سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/08 05:19
بهاره رهنما
کد خبر: 26159

جشن نوزادی فرزند نو رسیده بهاره رهنما غوغا کرد | بهاره رهنما برای پسرش سنگ تمام گذاشت

تصویری از بهاره رهنما منتشر شد که در حال برگزاری جشنی است که حاشیه تازه ای ساخت.

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک است و بهاره رهنما در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد .بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است.بهاره رهنما بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . بهاره رهنما بعد از ازدواج با پیمان قاسم خانی و ماجرای طلاقش باز هم ازدواج کرد این بار یک ازدواج جنجالی و باز هم شکست خورد گویا خانوم بازیگر زندگی شخصی سختی دارد

بهاره رهنما بانوی بازیگر که همسر سابق پیمان قاسمخانی بود بعد از جدایی از همسر اولش حدودا سه سال پیش مراسم ازدواجش با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی را برگزار کرد و با انتشار عکس های مراسمش غوغا کرد با توجه علاقه مخاطبان عکس مراسم لاکچری بهاره رهنما و همسرش در محضر را منتشر کردیم.

 

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما

 او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

همسر اول بهاره رهنما

متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم خانی در اکثر ساخته های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته است.

قاسم خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه نویسی را در اولین مرکز گذرانده است. از جمله فیلمنامه های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

سوابق هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

 

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در سال 1380 با فیلم «نان و عشق و موتور 1000» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال 81 و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال 1387 مشهور شد.

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال «زیرزمین» شروع شدبهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است.

بهاره رهنما

برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.

بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد.

بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد .

اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال 1374 شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.

 

بهاره رهنما

معماهایی عجیب در ازدواج جنجالی بهاره رهنما

بهاره رهنما بانوی بازیگر که همسر سابق پیمان قاسمخانی بود بعد از جدایی از همسر اولش چند روز پیش مراسم ازدواجش با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی را برگزار کرد و با انتشار عکس های مراسمش به گفته خودش تابو شکنی کرد اما ماجرای ازدواج او هنوز یکی از جنجالی ترین خبرهای این روزها است.

واکنش خویشاوندان بهاره رهنما به ازدواجش چه بود

انتشار خبر و عکس ازدواج دوم بهاره رهنما با فردی به نام امیرخسرو عباسی بیش از آن که هواداران این بازیگر را شگفت زده کند پرسشی را پیش روی آنها گذاشت درباره واکنش خویشاوندان و دوستانش نسبت به این ازدواج.

در میان خویشاوندان بهاره رهنما به غیر از پدر و مادرش که تصاویرشان در کنار عروس خانم منتشر شد، چهره هایی نظیر مهراب قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان که اتفاقا در حوزه اظهارنظرهای اجتماعی فعالند و مهراب شان تقریبا درباره هر اتفاق پرهیاهویی موضع گیری می کند، هنوز هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند.

عین این مسأله درباره پریا قاسم خانی فرزند بهاره از همسر اولش پیمان قاسم خانی صدق می کند. این دختر جوان هم تاکنون هیچ واکنشی به این ازدواج نشان نداده است؛ همین طور افرادی چون سروش صحت که در حلقه نزدیکترین دوستان بهاره بوده اند.

در این این بین البته سهوا یا عامدانه تصویری از حضور بهاره رهنما با لباس عروس در کنار شقایق دهقان در پشت صحنه نمایشی به نام «در چشمان تو اسب می دوید» به نام عکس شب عروسی منتشر شد که البته خیلی زود هم تکذیبیه پشت تکذیبیه رسید درباره عکس.

بهاره رهنما در کنار امیرخسرو عباسی همسر جدیدش

شقایق دهقان و همسرش این روزها در پاریس به سر می برند و مشغول گذران تعطیلات تابستانی اند! اما بعید است بخصوص با حضور فعال مهراب قاسمخانی در فضای مجازی از ازدواج دوم بهاره خبر نداشته باشند. پس چرا واکنش نشان نداده اند و حتی در حد یک پیام تبریک خشک و خالی نیز به استقبال این قضیه نرفته اند؟ احترام به پیمان دلیل این مسأله است؟ یا آن که ترجیح داده اند کلا بیخیال ماجرا شوند؟ همین پرسشها درباره عدم موضع گیری پریا هم وجود دارد.

