پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/22 09:55
ستایش
کد خبر: 24986

ساخت فصل چهارم سریال ستایش کلید خورد | نقش ستایش را چه کسی بازی می کند؟

جدیدیا شایعه ای مبنی بر ساخت فصل چهارم سریال ستایش در فضای مجازی منتشر شده است که به آن می پردازیم

به گزارش رصد ورزشی: سریال ستایش یکی از پر بیننده ترین سریال های صدا و سیمای کشورمان است که به تازگی با بازپخش آن شایعاتی در باره این سریال ساخته شده است. از آنجا که سریال ستایش طرفداران زیادی دارد یکسری شایعات مینی بر ساخت فصل چهارم آن و عوض شدن بازیگر نقش ستایش بر سر زبان ها افتاده است که تکذیب شده و قرار نیست این سریال ادامه ای داشته باشد.

برای خواندن خبر کامل کلیک کنید.

ستایش

بازگشت موفق شهرام پوراسد به تلویزیون با سریال ستایش

اگر از مخاطبان سریال های تلویزیون باشید حتما سریال ستایش 3 که این شبها در شبکه سه در حال پخش است را دیده اید. فصل سوم سریال ستایش با تغییرات زیادی در ترکیب بازیگران روی آنتن رفت و شهرام پوراسد یکی از بازیگرانی است که به فصل سوم این سریال اضافه شد.

شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش 3 است که از آخرین تجربه بازیگری اش در تلویزیون یعنی سریال شب هزار و یکم چیزی حدود 10 سال میگذرد.

شهرام پوراسد بازیگر گزیده کار سینما و تلویزیون

سومین فصل سریال ستایش از 22 شهریورماه روی آنتن رفت و با وجود ایراداتی که به این فصل سریال وارد شد باز هم مخاطبان زیادی را پای تلویزیون میخکوب کرد.

شهرت نرگس محمدی

اوج شهرت نرگس محمدی به حضور در سریال ستایش در سال 1389 و ایفای شخصیت دختری به همین نام بود چنان که بسیاری از بینندگان بعد از سالها او را با همین نام می شناسند.

بازیگر سریال ستایش در دو فصل دیگر این مجموعه نیز حضور داشته و سپس برای بازی در سریال هایی ششمین نفر، میلیاردر، زعفرانی و بوی باران و ... مقابل دوربین رفت.

ستایش

نرگس محمدی در سریال ستایش

ستایش سریالی به کارگردانی سعید سلطانی و به نویسندگی سعید مطلبی در سال 1389 است و فصل دوم آن در سال 1393 و فصل سوم نیز در سال 1398 ساخته شد.

این سریال داستان دختری به نام ستایش را روایت می کرد که برای نجات برادرش که از خدمت سربازی فرار کرده بود به دوست برادرش به نام طاهر پناه برد تا برادر خود را از مرز خارج کنند اما در این مسیر برادرش کشته شده و اتفاقات مختلفی روی داد.

طاهر با وجود مخالفت های شدید پدرش حشمت فردوس با ستایش ازدواج کرده و صاحب دو فرزند شدند اما سرنوشت تقدیر دیگری برای ستایش رقم زده و زندگی او دستخوش حوادث بسیاری شد که داستان آن در دو فصل دیگر این مجموعه به تصویر کشیده شده بود.

تولد مادر نرگس محمدی و تبریک های خانم و آقای بازیگر

اواخر اردیبهشت ماه سال 96 بود که خبر ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی دو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان منتشر شد. این زوج هنری کشورمان در سالروز تولد مادر نرگس محمدی با انتشار پست هایی این روز را تبریک گفتند.

علی اوجی تهیه کننده و بازیگر کشورمان رابطه خوبی با مادر همسرش دارد و در سالروز تولد او با انتشار عکسی این روز را تبریک گفت و از داشتن چنین مادر زنی ابراز خوشحالی کرد.

ستایش

اندوه نرگس محمدی برای درگذشت جمشید مشایخی

سیزدهمین روز فروردین ماه 98 یکی از تلخ ترین اتفاقات برای سینمای ایران رخ داد و سینمای ایران بزرگ مردی به نام جمشید مشایخی را از دست داد. هنرمندان و مردم ایران در اندوه از دست دادن بزرگ مردی چون جمشید مشایخی به سوگ نشستند و چهره هایی که خاطراتی با این هنرمند پیشکسوت داشتند بیشتر از سایرین در این اندوه فرو رفتند.

نرگس محمدی یکی از هنرمندانی است که با رفتن استاد مشایخی در غم از دست دادن او به سوگ نشست.

نرگس محمدی صفحه اینستاگرامش را با انتشار دلنوشته ای تلخ برای درگذشت جمشید مشایخی به روز کرد.

نرگس محمدی با انتشار این عکس نوشت : ای کاش دروغ سیزده بود.... من ٣ماه با شما زندگی کردم و برام شُدید پدر بزرگِ نداشتم گیتی جان و سام عزیز چی میکشن....

دلم از این میسوزه که هر سال ١فروردین بهتون زنگ میزدم امسال زنگ زدم و گیتی جون گفت خوابِهِ کاش دوباره زنگ زده بودم همیشه تو قلب تک تک ما هستید

خداحافظ استاد عزیزم .... خداحافظ پدر بزرگم خداحافظ....

ساعت 9 سیزده فروردین بود که صفحه شخصی استاد جمشید مشایخی با این متن غم انگیز و ناباورانه به روز شد :پدر ما ساعت ٩ شب امشب ١٣/فروردین/١٣٩٨ در نهایت ارامش به سفر ابدی رفت ، تشکر ویژه از همه عزیزانی که همواره به ایشان لطف و محبت داشتند . روح ایشان شاد و یادش گرامی باد . نادر ، نغمه و سام مشایخی....

جمشید مشایخی از بازیگران پیشکسوت و چهره های ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون در ششم آذرماه 1313 در تهران متولد شد و آثار ارزشمندی در سینمای ایران از خود برجای گذاشت و همواره از او به عنوان یکی از اساتید بازیگری یاد شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9ewr