جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/21 23:31
دختر وزنه بردار ایرانی
کد خبر: 24905

دختر وزنه بردار ایرانی در چند ثانیه 70 گرم وزن کم کرد | همه حیرت زده شدند

پوپک بسامی، دختر وزنه بردار ایران در قونیه برای رسیدن به وزن مورد نظر خود که حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت.

پوپک بسامی، دختر وزنه بردار ایرانی در قونیه برای رسیدن به وزن مورد نظر خود که حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت، موهای خود را کوتاه کرد. دختر وزنه‌بردار ایرانی برای رسیدن به وزن مورد نظر برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی، موهایش را کوتاه کرد و سرانجام روی استیج سه مدال برنز در یکضرب، دو ضرب و مجموع کسب کرد.

پوپک بسامی نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم تیم وزنه برداری بانوان کشورمان که  در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم این دسته قرار گرفته بود در دوضرب نیز توانست وزنه ۹۴ کیلوگرمی را مهار کرده و با مجموع ۱۶۵ کیلوگرم در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و مدال برنز این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص دهد.

وی در دوضرب ابتدا وزنه ۸۷ کیلوگرمی و سپس وزنه ۹۴ کیلوگرمی را بالا سر برد و اما در سومین تلاشش موفق به مهار وزنه ۱۰۱ کیلوگرم نشد.

بسامی، وزنه‌بردار دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای رسیدن به وزن مورد نظر خود در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی دست به یک حرکت جالب زد تا اولین نشان بین‌المللی خود را در میدان قونیه کسب کند.

او که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد.


دختر وزنه بردار ایرانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aynvk