بهاره رهنما چندی پیش اعلام کرده بود اگر پیمان همسر او نیست اما دوست سی ساله اوست و قدیمی ترین دوست او به شمار می رود؛ حالا سکوت سنگین حلقه اول از نزدیکان بهاره رهنما به ازدواج دوم وی نشان می دهد که حتی در سبک زندگی های غیرسنتی و در میان آنهایی که جزو به اصطلاح روشنفکران قلمداد می شوند نیز سایه سنتها و عرف بر روی تفکرات و رفتارشان به شدت سنگینی می کند. 

بهاره رهنما از آشنایی تا ازدواج با امیرخسرو عباسی

چهارم شهریورماه 96 بود که اولین بار عکسی از بهاره رهنما در کنار مردی که مالک یک برند آرایشی بهداشتی بود دیده شد. با دیدن اولین تصاویر خیلی ها گمان کردند که این حقیقت ندارد و خیلی ها گریم فیلم دانست و خیلی ها نظرات دیگری داشتند اما کم کم و با انتشار تصاویری دیگر از مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی ماجرا برای همه رنگ حقیقت گرفت و همه جا صحبت از ازدواج دوم بهاره رهنما بود.

خیلی ها به او خرده گرفتند و خیلی ها او را تحسین کردند اما بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بعد از یک هفته جنجال به همراه همسرش در یک گفتگو حاضر شد از ماجرای آشنایی تا ازدواجش با امیرخسرو عباسی گفت.

بهاره رهنما

عکس متفاوت و بدون آرایش بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که همیشه حواشی و شایعاتی پیرامون زندگی خصوصیش وجود دارد، این روزها متفاوت تر از پیش در انظار عمومی مشاهده می شود. بازیگر سریال پژمان که همیشه با چهره زیبا و آرایش کرده دیده می شود، به تازگی عکسی از خود بدون آرایش و فیلترهای اینستاگرامی منتشر و همه را شوکه کرد. در ادامه عکس بدون آرایش بهاره رهنما را مشاهده خواهید کرد.

این تصویر که وضعیت دور از انتظار پوست بهاره رهنما را نشان میدهد، به سرعت و کسری از ساعت تبدیل به سوژه ای طنز شد و اظهار نظرهای مختلفی را از سوی کاربران فضای مجازی دریافت کرد.

بهاره رهنما که از فعالترین بازیگران در فضای مجازی است و هر روز استوری های زیادی از زندگی خصوصیش را در اینستاگرام منتشر می کند، دیروز عکسی بدون آرایش و از خود در اینستاگرام منتشر نمود که در آن تمامی عیوب پوستی این بازیگر قابل مشاهده است.

خانم بازیگر چند وقتیست که تغییراتی را نیز در پوشش خود لحاظ نموده است که همین تغییرات پوششی سبب به وجود آمدن شایعه سومین ازدواج بازیگر سریال بچه مهندس و سوژه رسانه ها شد اما بهاره رهنما در لایو اینستاگرامی خود شایعه ازدواج دوباره اش را تکذیب نمود و گفت این قضیه حجاب به ازدواج و به هیچ شخصی مربوط نیست بلکه یک مسئله کاملا درونی و استایلی می باشد که او انتخاب نموده است.

بهاره رهنما دختر مرحوم جلال رهنما تاجر و پروین قائم مقامی (بازیگر) متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر، فیلمنامه‌نویس و نویسنده کتاب است که در فیلم هایی چون افعی، نان و عشق و موتور 1000، گاو خونی، چارچنگولی، زیرزمین، ساخت ایران، خداحافظ بچه، ایکس لارج، بچه مهندس، آینه بغل، گیسو و... نقش آفرینی نموده است.

بهاره رهنما

پادرمیانی بهاره رهنما در اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری

اختلاف بین مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری از پخش یک تیزر تبلیغاتی و پست اینستاگرامی مهراب قاسمخانی آغاز شد و گسترش پیدا کرد. بهاره رهنما به اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری واکنش نشان داد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، در بخشی از گفتگوی خود در پاسخ به این سوال که چه تحلیلی درباره اختلاف رخ داده میان مهراب قاسم خانی و بهنوش بختیاری که از پخش تیزر تبلیغاتی شروع شد دارد توضیحاتی ارائه داد.

