پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/19 00:30
نیکبخت
کد خبر: 24788

ببینید | علیرضا نیکبخت به ماجرای طلاق اش پایان داد

علی رضا واحدی نیکبخت بازیکن سابق استقلال، با انتشار تصویری عجیب از خودش و همسرش به ماجرای طلاقش خاتمه داده است.

 در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی نیکبخت از همسرش جنجال تازه ای را برای این خانواده پرحاشیه ایجاد کرده بود.چرا که همسر نیکبخت با پاک کردن حجم زیادی از عکس های دو نفره شان در صفحه شخصی اش به این شایعات دامن بیشتری زده بود.اما در همین رابطه ساعاتی پیش علی رضا نیکبخت با منتشر کردن تصویری عجیب از همسرش و مطلبی جنجالی این شایعه را تکذیب کرده است.

 علیرضا نیکبخت به ماجرای طلاق اش پایان داداو با نمایش عکسی از خودش و همسرش در کنار مهران مدیری انتشار این شایعات را کار حسودانی دانسته که حسرت زندگی و ارتباط عاشقانه او و همسرش را دارند.

 نیکبخت

بیوگرافی علی رضا نیکبخت واحدی

نیکبخت واحدی مدلینگ ایرانی در نهم تیر ۱۳۵۹ در مشهد متولد شده است. او مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد.

آشنایی او با دختری در فیسبوک باعث شد که برای اولین بار ازدواج کند. اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد. او می گوید: در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد، چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

همچنین او در یک رابطه عاشقانه با دختری که ۱۲ سال از خودش بزرگتر بود ۶ ساله بدون ازدواج زندگی کرد، اما دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

علیرضا نیکبخت به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده، و زندگی پر زرق و برقی را با همسرش آغاز کرده است. همسر جدید او آرایشگر می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5jrl