شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/27 01:49
بهاره رهنما | ازدواج بهاره رهنما | همسر بهاره رهنما
کد خبر: 25383

شرط جالب حاجی برای بهاره رهنما قبل از ازدواج | نماز اول وقت بهاره رهنما جنجالی شد

بهاره رهنما به همراه همسرش امیرخسرو عباسی در یک گفتگو شرکت کرد و جزئیاتی از زندگی مشترکشان گفت.

ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی جنجال های زیادی به پا کرد و حواشی زیادی درپی داشت. در حالی که هشت روز از زمان انتشار عکس های مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما میگذرد، به جرات میتوان اخبار مربوط به این بانوی هنرمند را یکی از جنجالی ترین خبرهای در رسانه ها دانست.بهاره رهنما به همراه همسرش امیرخسرو عباسی در یک برنامه گفتگویی انجام دادند و درباره ازدواجشان صحبت کردند.

شرط نماز اول وقت برای ازدواج بهاره رهنما

شرط دیدنی همسر بهاره رهنما این که فقط حتماً باید نماز بخوانی حتی اگر دست فروش هم بودی باز ازت خواستگاری می‌کردم و فقط تنها شرط ازدواج نماز بود.شرط بهاره رهنما برای ازدواج دوباره , حاشیه های ازدواج دوباره بهاره رهنما تمامی ندارد. این بارصحبت های این زوج عاشق پیشه در تلویزیون اینترنتی تی وی پلاس دست مایه رسانه ها شده هست.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمون و همسر سابق پیمان قاسمخانی برای بار دوم ازدواج کردو امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما هست و مراسم ازدواج این هنرپیشه کشورمون روز چهارم شهریورماه برگزار شد.گفته میشود امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی هست.

همسردوم بهاره رهنما کارآفرین برتر در سال های جدید گزینه شده بود و مالک برند محصولات آرایشی و بهداشتی هاینس و ژاکسی هست که بازیگر کشورمون بعنوان مدلینگ تبلیغاتی فعالیت می‌کرد.برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی با مدیریت مهندس امیرخسرو عباسی اداره میشود و تحت عنوان تجاری گروه پارس فعالیت میکند.

بهاره رهنما

شرط جالب ازدواج بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما برای نخستین بار بعد از ازدواجش در یک برنامه به همراه همسرش آماده شد و جزئیاتی از زندگی اش گفت.بهاره رهنما به همراه همسرش در این برنامه آماده شد و به سوالات مجری برنامه جواب داد.

در ابتدای این صحبت امیرخسرو عباسی از تعجبش در انتشار تصویر ها و روانه شدن سیل تماس ها برای تبریک گفت و بهاره رهنما ادامه داد گرچه که کسی جرات نمی‌کرد با من تماس بگیرد اما ما خود ما از انتشار عکس های ازدواجمان ناآگاه بودیم.

بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درمورد ازدحام پوشیدن لباس عروس گفت; بله من در 42 سالگی لباس عروس پوشیدم و تصویر گرفتم.قطعا در گزینه همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که می گویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام , مگر این که حاجی مخفی کرده باشد.

مجری برنامه درمورد وجود شمار زیادی اسپانسر در مراسم ازدواجشان پرسید که گفت;این یک فرمایش خیلی طبیعی بود و با خنده ادامه داد گرچه من پول تمام انها را از داماد گرفتم.

در بخش پایانی صحبت بهاره رهنما درمورد شرط ازدواجشان گفت; امام رضا «ع» باعث این ازدواج شد و امیرخسرو تنها شرط ازدواجمان را خواندن نماز اول وقت اعلام کردو و گفت حتی اگر تو کنار خیابان کبریت هم میفروختی من از تو خواستگاری می کردم.

شرط جالب ازدواج بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما در خصوص پیام های تبریکی که از جانب خانواده همسر سابقش داشت گفت ;من تبریک های زیادی از جانب خانواده همسر سابقم در صفحه ام داشته ام.

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.

امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

از نویسندگی تا کارگردانی بهاره رهنما

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

شغل های مختلف بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

کاهش وزن بهاره رهنما

بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kezev