیل شده و در هر شرایطی، ابتدا این نرخ می‌تواند جامعه را از نظر روانی آماده کند.

وی افزود: مهار این نرخ‌ها از نظر روحی و روانی در جامعه تأثیر مثبت داشته است و شرایط را آماده می‌کند تا قیمت سایر کالاها نیز کاهشی شود. امید است در حوزه سیاسی اتفاقی بیفتد که نتایج آن کام مردم را شیرین کند.

قیمت طلا و سکه امروز 31 مرداد ماه 1401 به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۹۶۸,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱,۷۴۷.۰۶ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۷,۵۶۰,۰۰۰ ریال رسید.

۴. هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۲۱,۱۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۷۵,۰۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۸,۸۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا در صرافی ملی به ۲۸۰,۳۷۵ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو در صرافی ملی به ۲۹۰,۳۴۵ ریال و قیمت هر پوند به ۳۴۱,۰۷۰ ریال رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45amgx