بهاره رهنما

واکنش بهاره رهنما به دعوای مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری چه بود؟

بهاره رهنما گفت:ببینید مهراب بسیار آدم خوش قلب وطنازی است ؛ در تمام سال هایی که با این خانواده فامیلی و قرابت داشتم همیشه من و مهراب با هم برخوردهای بامزه و کل کل و حاضر جوابی و… داشتیم. در اینکه هم خودش و هم همسرش بسیار خوش قلب و مهربان هستند شکی ندارم ولی بهتر بود که این مسأله بین خودش و خانم بختیاری حل می شد.

وی ادامه داد:منش من این است که طرف اگر به من نزدیک است خودم به او بگویم فلانی این مطلب را که گذاشتی من را ناراحت کرده و… چون من از مادرم یاد گرفتم که هیچ وقت از خانه یک زن صدا نباید بیرون برود یا قهروآشتی زن و شوهر را کسی بفهمد، خانواده سینما و تلویزیون و هنرمندان نیز همین هستند و نباید این اتفاق ها به بیرون برود. من می دانم که بهنوش ناراحت شده اما در مورد اینکه مهراب هم خواسته باشد بی ادبی کند مطمئنم که چنین قصدی را نداشته است. شاید خنده اش از شکل ساخت آن تیزر بوده نه بهنوش چون به هرحال خیلی مهم است زمانی که شخصی وظیفه تولید کار تبلیغاتی را قبول می کند خوش سلیقه گی داشته باشد.

در پایان گفتنی است که چند روز پیش تیزر تبلیغاتی با حضور بهنوش بختیاری در فضای مجازی پخش شد که کیفیت آن تیزر مهراب قاسم خانی را برآن داشت تا مطلبی با کنایه و طنازی منتشر کند. وی با انتشار پستی از خود در صفحه اینستاگرامی اش نوشت :دیروز سیامک انصاری نامرد برام یه تیزر تبلیغاتی داخلی جدید فرستاد که نمیتونم بگم چه تیزری بود،

ولی اونقدر خندیدم داشتم خفه میشدم. ریه ام رو هم که معرفی کرده بودم خدمتتون… هیچی دیگه، نتیجه اش شده این…

پ.ن اول:تا من باشم به مردم نخندم

پ.ن دوم:نگران نباشید. قول میدم نمیرم. اصلاً دلم نمیخواد روی سنگم بنویسن از خنده مرد. خیلی ضایعه.

پس از آن بهنوش بختیاری در واکنش به این حرکت قاسمخانی نیز سکوت نکرد و نوشت :حسادتغلبه می کنه ناجور / آرزو میکنم رفقا من از بیکاری در بیانو دست از سر ما بردارن.

بهاره رهنما

واکنش بهاره رهنما به دعوای مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری چه بود؟

بهاره رهنما گفت:ببینید مهراب بسیار آدم خوش قلب وطنازی است ؛ در تمام سال هایی که با این خانواده فامیلی و قرابت داشتم همیشه من و مهراب با هم برخوردهای بامزه و کل کل و حاضر جوابی و… داشتیم. در اینکه هم خودش و هم همسرش بسیار خوش قلب و مهربان هستند شکی ندارم ولی بهتر بود که این مسأله بین خودش و خانم بختیاری حل می شد.

وی ادامه داد:منش من این است که طرف اگر به من نزدیک است خودم به او بگویم فلانی این مطلب را که گذاشتی من را ناراحت کرده و… چون من از مادرم یاد گرفتم که هیچ وقت از خانه یک زن صدا نباید بیرون برود یا قهروآشتی زن و شوهر را کسی بفهمد، خانواده سینما و تلویزیون و هنرمندان نیز همین هستند و نباید این اتفاق ها به بیرون برود. من می دانم که بهنوش ناراحت شده اما در مورد اینکه مهراب هم خواسته باشد بی ادبی کند مطمئنم که چنین قصدی را نداشته است. شاید خنده اش از شکل ساخت آن تیزر بوده نه بهنوش چون به هرحال خیلی مهم است زمانی که شخصی وظیفه تولید کار تبلیغاتی را قبول می کند خوش سلیقه گی داشته باشد.

