پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/18 11:13
جانی دپ | بدل جانی دپ | محرم 1401
کد خبر: 24772

حضور جنجالی جانی دپ در مراسم تاسوعا | این آقا جانی دپ است؟

در پی برنامه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی فیلمی از فردی منتشر شده که شباهت عجیبی به جانی دپ بازیگر معروف هالیوود دارد

جانی دپ ایرانی کیست . سوالی که چند روزی است فکر و خاطر بسیاری از طرفداران جانی دپ واقعی را آزرده کرده است. امین ثالث  که گویا متولد تبریز است چند روزی می‌باشد که در فضای مجازی بواسطه‌ی حضورش در مراسم سوگواری امام حسین به علت شباهتش با جانی دپ بازیگر مطرح هالیوودی سر و صدایی را بهم زده است. جالب است بدانید یکی از دوستان صمیمی امین ثالث که گاهی باهم در فضای هنری کارهای مختلفی انجام داده‌اند حامد محبی است. حامد محبی از کارگردانان تئاتر و عضو گروه تئاتر 6 در تهران است که از کارهای مهم وی می‌توان به تئاتر آناتومی تنهایی برگزیده‌ی سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره کرد.

جانی دپ

جانی دپ ایرانی کیست

اگر بخواهیم کمی از شغل وی و بیوگرافی و زندگینامه جانی دپ ایرانی بگوییم اساسا باید به شما بگوییم که چیز خاصی در دسترس نیست جز اینکه باید بگوییم با توجه به شواهدی که موجود هست و در صفحه اینستاگرامی‌اش با آیدی dr.aminsales در بخش بایو نوشته شده است، وی به کار مشاوره برای کنکور و از عکس‌هایی که در پیجش وجود دارد مشخص است که به کار مدلینگ در ایران هم مشغول هستند.

جانی دپ

جانی دپ

بیوگرافی و عکس های جانی دپ 

نام:جان کریستوفر دپ دوم

تاریخ تولد:9 ژوئن 1963 ‌

محل تولد:اوونزبروو، کنتاکی، آمریکا

والدین:جان کریستوفر دپ ، بتی سو پالمر

سال های فعالیت:1984 تاکنون

همسر(ها):

لوری آن آلیسون (1985–1983)

امبر هرد (2016 –2015)

فرزندان:لی لی رز دپ (زاده 1999) و جان کریستوفر جک دپ سوم (زادهٔ 2002)

جانی دپ با نام کامل جان کریستوفر دپ دوم در نهم ژوئن سال 1963 در اوونسبرو واقع در کنتاکی به دنیا آمد.

جانی دپ

خانواده جانی دپ

در آن زمان پدر وی سنیور جان، مهندس شهرسازی و مادرش بتی، پیشخدمت بود. جانی در کودکی رابطه ی چندان دلچسبی با پدرش نداشت. رابطه اش با مادرش نیز بد نبود ولی پدربزرگ را به هر کس دیگری ترجیح می داد، به طوری که بیشتر زمانش را در کنار وی سپری کرده و خاطرات شیرین بسیاری را از این دوران در ذهنش دارد.

کودکی جانی دپ

7 سال بیشتر نداشت که پدربزرگش از دنیا رفت. پس از آن بود که تغییر منزل های متعدد خانواده اش هم آغاز شد و همین عامل بهانه ای شد برای وخامت شرایط روحی او. خانواده ی وی در طی کمتر از یک دهه، بیست بار خانه عوض کردند تا اینکه در نهایت فلوریدا را برای سکونت دائمی خود برگزیدند. جانی در این مقطع، دائماْ دست به خود آزاری می زد و با چاقو به جان خود می افتاد، به طوری که در حال حاضر جای هفت زخم در بدنش باقی مانده که همگی متعلق به این دوران است.

جانی دپ

علاقه به موسیقی

در همین سن و سال بود که موسیقی و به طور خاص، راک اند رول را کشف کرد. زمانی که مادرش متوجه علاقه ی وی به موسیقی شد، برای اینکه دست از خودآزاری هایش بردارد برای او گیتاری به قیمت 25 دلار خرید. از آن به بعد جانی خود را در اتاق حبس می کرد و شب و روز گیتار می نواخت. در پانزده سالگی، والدینش از هم جدا شدند و او نزد مادرش باقی ماند.