در پایان گفتنی است که چند روز پیش تیزر تبلیغاتی با حضور بهنوش بختیاری در فضای مجازی پخش شد که کیفیت آن تیزر مهراب قاسم خانی را برآن داشت تا مطلبی با کنایه و طنازی منتشر کند. وی با انتشار پستی از خود در صفحه اینستاگرامی اش نوشت :دیروز سیامک انصاری نامرد برام یه تیزر تبلیغاتی داخلی جدید فرستاد که نمیتونم بگم چه تیزری بود،

بهاره رهنما

ولی اونقدر خندیدم داشتم خفه میشدم. ریه ام رو هم که معرفی کرده بودم خدمتتون… هیچی دیگه، نتیجه اش شده این…

پ.ن اول:تا من باشم به مردم نخندم

پ.ن دوم:نگران نباشید. قول میدم نمیرم. اصلاً دلم نمیخواد روی سنگم بنویسن از خنده مرد. خیلی ضایعه.

پس از آن بهنوش بختیاری در واکنش به این حرکت قاسمخانی نیز سکوت نکرد و نوشت :حسادتغلبه می کنه ناجور / آرزو میکنم رفقا من از بیکاری در بیانو دست از سر ما بردارن.

بهاره رهنما را بعد از کاهش وزن 40 کیلویی ببینید

بهاره رهنما بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان مدتی است که جراحی اسلیو معده را انجام داده است و کاهش وزن چشمگیری داشته است. این هنرمند کشورمان با انتشار تصویری از کاهش وزن 40 کیلویی اش خبر داد.

بهاره رهنما با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:«بعد چهل کیلو کاهش وزن ... خودمم الان خصوصا تو عکسا برا خودم غریبه ام.»

بهاره رهنما در یک گفتگو درباره لاغری اش گفت :من در دوران نوجوانی و دبیرستان چاق نبودم. حتی آنقدر لاغر بودم که گاهی باعث نگرانی خانواده می شدم. تا اینکه در 25 سالگی معلوم شد کم کاری تیروئید دارم. البته اضافه وزن بیمار در کم کاری تیروئید جزیی است و باعث 30-20 کیلوگرم اضافه وزن نمی شود، ولی افرادی که اضافه وزن دارند، زمانی که معلوم می شود به کم کاری تیرویید هم مبتلا هستند، سعی می کنند برای آرام کردن ذهن، این 2 را به هم ربط بدهند. سابقه چاقی در خانواده ما وجود دارد. وزن من مدام در حال افزایش بود و من هم در حال مبارزه با آن بودم. سعی می کردم با رژیم های مختلف وزنم را کم کنم. بعد از تولد پریا طی یک سال 30 کیلوگرم وزنم را کم کردم. ورزش و پیاده روی را هم فراموش نمی کردم، ولی این کارها موثر نبود تا اینکه به فکر گذاشتن بالون معده افتادم. بالون گذاشتم ولی این کار باعث شد مسیر کاهش وزن دشوارتر شود. 10 کیلوگرم با گذاشتن بالون وزن کم کردم، ولی با خروج بالون دچار 18 کیلوگرم اضافه وزن شدم. این روش نه تنها موثر نبود، بلکه در طول مدتی که بالون داخل معده من بود، درد زیادی داشتم و بعد از آن مجبور شدم عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام بدهم.

بهاره رهنما

چهارم شهریورماه 96 بود که اولین بار عکسی از بهاره رهنما در کنار مردی که مالک یک برند آرایشی بهداشتی بود دیده شد. با دیدن اولین تصاویر خیلی ها گمان کردند که این حقیقت ندارد و خیلی ها گریم فیلم دانست و خیلی ها نظرات دیگری داشتند اما کم کم و با انتشار تصاویری دیگر از مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی ماجرا برای همه رنگ حقیقت گرفت و همه جا صحبت از ازدواج دوم بهاره رهنما بود. امیرخسرو عباسی یک تاجر لوازم آرایشی و بهداشتی است و اصولا هیچ ارتباطی هم با حوزه کاری همسرش ندارد. وی صاحب یک شرکت بزرگ تولیدی است و محصولات آرایشی تولیدی آن در سراسر کشور توزیع می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3keryd