یک سال بعد مدرسه را رها کرد و تمام وقتش را روی موسیقی گذاشت. دو هفته بعد تصمیم گرفت به مدرسه بازگردد ولی مدیر مدرسه به او گفت همان بهتر که سراغ موسیقی برود. خود او سه سال حضورش در دبیرستان را دورانی بسیار خسته کننده و نفرت انگیز توصیف می کند.

آغاز فعالیت هنری جانی دپ

جانی بعد از این اتفاق، گیتاریست گروه راک محلی کیدز شد. البته حضور وی در این گروه کوتاه مدت بود چرا که او اهداف بزرگتری را در سر می پروراند. پس برای پیشرفت بیشتر به لس آنجلس نقل مکان کرد؛ شهری که سرنوشت او را تغییر داد. در لس آنجلس به عضویت گروه سیتی انجلز درآمد و آنها را در اولین اجرای رسمیشان تحت عنوان اندوه مرد جوان همراهی کرد. او در این مدت به شغل هایی نظیر مکانیکی، فروش تلفنی خودکار و کار در پمپ بنزین پرداخت.

جانی دپ

ازدواج با لوری آن آلیسون

جانی در بیست سالگی با لوری آن آلیسون بیست و پنج ساله، خواهر خواننده و نوازنده ی گیتار بیس گروه آشنا شده و پس از مدتی با او ازدواج کرد.

اگرچه عمر این رابطه کوتاه بود ولی نقطه ی عطفی بزرگ در زندگی حرفه ای جانی به حساب می آمد چرا که لوری به واسطه ی گریمور بودنش مقدمات آشنایی جانی را با نیکولاس کیج فراهم کرد. کیج که در آن زمان به واسطه ی حضور در فیلم های فرانسیس فورد کوپولا، عمویش، اعتباری برای خود به هم زده بود، نخستین کسی بود که پیشنهاد بازیگری را به جانی داد و موجبات حضور وی در نخستین فیلم سینماییش را فراهم کرد.

جدایی جانی دپ از همسرش

قطعا نام جانی دپ برای بسیاری از ایرانیان با فیلم دزدان دریایی کارائیب شناخته شده است که بازیگر نقش جک اسپارو Jack Sparrow که نقش اصلی فیلم دزدان دریایی کارائیب می باشد بر عهده جانی دپ می باشد .

جانی دپ مدتی پیش با امبر لارا هرد بازیگر زن هالیوودی در فیلم خاطرات عجیب آشنا شده و در سال 2015 با هم ازدواج کردند که ازدواج جانی دپ و همسرش امبر هرد به علت اختلافات آشتی ناپذیر به جدایی ختم شد

جانی دپ بازیگر مطرح سینمای هالیوود بالاخره پس از کشمکش های فراوان دیروز از همسرش “ امبر هرد ” طلاق گرفت. پس از بروز اختلافات فراوان بروز شایعاتی در خصوص کتک زدن “امبر هرد” در ماه می 2016، دیروز دادگاه ایالتی امریکا به صورت غیابی حکم طلاق جانی دپ و همسرش را صادر کرد.

تنها 15 ماه از زندگی مشترک جانی دپ 52 ساله و امبر هرد 30 ساله می گذشت که هرد با ادعای اذیت و ضرب و شتم از سوی جانی دپ به دادگاه رفته و درخواست طلاق کرد اما دادگاه حکم را به نفع جانی دپ صادر کرد تا همچنان پرونده جنجالی این بازیگر باز بماند.

هرد این عمل را دقیقاً دو روز بعد از فوت مادر جانی دپ انجام داد که خشم این بازیگر هالیوود را به بار آورد تا اینکه دیروز بالاخره جانی موافقت خود با طلاق غیابی خود را اعلام کرد و زندگی کوتاه این زوج هنری به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45aeqd